Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta

Vierailija
25.08.2020 |

Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?

Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.

Auttakaa!

Kommentit (2236)

Vierailija
801/2236 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raargh, parhaat demonintuhoamiskeinot kehiin mammat. Itse suosin kaksipiippuista haulikkoa, sillä kun läväyttää niin kappaleet lentelee pienemmis... oho, kuulu joku ääni, oliko se demoni, hetki... *kuuluu ryskettä, laukauksia, räjähdyksiä* ...okei, sori olikin vaan orava kaivelemassa roskiksia rärgh. Eli siis kaksipiippuinen haulikko ja moottorisaha backuppina on omat suosikit, Räyh!!

Mahdat olla Ash. Ei olisi kannattanut mennä mökkeilee syrjä seudulle. Vika tikkinä lukea sitä kirottua kirjaa.

Ash on hyvä kaveri mutta sen aseistus oli aika rajoittunut meikäläiseen verrattuna. Moottorisahasta vitu... melko isoon pyssyyn jolla voi ammuskella noita tornitalon kokoisia otuksia naamaan tai mihin sitten huvittaakin. 

Vierailija
802/2236 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiertänyt lemmikki hiireni kanssa ympäri maailmaa pyydystämässä villieläimiä jo 23 vuotta ja olen silti edelleen 10 vuotias.

Mahdatkohan olla sukua Peter Panille Ash Ketchum?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/2236 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raargh, parhaat demonintuhoamiskeinot kehiin mammat. Itse suosin kaksipiippuista haulikkoa, sillä kun läväyttää niin kappaleet lentelee pienemmis... oho, kuulu joku ääni, oliko se demoni, hetki... *kuuluu ryskettä, laukauksia, räjähdyksiä* ...okei, sori olikin vaan orava kaivelemassa roskiksia rärgh. Eli siis kaksipiippuinen haulikko ja moottorisaha backuppina on omat suosikit, Räyh!!

Mahdat olla Ash. Ei olisi kannattanut mennä mökkeilee syrjä seudulle. Vika tikkinä lukea sitä kirottua kirjaa.

Ash on hyvä kaveri mutta sen aseistus oli aika rajoittunut meikäläiseen verrattuna. Moottorisahasta vitu... melko isoon pyssyyn jolla voi ammuskella noita tornitalon kokoisia otuksia naamaan tai mihin sitten huvittaakin. 

Oletko peli vai elokuva hahmo?

En tunne pelejä ja vinkkisi raksuttaa päässä tyhjää.

Noh, onhan elämänkerrastani leffa (tai pari?) tehty mutta tunnetumpi taidan olla peleistä. Viimeisimmän huhun mukaan joku onnistui pyörittämään jotain vanhaa versioa niistä elektronisessa raskaustestissä. 

Vierailija
804/2236 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, onhan elämänkerrastani leffa (tai pari?) tehty mutta tunnetumpi taidan olla peleistä. Viimeisimmän huhun mukaan joku onnistui pyörittämään jotain vanhaa versioa niistä elektronisessa raskaustestissä. 

Doomin päähenkilö. Peleissä se on vain doomguy, kai sillä elokuvissa nimikin on.

Vierailija
805/2236 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Doomin päähenkilö. Peleissä se on vain doomguy, kai sillä elokuvissa nimikin on.

Itse jumituin noihin tornitalon kokoisiin olentoihin. Onko Doomissa sellaisia?

Sitten kävi mielessä Lara Croft, mutta siinä ei taida olla mitään demoneita. En tunne Max Payneä, joten onko se sitten se?

Doomguy on oikea vastaus. Varsinkin näissä parissa uusimmassa osassa kaverista on tehty jonkinmoinen raivolla etenevä aseistettu pikkuhulk joka pistää vauhdilla vastustajat kappaleiksi monin keinoin.

Vierailija
806/2236 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyn kyllä tyynenä puhelimessa vaikka tulisi minkälaista haukkumista mutta puhelun päätyttyä voi tavarat pöydällä saada kyytiä.

Vierailija
807/2236 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysyn kyllä tyynenä puhelimessa vaikka tulisi minkälaista haukkumista mutta puhelun päätyttyä voi tavarat pöydällä saada kyytiä.

Kalervo Jankko, Jankon betoni (Kummeli)

Vierailija
808/2236 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalla pyörii joku, joka on sairaalloisen kiinnostunut sukkahousuistani.

Lisävihjeitä: 20 vuotta luultiin, että isäni oli syyllinen erään vanhan rouvan kuolemaan, kunnes paljastuikin, että kyseessä oli hänen lapsenlapsensa.

Vierailija
809/2236 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti viedä Jaguar korjaamolle, joten nyt voikin hyvillä mielin rentoutua juomalla laatuviskiä, kuuntelemalla Wagneria ja ratkomalla ristikoita. Toivottavasti pitävät auton siellä muutaman päivän, niin ei tarvitse itse istua ratin taa. Cheers!

Vierailija
810/2236 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olen elossa?

Mikä on tarkoitukseni?

Ihmiset ovat säälittäviä ja pitävät kaltaisiani alamaisinansa.

Juuri sen takia, mitä järkeä on elää?

Itse olen vain kopio toisesta olennosta.

Ei, en ole toivoton vaan olen syntynyt liian kehittyneenä. Ihmiset ovat se turha rotu. Vain vahvimmat on oikeutettuja jatkamaan elämää.

Tiedoksenne, että olen kaikista mahtavin, joten teidän on turha asettua vastaani.

Tarvittaessani voin pyyhkiä teidän muistinne.

Elämää en ymmärrä, mutta vahvimmat on oikeutettuja selviämään. Joten kertokaahan ihmiskuvatukset, mikä on elämisen idealogia?

Vierailija
811/2236 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä juna on nopein Pariisista Istanbuliin ja sieltä Kolkataan tai Chennaihin? Pitäisi ehtiä laivaan jolla pääsisi Japaniin jotta ei myöhästyttäisi laivasta Sanfranciscoon?

Vierailija
812/2236 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olen elossa?

Mikä on tarkoitukseni?

Ei, en ole toivoton vaan olen syntynyt liian kehittyneenä. Ihmiset ovat se turha rotu. Vain vahvimmat on oikeutettuja jatkamaan elämää.

Tiedoksenne, että olen kaikista mahtavin, joten teidän on turha asettua vastaani.

Elämää en ymmärrä, mutta vahvimmat on oikeutettuja selviämään. Joten kertokaahan ihmiskuvatukset, mikä on elämisen idealogia?

Thanos?

Vierailija
813/2236 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olen elossa?

Mikä on tarkoitukseni?

Thanos?

En ole. Erään kivettyneen olen alkanut ymmärtää pikku hiljaa elämän tärkeyden. Tämä kivettynyt selvisi kummiskin tästä tapaturmasta. Ehkä hyvä niin, sillä olinhan minä osasyyllinen hänen väliaikaiseen kuolemaan.

Vierailija
814/2236 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä juna on nopein Pariisista Istanbuliin ja sieltä Kolkataan tai Chennaihin? Pitäisi ehtiä laivaan jolla pääsisi Japaniin jotta ei myöhästyttäisi laivasta Sanfranciscoon?

En muista missä paikoissa Tintti seikkaili, joten...

Olisikos hän se lehtimies Tintti?

Vierailija
815/2236 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Mutta meillä on kova kiire, aikataulut paukkuvat ja pitäisi ehtiä vielä ajoissa kotiin tai kaikki on mennyttä.

Vierailija
816/2236 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Mutta meillä on kova kiire, aikataulut paukkuvat ja pitäisi ehtiä vielä ajoissa kotiin tai kaikki on mennyttä.

Phileas Fogg?

Vierailija
817/2236 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Phileas Fogg?

Kyllä

Vierailija
818/2236 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri nyt! En varmana ole valmis eikä tätä ole suunniteltu. Prinsessat, miksi! Prinsessat vetäytyvät eläkkelle ja jättävät koko valtakunnan minun kavioihini! Ei, tämä olisi pitänyt suunnitella ensin. Laatia tarkat ohjeet ja toimintasuunnitelma. Ei jei, tämä ei käy. Ei näin voi tehdä hetken mielijohteesta... Ei... Miten minun nyt käy!?

Vierailija
819/2236 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Suomen ensimmäinen, viimeinen ja ainoa pää-ministeri. Siksi jätän tohtorin työn hallituksen psykiatrian vastaanotolla ja otan ilomielin vastaan salkun.

820/2236 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle"

Ajankohtainen otsikko :D

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-