Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta

Vierailija
25.08.2020 |

Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?

Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.

Auttakaa!

Kommentit (2236)

Vierailija
781/2236 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noista nykymiehistäkään ole mihinkään. Junamatkalla kaukana lännessä pari vähän rouheampaa herrasmiestä yritti ryövätä matkustajilta tavaroita. Myönnän että aluksi innostuin hieman liikaakin näistä vaarallisista herrasmiehistä mutta sitten yritettyäni tehdä hieman tuttavuutta molemmat kielsivät olevansa kiinnostuneita ja lopulta tappeluksihan se meni ja tulin kopauttaneeksi molemmat unten maille. Samaan aikaan miehenrahjukset vaunussa vaan kaivelivat lompakoitaan ja arvoesineitään roistoille yrittämättäkään itse selvittää tilannetta. Pyh!

Vierailija
782/2236 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä noista nykymiehistäkään ole mihinkään. Junamatkalla kaukana lännessä pari vähän rouheampaa herrasmiestä yritti ryövätä matkustajilta tavaroita. Myönnän että aluksi innostuin hieman liikaakin näistä vaarallisista herrasmiehistä mutta sitten yritettyäni tehdä hieman tuttavuutta molemmat kielsivät olevansa kiinnostuneita ja lopulta tappeluksihan se meni ja tulin kopauttaneeksi molemmat unten maille. Samaan aikaan miehenrahjukset vaunussa vaan kaivelivat lompakoitaan ja arvoesineitään roistoille yrittämättäkään itse selvittää tilannetta. Pyh!

Satutko olemaan se 50 -ja risat, topakka sinkkunainen sieltä "Meksikon pikajunasta"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/2236 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teen?

Olin jättänyt siskoni kauan sitten omilleen ja nykyinen kaverini haikailee siskoni perään. Pahinta on se, että siskoni on kuollut...

- Hei tyynyn halaaja, minullakin on vähän asiaa palstalaisilta.

Mitä teen väärin, kun ruokani ei maistu kellekään? Mahtaisikohan hameen alta löytyä jotain, jolla saisi ruuastani maukkaampaa?

Itselläni on jo kilpailija ja hänen ruokansa maittaa toisille. Mitä teen väärin?

Vierailija
784/2236 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen hahmo on Frodo Reppuli 

Vierailija
785/2236 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako jatkaa avioliittoa?

Pitkä myrskyisä liitto takana. Rakastan miestäni edelleen ja elämämme on kaikkien vuosienkin jälkeen hyvin jännittävää. Toisaalta avioero on meinannut tulla varmaan parikymmentä kertaa. Mies liehittelee aina kaikkia tapaamiaan hyvännäköisiä naisia, usein tosin huonolla menestyksellä. Hänellä on ongelmia alkoholin, lähinnä kaljan, kanssa. Jos kaappiin ostaa ruokaa, ne syödään heti, vaikka koko viikon satsi. Aina on nälkä ja miestä pitäisi passata. Luuhaa pitkin kaupunkia kavereidensa kanssa useimmat päivät.

Äitini pitää miehestä, mutta isäni vihaa häntä. Avioliittomme alkoi valheellisesti, hän esitti olevansa paremmista piireistä ja varakkaampi. Luulen, että isäni viha johtuu tästä valheesta. Minulle rahalla ja statuksella ei ole väliä, rakastan häntä vaikka onkin köyhemmän maalaisisännän poika. Miehen käytökseen vaikuttaa varmasti myös lapsuus ilman äitiä.

Mitä pitäisi tehdä?

Vierailija
786/2236 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se vaan leppoisaa tämä konstaapelina työskenteleminen.

Nyt kuitenkin lähden juomaan pullon vichyä tuttavaperheeni huoltoaseman baariin. 

Sano terkkuja Sulolle Reinikainen.

Vierailija
787/2236 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku asiakas rupesi taas vänisemään että olin muka antanut väärin rahasta takaisin. Minähän en tuollaista kuuntele. Kumma kyllä, pomo ihmetteli illalla kassan laskettuaan että miten siellä voi olla liki tonni enemmän kuin kassaan on lyöty. Enpä jaksanut pomonkaan väninää kuunnella sen enempää. 

Mähän sanoin, että se oli tonnin seteli!

Vierailija
788/2236 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä empatiakykyä? Olen hieman äkkipikainen ja teen mitä vain suojellakseni tiimiäni. Lennämme pitkin avaruutta joutuen moniin kamppailuihin. Nyt on alkanut huolestuttaa onkohan empatian tuntemiskykyni suorastaan viety rankassa lapsuudessani. Mitä tehdä?

Firefly: n kapteeni?

Vierailija
789/2236 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku asiakas rupesi taas vänisemään että olin muka antanut väärin rahasta takaisin. Minähän en tuollaista kuuntele. Kumma kyllä, pomo ihmetteli illalla kassan laskettuaan että miten siellä voi olla liki tonni enemmän kuin kassaan on lyöty. Enpä jaksanut pomonkaan väninää kuunnella sen enempää. 

[Tuijottaa ilmeettömästi]

Vierailija
790/2236 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan elämänkertaa. Rakas vaimoni sanoi että jos tulee jotain lapsille sopimatonta niin kirjoita siihen vain piste, piste ja piste. Pohdin, että sen jälkeen kun tapasin itsevaltiaan puutarhajuhlissa toimin merirosvona kahden uuden ystäväni ja erään kummituksen kanssa, niin ehkä tämä aika on juuri sellainen asia, joka kannattaa sivuuttaa omissa muistelmissaan. On parempi että lapset eivät tiedä.

Vierailija
791/2236 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä empatiakykyä? Olen hieman äkkipikainen ja teen mitä vain suojellakseni tiimiäni. Lennämme pitkin avaruutta joutuen moniin kamppailuihin. Nyt on alkanut huolestuttaa onkohan empatian tuntemiskykyni suorastaan viety rankassa lapsuudessani. Mitä tehdä?

Futurama Leela?

En ole, kuulun Rocin miehistöön.

Vierailija
792/2236 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
793/2236 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

The Expanse sarjastako?

Googletin ja en tunne koko sarjaa.

Vierailija
794/2236 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä myrskyisä liitto takana. Rakastan miestäni edelleen ja elämämme on kaikkien vuosienkin jälkeen hyvin jännittävää. Toisaalta avioero on meinannut tulla varmaan parikymmentä kertaa. Mies liehittelee aina kaikkia tapaamiaan hyvännäköisiä naisia, usein tosin huonolla menestyksellä. Hänellä on ongelmia alkoholin, lähinnä kaljan, kanssa. Jos kaappiin ostaa ruokaa, ne syödään heti, vaikka koko viikon satsi. Aina on nälkä ja miestä pitäisi passata. Luuhaa pitkin kaupunkia kavereidensa kanssa useimmat päivät.

Äitini pitää miehestä, mutta isäni vihaa häntä. Avioliittomme alkoi valheellisesti, hän esitti olevansa paremmista piireistä ja varakkaampi. Luulen, että isäni viha johtuu tästä valheesta. Minulle rahalla ja statuksella ei ole väliä, rakastan häntä vaikka onkin köyhemmän maalaisisännän poika. Miehen käytökseen vaikuttaa varmasti myös lapsuus ilman äitiä.

Mitä pitäisi tehdä?

Olet varmaan Uuno Turhapuron vaimo, Elisabeth. Jätä se ahne, irstas sika!

Vierailija
795/2236 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitan elämänkertaa. Rakas vaimoni sanoi että jos tulee jotain lapsille sopimatonta niin kirjoita siihen vain piste, piste ja piste. Pohdin, että sen jälkeen kun tapasin itsevaltiaan puutarhajuhlissa toimin merirosvona kahden uuden ystäväni ja erään kummituksen kanssa, niin ehkä tämä aika on juuri sellainen asia, joka kannattaa sivuuttaa omissa muistelmissaan. On parempi että lapset eivät tiedä.

Hei, Muumipappa, mamma on oikeassa, sensuroi hurjimpia juttuja.

Vierailija
796/2236 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pitäisi tehdä?

Olet varmaan Uuno Turhapuron vaimo, Elisabeth. Jätä se ahne, irstas sika!

Olen, en kuitenkaan jätä, vaikka sika onkin.

Vierailija
797/2236 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muita testikammiossa jumittajia? Olen ollut jo pitkään osa ihmiskoetta, jossa on tehtävänä päästä portaalitykkien avulla testikammiosta toiseen. Vastassa on ilkeät robotit ja myrkkyaltaat. Kohtalotovereita? Are you still there?

This was a triumph.

Making a note here: Huge success...

Portal pelistä?

Vierailija
798/2236 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[Tuijottaa ilmeettömästi]

Kummeli-sketsistä kahvilan myyjä

Vierailija
799/2236 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

The Expanse sarjastako?

Googletin ja en tunne koko sarjaa.

Oikein :)

Vierailija
800/2236 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raargh, parhaat demonintuhoamiskeinot kehiin mammat. Itse suosin kaksipiippuista haulikkoa, sillä kun läväyttää niin kappaleet lentelee pienemmis... oho, kuulu joku ääni, oliko se demoni, hetki... *kuuluu ryskettä, laukauksia, räjähdyksiä* ...okei, sori olikin vaan orava kaivelemassa roskiksia rärgh. Eli siis kaksipiippuinen haulikko ja moottorisaha backuppina on omat suosikit, Räyh!!

Mahdat olla Ash. Ei olisi kannattanut mennä mökkeilee syrjä seudulle. Vika tikkinä lukea sitä kirottua kirjaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän