27-vuotiaan liian myöhäistä löytää hyvä mies?
Täytän pian 27 ja olen ajatellut, että täytyisi uskaltaa vihdoin alkaa deittailemaan. Onko 27-vuotiaalle jo liian myöhäistä? Onko kaikki hyvät, samanikäiset tai noin 30v miehet varattu vai kannattaako katsella suoraan nelikymppisiä? Mitä miehet ovat mieltä tämän ikäisestä joka ei ole koskaan kunnolla seurustellut tai ollut pitkässä suhteessa? En ole ollut tarpeeksi kypsä ja olen vieläkin aika lapsenmielinen.
Kommentit (105)
Ei ole liian myöhäistä, tästä sen on mahdollisuus vasta alkaa. Ihmisellä voi lisäksi olla monta rakkautta elämänsä aikana. Harvoin se ensimmäinen tai toinenkaan vielä on oikea.
Ei tietenkään ole myöhäistä, mutta naisten valttikortit kyllä vettyvät vuosien myötä. Joten hirveänä ei kannattaisi enää vitkutellakaan. Mitä nuorempana nainen on vakavasti liikkeellä, niin sitä enemmän ja laadukkaita miehiä on tarjolla ja he ovat sitoutumishalusempiakin kuin vanhemmiten. Varsinkin jos suosit itseäsi hieman vanhempia miehiä. Alta kolmekymppiset (laatu)miehet eivät ole yleensä vielä perhemoodissa niin sanotusti.
Kato nuorempia! Löysin hyvän miehen 26-vuotiaana. Hän on minua 5 vuotta nuorempi. Ollaan oltu parikymmentä vuotta yhdessä nyt.
Tuo sähköposti asia olisi kyllä kiva asia kokeilla, mutta en minäkään varmaan uskalla. On tyypillistä minulle :) ( tosin itse olen siis nainen myös).