27-vuotiaan liian myöhäistä löytää hyvä mies?
Täytän pian 27 ja olen ajatellut, että täytyisi uskaltaa vihdoin alkaa deittailemaan. Onko 27-vuotiaalle jo liian myöhäistä? Onko kaikki hyvät, samanikäiset tai noin 30v miehet varattu vai kannattaako katsella suoraan nelikymppisiä? Mitä miehet ovat mieltä tämän ikäisestä joka ei ole koskaan kunnolla seurustellut tai ollut pitkässä suhteessa? En ole ollut tarpeeksi kypsä ja olen vieläkin aika lapsenmielinen.
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei. Onko 25-vuotias liian nuori? Minulla ei tosin ole ystäviä…
Ei haittaisi ollenkaan.. olen introverttityyppiä itse, vain pari kaveria joita tapaan silloin tällöin. Pikkusisko on paras ystäväni ja toivoisin, että tuleva mieskin olisi tätä minulle.
En ole kovin hyvä sosiaalisissa tapahtumissa, joissa on paljon ihmisiä. :DAp
Se mitä haet aloituksessa ja tämä introverttiys, olet todella kiinnostava.
Vau, en koskaan ajatellut sitä noin päin :) kiitos.
Ap
Haluatko vaihtaa meilejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaisi ollenkaan.. olen introverttityyppiä itse, vain pari kaveria joita tapaan silloin tällöin. Pikkusisko on paras ystäväni ja toivoisin, että tuleva mieskin olisi tätä minulle.
Ap
Olisiko sulla anonyymiä osoitetta? Itselläni on vain omalla, koko nimelläni. Voisin tehdä anonyymin osoitteen, mutta kysyn eka sinulta, ettei palsta ehdi mennä kiinni ennen kuin mulla on antaa osoite. :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olisiko sulla anonyymiä osoitetta? Itselläni on vain omalla, koko nimelläni. Voisin tehdä anonyymin osoitteen, mutta kysyn eka sinulta, ettei palsta ehdi mennä kiinni ennen kuin mulla on antaa osoite. :)
Ap
Odota niin käyn avaamassa :)
Itsellä oli aikoinaan sama tilanne. Tapailin paljon oman ikäisiä miehiä, mutta suurimmalla osalla oli elämä aika vaiheessa, eivät oikein tienneet mitä haluavat elämältään, olleet valmiita sitoutumaan, osa vielä opiskeli jne. Itse olin jo hyvin työelämässä kiinni, hyvin toimeentuleva ja halusin vakiintua kovasti. Pidin jonkinlaisena rajana 35v miehille keitä deittailin, mutta sitten 29v sattumalta tutustuin ihanaan 42v mieheen. Alkuun ikäero hirvitti todella, mutta meillä synkkasi täydellisesti ja hän oli valmis sitoutumaan, oli hyvin toimeentuleva, tiesi mitä halusi elämältä jne. Nykyään naimissa ja esikoinen tulossa. Ehkäpä ohjeeni sinulle olisi siis, että kannattaa katsella vähän vanhempia miehiä.
Joka viikko tämä sama provo, parikymppinen kyselee että voiko vielä löytää kumppanin..
Vierailija kirjoitti:
Mites 36-vuotias nainen, joka ei ole koskaan seurustellut? Muutaman miehen kanssa ollut säätöä elämän aikana. Näytän ehkä hieman nuoremmalta kuin mitä olen.
Olen yksinäinen.
Minulla on vakituinen työpaikka. Asun yksiössä. Ei ole lapsia.
Mitat 168 cm ja 62 kg.
En tupakoi, ei tatuointeja. Olen eläinrakas. Harrastuksena kirjallisuus ja liikkuminen ihan kävelylenkkien muodossa sekä satunnainen kuntosali ja ryhmäliikuntatunnit. Tanssitunnille haluaisin mennä ihan huvikseen.
Mene sinne tanssitunnille. Ala tehdä niitä asioita, joista haaveilet.
Hyvin ehdit, kun vaan rupeat.
Yksinäisyys ei ole este. Rohkeasti vaan mukaan. Ole utelias ja ole oma ittes. Olet just hyvä.
Terv. Kolmen lapsen äiti, joka tapasi tulevan ukkinsa vuotta nuorempana kuin sinä. Että kerkeät kyllä. MUTTA... sinun pitää oikeasti myös itse olla avoin ja aktiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä oli aikoinaan sama tilanne. Tapailin paljon oman ikäisiä miehiä, mutta suurimmalla osalla oli elämä aika vaiheessa, eivät oikein tienneet mitä haluavat elämältään, olleet valmiita sitoutumaan, osa vielä opiskeli jne. Itse olin jo hyvin työelämässä kiinni, hyvin toimeentuleva ja halusin vakiintua kovasti. Pidin jonkinlaisena rajana 35v miehille keitä deittailin, mutta sitten 29v sattumalta tutustuin ihanaan 42v mieheen. Alkuun ikäero hirvitti todella, mutta meillä synkkasi täydellisesti ja hän oli valmis sitoutumaan, oli hyvin toimeentuleva, tiesi mitä halusi elämältä jne. Nykyään naimissa ja esikoinen tulossa. Ehkäpä ohjeeni sinulle olisi siis, että kannattaa katsella vähän vanhempia miehiä.
Ei todellakaan kannata parikymppisen katsella mitään nelikymppistä. Parin vuoden päästä huomaa olevansa vanhan kurpan kanssa ja taas saa aloitta kumppanin etsimisen alusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Tässähän tämä.
... siiis tapasi tulevan UKKONSA eikö ukkinsa kolmevitosena...😱🤗
Kelpaisiko 25vuotiaalle miehelle 36v eronnut nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ihan kuin minä. :) Mulla on 3 vanhempaa veljeä, joille olen melko etäinen ja yksi nuorempi, jonka kanssa vietän aikaa aina silloin tällöin. Kuten sanoin, ystäviä ei ole, eikä ole ollut. Toivon, että tyttöystävä olisi samalla se paras ystävä. Kuulostaa aika sueulliselta. :D Harrastukset ovat epäseksikkäitä, šakki, sudokut, Pleikka ja Tolkienin tuotannon lukeminen uudestaan ja uudestaan.
Olen ihan häkeltynyt, sulla on todella kivat ja mielenkiintoiset harrastukset. Taru sormusten herrasta ja hobitit ovat yksiä lempielokuviani. Olen katsonut nämä kaikki useammin kuin kerran :D Hobitin olen myös lukenut, TSH -kirjat jäi kesken. Ehkä joskus pääsen niissäkin loppuun. :)
Tuntuu, että varsinkin Helsingissä, jossa siis asun, tulisi kaikkien olla todella sosiaalisia ja aina menossa. Tavallaan tunnun hukkuvani ja olevani ihan väärässä paikassa ja näkymätön, kuin lasiseinän takana, jonka läpi minä näen muut, mutta muut eivät minua.
Ap
Suosittelen, että luet Taru sormusten herrasta loppuun. Aivan mahtavia kirjoja. Harry Potter on myös hyvä, mutta omasta pienestä mielestäni Tolkien teki liian hyvää työtä, siksi ovat lemppareitani. :)
Itse asun pienellä paikkakunnalla, jossa ihmisillä on jo omat porukat. Niin niihin on sitten melko vaikeaa päästä.
Kerro ap sitten toimiko sen miehen sähköpostiosote! Things just got interesting. :D
Liian myöhäistä 27-vuotiaana??!!
News Flash! Me 10-20 vuotta vanhemmatkin vielä haaveilemme rakkaudesta.
Aa oho, ei se ollutkaan tuo kivan oloinen mies, joka halusi vaihtaa meilejä. Höh. Eipä sitten mitään. xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan kannata parikymppisen katsella mitään nelikymppistä. Parin vuoden päästä huomaa olevansa vanhan kurpan kanssa ja taas saa aloitta kumppanin etsimisen alusta.
Mies on kyllä mielestäni vain komistunut nyt 3v tapaamisistamme iän myötä. Niin kuin monet miehet tuppaa tekemään. Olen joskus vitsikkäästi sanonut, että tuskin ainakaan vaihtaa minua heti nuorempaan, kun olen valmiiksi niin paljon nuorempi.
Koen että olemme myös henkisesti samalla "tasolla", vaikka monen itseäni yli 10v vanhemman kanssa ei välttämättä näin ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Tein myös :) tässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Tein myös :) tässä
Tämä siis ap :’D
Vierailija kirjoitti:
Aa oho, ei se ollutkaan tuo kivan oloinen mies, joka halusi vaihtaa meilejä. Höh. Eipä sitten mitään. xD
Ketä tarkoitat? M25?
Ap ja m25 vaikuttaa hyvältä mätsiltä, ikäero ihan sopiva. Kertokaa sit miten meni ;)
Olen ihan häkeltynyt, sulla on todella kivat ja mielenkiintoiset harrastukset. Taru sormusten herrasta ja hobitit ovat yksiä lempielokuviani. Olen katsonut nämä kaikki useammin kuin kerran :D Hobitin olen myös lukenut, TSH -kirjat jäi kesken. Ehkä joskus pääsen niissäkin loppuun. :)
Tuntuu, että varsinkin Helsingissä, jossa siis asun, tulisi kaikkien olla todella sosiaalisia ja aina menossa. Tavallaan tunnun hukkuvani ja olevani ihan väärässä paikassa ja näkymätön, kuin lasiseinän takana, jonka läpi minä näen muut, mutta muut eivät minua.
Ap