Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

27-vuotiaan liian myöhäistä löytää hyvä mies?

Vierailija
25.08.2020 |

Täytän pian 27 ja olen ajatellut, että täytyisi uskaltaa vihdoin alkaa deittailemaan. Onko 27-vuotiaalle jo liian myöhäistä? Onko kaikki hyvät, samanikäiset tai noin 30v miehet varattu vai kannattaako katsella suoraan nelikymppisiä? Mitä miehet ovat mieltä tämän ikäisestä joka ei ole koskaan kunnolla seurustellut tai ollut pitkässä suhteessa? En ole ollut tarpeeksi kypsä ja olen vieläkin aika lapsenmielinen.

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha mäkin täytän keväällä 27v. Mutta en ajattele noin ollenkaan. Menen perjantaina treffeille ja syyslomalla Ruotsiin toisen tapailumiehen luokse. 

Ihan varmasti löytyy. 

Vierailija
2/105 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisiko sinulle kilttis?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista etsit?

Vierailija
4/105 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisiko sinulle kilttis?

Kiltin miehen haluan, siis oikeasti kiltin.

Ap

Vierailija
5/105 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen sua pari vuotta nuorempi, 21v, mutta itseänikin jo mietityttää, että kelpuuttaako kukaan enää tän ikäistä. Saan viestejä huomattavasti vähemmän deittisivustoilla kuin 16-20-vuotiaana.

Vierailija
6/105 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota nelikymppistä, semmoinen vanhenee ennen aikojaan.

Vierailija
7/105 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sopivan ikäinen kiltille 37 v:lle. Eihän vuoroviikkolapset haittaa?

Vierailija
8/105 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se vielä ehtii löytyä. Itse olen 29v mies. Itseäni ei tuo seurustelemattomuus haittaa, en itsekään ole. Tapaillut vaan paria naista muutaman kerran kunnes sanovat että ei kiitos.

Vierailija
9/105 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista etsit?

Kiltti, hyväsydäminen, rakastaisi minua, olisi uskollinen, älykäs, pitäisi minusta huolta (en tarkoita rahallisesti, minulla on vakityö), tykkäisi, kirjoista ja fantasiajutuista kuten Game of Thronesista ja Harry Potterista, kauhuleffoista ja retkistä luontoon. Hyväksyisi minut sellaisena kuin olen. Ei olisi liian ankara tai halveksisi minua. Arvostaisi minua ja pitäisi minua kauniina ja juuri täydellisenä hänelle.

Vierailija
10/105 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin 52-vuotiaana kivan, kiltin ja komea 38-vuotiaan miehen. Joten ei huolta. Sunulla on vielä aikaa.

Vierailija
11/105 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset on monelle no no... miksi olet eronnut?

Vierailija
12/105 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se vielä ehtii löytyä. Itse olen 29v mies. Itseäni ei tuo seurustelemattomuus haittaa, en itsekään ole. Tapaillut vaan paria naista muutaman kerran kunnes sanovat että ei kiitos.

No sulle se on helppoa, koska naiset kelpuuttaa helpommin vanhemman miehen, koska ovat oikeasti kiinnostuneet persoonasta, eivät niinkään ulkonäöstä. Sen sijaan miehet keskittyy naisessa vain mahdollisimman pieneen kokoon, laihuuteen ja nuoreen ikään. Jo 17-vuotiaana olen joutunut alkamaan stressaamaan ikääni, kun miesten mielestä yli 20v nainen on vanha.

N21

Vierailija
13/105 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset on monelle no no... miksi olet eronnut?

Exä petti ja valehteli useammin kuin kerran

Vierailija
14/105 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on noin 15 vuotta aikaa löytää hyvä mies, jos haluat äidiksi.

Sulla on noin 50 vuotta aikaa löytää hyvä mies, jos haluat vaimoksi.

Vierailija
15/105 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo aivan liian myöhäistä johon tuon tietää kysymättäkin.

Kummallista kuitenkin on, että viisikymppisetkin löytävät edelleen hyviä miehiä kumppaneikseen.

Revi siitä.

Vierailija
16/105 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään ole. Minäkään en ole deittaillut lähes samoista syistä, mutta nyt on alkanut kiinnostaa. Eniten kiinnostaisi juuri ap:n kaltaiset naiset. Enkä usko, että olen ainut mies tällaisessa asemassa.

-M29

Vierailija
17/105 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sulle se on helppoa, koska naiset kelpuuttaa helpommin vanhemman miehen, koska ovat oikeasti kiinnostuneet persoonasta, eivät niinkään ulkonäöstä. Sen sijaan miehet keskittyy naisessa vain mahdollisimman pieneen kokoon, laihuuteen ja nuoreen ikään. Jo 17-vuotiaana olen joutunut alkamaan stressaamaan ikääni, kun miesten mielestä yli 20v nainen on vanha.

N21

Ylilaudàn pedarijonnet on hyvin onnistunut aivopesemään sut. Normaalia miestä kyllä kiinnostaa naisen kokoiset ja ikäiset naiset.

Vierailija
18/105 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin hyvän miehen 27-vuotiaana. Siitä on nyt 19 vuotta ja vieläkin hän on hyvä mies. Tällä kokemuksella voisin veikata, että on ihan mahdollista.

Vierailija
19/105 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N21

Ylilaudàn pedarijonnet on hyvin onnistunut aivopesemään sut. Normaalia miestä kyllä kiinnostaa naisen kokoiset ja ikäiset naiset.

Tämä

Vierailija
20/105 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites 36-vuotias nainen, joka ei ole koskaan seurustellut? Muutaman miehen kanssa ollut säätöä elämän aikana. Näytän ehkä hieman nuoremmalta kuin mitä olen. 

Olen yksinäinen. 

Minulla on vakituinen työpaikka. Asun yksiössä. Ei ole lapsia. 

Mitat 168 cm ja 62 kg. 

En tupakoi, ei tatuointeja. Olen eläinrakas. Harrastuksena kirjallisuus ja liikkuminen ihan kävelylenkkien muodossa sekä satunnainen kuntosali ja ryhmäliikuntatunnit. Tanssitunnille haluaisin mennä ihan huvikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä