Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

27-vuotiaan liian myöhäistä löytää hyvä mies?

Vierailija
25.08.2020 |

Täytän pian 27 ja olen ajatellut, että täytyisi uskaltaa vihdoin alkaa deittailemaan. Onko 27-vuotiaalle jo liian myöhäistä? Onko kaikki hyvät, samanikäiset tai noin 30v miehet varattu vai kannattaako katsella suoraan nelikymppisiä? Mitä miehet ovat mieltä tämän ikäisestä joka ei ole koskaan kunnolla seurustellut tai ollut pitkässä suhteessa? En ole ollut tarpeeksi kypsä ja olen vieläkin aika lapsenmielinen.

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista etsit?

Kiltti, hyväsydäminen, rakastaisi minua, olisi uskollinen, älykäs, pitäisi minusta huolta (en tarkoita rahallisesti, minulla on vakityö), tykkäisi, kirjoista ja fantasiajutuista kuten Game of Thronesista ja Harry Potterista, kauhuleffoista ja retkistä luontoon. Hyväksyisi minut sellaisena kuin olen. Ei olisi liian ankara tai halveksisi minua. Arvostaisi minua ja pitäisi minua kauniina ja juuri täydellisenä hänelle.

Olen sinkku mies 27. Sinä olisit minulle aivan täydellinen nainen, kun saman kaltaiset mielenkiinnon kohteet.

Vierailija
82/105 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites 36-vuotias nainen, joka ei ole koskaan seurustellut? Muutaman miehen kanssa ollut säätöä elämän aikana. Näytän ehkä hieman nuoremmalta kuin mitä olen. 

Olen yksinäinen. 

Minulla on vakituinen työpaikka. Asun yksiössä. Ei ole lapsia. 

Mitat 168 cm ja 62 kg. 

En tupakoi, ei tatuointeja. Olen eläinrakas. Harrastuksena kirjallisuus ja liikkuminen ihan kävelylenkkien muodossa sekä satunnainen kuntosali ja ryhmäliikuntatunnit. Tanssitunnille haluaisin mennä ihan huvikseen.

Juu, ihan parasta ❤️ Minulle yksi tällainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei. Onko 25-vuotias liian nuori? Minulla ei tosin ole ystäviä…

Ei haittaisi ollenkaan.. olen introverttityyppiä itse, vain pari kaveria joita tapaan silloin tällöin. Pikkusisko on paras ystäväni ja toivoisin, että tuleva mieskin olisi tätä minulle.

En ole kovin hyvä sosiaalisissa tapahtumissa, joissa on paljon ihmisiä. :D

Ap

Se mitä haet aloituksessa ja tämä introverttiys, olet todella kiinnostava.

Vau, en koskaan ajatellut sitä noin päin :) kiitos.

Ap

Haluatko vaihtaa meilejä?

Olisiko sulla anonyymiä osoitetta? Itselläni on vain omalla, koko nimelläni. Voisin tehdä anonyymin osoitteen, mutta kysyn eka sinulta, ettei palsta ehdi mennä kiinni ennen kuin mulla on antaa osoite. :)

Ap

roskapostita@yandex.com

Tässähän tämä.

Laitoin viestiä. :)

Ap

Vierailija
84/105 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaisi ollenkaan.. olen introverttityyppiä itse, vain pari kaveria joita tapaan silloin tällöin. Pikkusisko on paras ystäväni ja toivoisin, että tuleva mieskin olisi tätä minulle.

Ap

Ap

Olisiko sulla anonyymiä osoitetta? Itselläni on vain omalla, koko nimelläni. Voisin tehdä anonyymin osoitteen, mutta kysyn eka sinulta, ettei palsta ehdi mennä kiinni ennen kuin mulla on antaa osoite. :)

Ap

Odota niin käyn avaamassa :)

Tein myös :) tässä

booksandtea01@outlook.com

Saako muutkin laittaa viestiä?

Vierailija
85/105 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä? En minä uskalla tänne laittaa sähköpostiani. :o Yksin mie tulen kuolemaan. :D M25

Vierailija
86/105 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sain viestisi, kirjoitan sinulle vastauksen vielä tänään :)

Vierailija
87/105 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka tuo sit oli joka laittoi viestiä ap:lle? Kiinnostaa miten etenee

Vierailija
88/105 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuka tuo sit oli joka laittoi viestiä ap:lle? Kiinnostaa miten etenee

Mä luulin että se oli se m25. Eikö ollukkaa?

Vierailija
89/105 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista etsit?

Kiltti, hyväsydäminen, rakastaisi minua, olisi uskollinen, älykäs, pitäisi minusta huolta (en tarkoita rahallisesti, minulla on vakityö), tykkäisi, kirjoista ja fantasiajutuista kuten Game of Thronesista ja Harry Potterista, kauhuleffoista ja retkistä luontoon. Hyväksyisi minut sellaisena kuin olen. Ei olisi liian ankara tai halveksisi minua. Arvostaisi minua ja pitäisi minua kauniina ja juuri täydellisenä hänelle.

Täällä olisi 40v mies, onko ap valmis muuttamaan mun luokse?

Minkälainen, näköinen ja kokoinen olet?

Pärjäisitkö kun olen välillä viikkojakin reissuhommissa? Ok-talo kesämökki, autoja löytyy, en käytä alkoa juuri ollenkaan ym.

1lapsi.

Vierailija
90/105 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites 36-vuotias nainen, joka ei ole koskaan seurustellut? Muutaman miehen kanssa ollut säätöä elämän aikana. Näytän ehkä hieman nuoremmalta kuin mitä olen. 

Olen yksinäinen. 

Mitat 168 cm ja 62 kg. 

En tupakoi, ei tatuointeja. Olen eläinrakas. Harrastuksena kirjallisuus ja liikkuminen ihan kävelylenkkien muodossa sekä satunnainen kuntosali ja ryhmäliikuntatunnit. Tanssitunnille haluaisin mennä ihan huvikseen.

Säätöä on ollut mutta ei seurustellut? Mitähän tuokin tarkoittaa? Jotain yhden illan juttuja? 

Vierailija
91/105 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 10% ihmisistä ei seurustele koskaan elämänsä aikana ja noin 20% ihmisistä jää lapsetomiksi joten ei huolta ap.

Terveisin ikisinkkumies 28v

Vierailija
92/105 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista etsit?

Pärjäisitkö kun olen välillä viikkojakin reissuhommissa? Ok-talo kesämökki, autoja löytyy, en käytä alkoa juuri ollenkaan ym.

1lapsi.

Valmis muuttamaan? Eli asut korvessa? Eikai ap jätä vakiduunia jonku miehen takia.

Vierailija
93/105 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Odota niin käyn avaamassa :)

Tein myös :) tässä

booksandtea01@outlook.com

Saako muutkin laittaa viestiä?

Mää laitan ainaki

Vierailija
94/105 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi miksi kysyä täällä, voiko 27-vuotias löytää kumppanin? Täältä saat vastaukseksi tiedon, ettei kukaan voi löytää mistään ketään. Ikäeroa ei saa olla, eli 27-vuotias voi löytää vain 27-vuotiaan. Vaaleatukkainen voi löytää vain vaaleatukkaisen.  Ketään ei saa lähestyä koskaan missään, eikä varsinkaan kannata yrittää. Jos näitä ohjeita olisin uskonut ja noudattanut, niin en, en olisi löytänyt koskaan ketään.

Normaalissa elämässä minkä ikäinen tahansa voi löytää kumppanin. On isoja ikäeroja, erinäköisiä ihmisiä suhteissa, myös muilla kuin valokuvamalleilla on erilaatuisia romanttisia suhteita. Joten vastaan, että voit löytää suhteen. Olen 33-vuotias mies ja usko tai älä: jopa näin vanha mies voi löytää joskus jonkun suhteen jostakin. Ja vaikka tällä palstalla sitä ei ikinä uskotakaan, niin olen ollut suhteessa jopa alle 30-vuotiaan kanssa ollessani itse jo yli 30! 

Vierailija
95/105 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista etsit?

1lapsi.

Valmis muuttamaan? Eli asut korvessa? Eikai ap jätä vakiduunia jonku miehen takia.

Ja yleensä pariskunta hankkii yhteisen asunnon siinä vaiheessa kun yhteenmuutto on ajankohtainen asia. Ihanko tosissaan nelikymppinen ukko kuvittelee, että joku alta kolmekymppinen nainen tosta vaan muuttaa toisen nurkkiin ja ryhtyy äitipuoleksi..

Vierailija
96/105 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yksinäinen. 

Mitat 168 cm ja 62 kg. 

Säätöä on ollut mutta ei seurustellut? Mitähän tuokin tarkoittaa? Jotain yhden illan juttuja? 

No ei ne yhden illan juttuja ollut. Kyllä ihan tutuiksi ehtivät tulla, parisuhdetta niistä ei kehkeytynyt. 

Vierailija
97/105 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
98/105 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle 34v miehenä olisit todella sopivan ikäinen kumppani. 2 viikkoa sitten kävinkin tuon ikäisen kanssa treffeillä.

Mites 39 v nainen?

Totaalinen turnoff. Etsin 18-34v naista.

Vierailija
99/105 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 26-vuotias nainen ja minäkään en ole koskaan seurustellut. Aika vaikeaa on tutustua ihmisiin yleensäkin ja olen itsekin yksinäinen. Ei ystäviä muutenkaan ja ei paljon tule tavattua ihmisiä. Olen melko ujo ja introvertti ihminen. Ehkä se tietynlainen arkuus johtuu paljon menneisyyden kokemuksista ja en helposti luota ihmisiin.  Ja sitten olen vielä työtönkin ja asun pienellä paikkakunnalla. En näiden asioiden myötä oikein usko siihen, että tapaan sellaista ihmistä joka haluaisi juuri minut. Sitä myös aina mietttii mitä minä voisin toiselle tarjota ja mikä juuri minusta tekisin sen ykkösvaihtoehdon. Ulkonäkö tavallinen ja muutenkaan ei pidä itseäni minään ihmeellisen "upeana" tyyppinä.

Musiikki, luonto, eläimet, vieraat maat/kulttuurit, historia, liikunta yms on minulle tärkeää, mutta samalla elämäni on hyvin tavallista. Täällä aina välillä joku tekee saman aiheisiin ketjuihin kysymyksen, että mitä sinä voit toiselle tarjota. Se pistää aina miettimään, että mitä voisin siihen vastata. Minä kuitenkin olen vaan ihminen ja vielä vähän "epäonnistunut" sellainen. Ja sitä miettii riittävätkö ne tavalliset jutut vai haetaanko jotain ihmeellistä ja upeaa. Oikeastaan ymmärrän kyllä sen, että jokainen vastaa omasta elämästään ja pitää olla kunnossa itse, eikä toisen tehtävä ole "parantaa" ketään. Silti aina ajattelen, että kelpaako ihminen jos hän ei olekaan niin vahva ja itsevarma yms. Välillä mietin sitä, että jään sinkuksi jos en saa elämääni muutettua ja rohkeutta lisää. Otsikon termi "hyvä" mies pisti myös miettimään, että mikä sitten on se "hyvä" nainen. Entäs jos ei ole omasta mielestään sellainen. Itse en vielä halua edes lapsia koskaan ja jos mietin muita niin monella on jo perhe ja ymmärrän sen, että haluavat joskus lapsia. Sori myös valitus, mutta kirjoitin nyt vaan asioita mitkä tulivat nopeasti mieleeni.

Vierailija
100/105 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä löysin 52-vuotiaana kivan, kiltin ja komea 38-vuotiaan miehen. Joten ei huolta. Sunulla on vielä aikaa.

Ja teille tuli lapsia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme