Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

27-vuotiaan liian myöhäistä löytää hyvä mies?

Vierailija
25.08.2020 |

Täytän pian 27 ja olen ajatellut, että täytyisi uskaltaa vihdoin alkaa deittailemaan. Onko 27-vuotiaalle jo liian myöhäistä? Onko kaikki hyvät, samanikäiset tai noin 30v miehet varattu vai kannattaako katsella suoraan nelikymppisiä? Mitä miehet ovat mieltä tämän ikäisestä joka ei ole koskaan kunnolla seurustellut tai ollut pitkässä suhteessa? En ole ollut tarpeeksi kypsä ja olen vieläkin aika lapsenmielinen.

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle 34v miehenä olisit todella sopivan ikäinen kumppani. 2 viikkoa sitten kävinkin tuon ikäisen kanssa treffeillä.

Vierailija
22/105 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites 36-vuotias nainen, joka ei ole koskaan seurustellut? Muutaman miehen kanssa ollut säätöä elämän aikana. Näytän ehkä hieman nuoremmalta kuin mitä olen. 

Olen yksinäinen. 

Minulla on vakituinen työpaikka. Asun yksiössä. Ei ole lapsia. 

Mitat 168 cm ja 62 kg. 

En tupakoi, ei tatuointeja. Olen eläinrakas. Harrastuksena kirjallisuus ja liikkuminen ihan kävelylenkkien muodossa sekä satunnainen kuntosali ja ryhmäliikuntatunnit. Tanssitunnille haluaisin mennä ihan huvikseen.

Unelmanainen poislukien tuo tanssiminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just sopivan ikäinen kiltille 37 v:lle. Eihän vuoroviikkolapset haittaa?

Missäpäin olet?

Vierailija
24/105 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä lapseton ja urheilullinen keskivertoa komeampi (psykoterapeutti näin sanoi) 40v mies valmiina deitteihin.

Varallisuutta ei ole pahemmin kyllä kertynyt.

Vierailija
25/105 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas yritän 39 vuotiaana löytää!

Vierailija
26/105 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle 34v miehenä olisit todella sopivan ikäinen kumppani. 2 viikkoa sitten kävinkin tuon ikäisen kanssa treffeillä.

Mites 39 v nainen?

Vierailija
27/105 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä lapseton ja urheilullinen keskivertoa komeampi (psykoterapeutti näin sanoi) 40v mies valmiina deitteihin.

Saako kysyä miksi käyt psykoterapeutilla?

Vierailija
28/105 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäiselle naiselle löytyy seuraa niin paljon kuin vaan haluaa 20-50 ikähaarukassa. 

Vierailija
29/105 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Traumaattinen elämä. Voi olla kyllä etten ole vieläkään valmis parisuhteeseen, niin että olisin riittävän tasapainoista seuraa. Kenenkään taakaksi tosiaan ala.

Vierailija
30/105 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko jossain deittisovelluksessa? Mihin ajattelitte mennä kun kerta aloitatte deittailun?

Vierailija
31/105 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö kilttiksii Tinderistä vai mistä?

Vierailija
32/105 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ikä mikä tahansa, on vaikeuksia löytää HYVÄ mies.

Niitä on todella, todella vähän....😟

Vierailija
33/105 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ota nelikymppistä, semmoinen vanhenee ennen aikojaan.

Ei vanhene vaan on jo vanha

T. Nelikymppinen

Vierailija
34/105 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Kai tämä on trolli?

27-vuotiashan on nuori ja löytää kumppanin jos on löytääkseen.

Minun elinpiirissäni huomattava osa naisista pariutuu noin kolmikymppisinä eikä tulisi mieleenkään tuollaiset ajatukset kuin AP:lla.

Itse olen nyt myös 27v sinkku enkä ole ikinä seurustellut, minusta on kiinnostuneita noin 20-30v miehet eli en tiedä mistä noi nelikymppiset repäisit vai oletko ennenaikaisesti tätiytynyt?

Isoäitinikin löysivät elämänkumppaninsa 28-30-vuotiaina, molemmilla 4-6 vuotta nuoremmat miehet eli ei minkään nelikymppisen kanssa alkaneet.

Kai tämä sitten on niin elinpiiristä kiinni tai jotain, vaikka trolli taitaa oikeasti olla.

Vierailija
35/105 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista etsit?

Kiltti, hyväsydäminen, rakastaisi minua, olisi uskollinen, älykäs, pitäisi minusta huolta (en tarkoita rahallisesti, minulla on vakityö), tykkäisi, kirjoista ja fantasiajutuista kuten Game of Thronesista ja Harry Potterista, kauhuleffoista ja retkistä luontoon. Hyväksyisi minut sellaisena kuin olen. Ei olisi liian ankara tai halveksisi minua. Arvostaisi minua ja pitäisi minua kauniina ja juuri täydellisenä hänelle.

Kaikki täsmää, mutta olen työtön. Olet liian nirso ja rahanahne. M28

Vierailija
36/105 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Traumaattinen elämä. Voi olla kyllä etten ole vieläkään valmis parisuhteeseen, niin että olisin riittävän tasapainoista seuraa. Kenenkään taakaksi tosiaan ala.

Kannattaa tuo tietää - psykoterapia ei ole este seurustelulle!

Vierailija
37/105 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Itsekin löysin oman rakkaani nyt 28 vuotiaana. Paras mies ikinä. 

Vierailija
38/105 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista etsit?

Kiltti, hyväsydäminen, rakastaisi minua, olisi uskollinen, älykäs, pitäisi minusta huolta (en tarkoita rahallisesti, minulla on vakityö), tykkäisi, kirjoista ja fantasiajutuista kuten Game of Thronesista ja Harry Potterista, kauhuleffoista ja retkistä luontoon. Hyväksyisi minut sellaisena kuin olen. Ei olisi liian ankara tai halveksisi minua. Arvostaisi minua ja pitäisi minua kauniina ja juuri täydellisenä hänelle.

Varmasti voit löytää,  eri ikäisistäkin. Itse olen kiltti ja osaan kuvitella itseni kuvailemaasi, en kyllä välitä Potterista ja Game of Thronesista. Onnea seuran hakuun :)

Vierailija
39/105 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites 36-vuotias nainen, joka ei ole koskaan seurustellut? Muutaman miehen kanssa ollut säätöä elämän aikana. Näytän ehkä hieman nuoremmalta kuin mitä olen. 

Olen yksinäinen. 

Minulla on vakituinen työpaikka. Asun yksiössä. Ei ole lapsia. 

Mitat 168 cm ja 62 kg. 

En tupakoi, ei tatuointeja. Olen eläinrakas. Harrastuksena kirjallisuus ja liikkuminen ihan kävelylenkkien muodossa sekä satunnainen kuntosali ja ryhmäliikuntatunnit. Tanssitunnille haluaisin mennä ihan huvikseen.

Unelmanainen poislukien tuo tanssiminen.

Mitäs vikaa tanssimisessa on?

Vierailija
40/105 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit täyttää kriteerini. Oon Savon muaalta, mistäs sie?