Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ja hitto, mitä mä sit NYT teen??!

Vierailija
14.09.2013 |

Kirjoittelin tänne jo aiemmin tästä, kun mieheni oli fb:ssä kirjoitellut eräälle naiselle, että menisivät uimaan, syömään tms. Ja kyselin, että miten otan puheeksi asian vai otanko ollenkaan. (Ja uteliaisuuttani katsoin kun miehellä fb auki koneellamme 24/7 ja itsehillintä petti). No, otin sit puheeksi. Eräs päivä kysyin mitä juttelee muille naisille, kun istuttiin yhdessä koneella ja hän fb:ssä. Muut jutut näytti avoimesti, paitsi tän kyseisen naisen kanssa käydyn keskustelun skrollas jonneki vuosien päähän ja tässä kohtaa hermostu "etsä luota muhun" ja ajo mut pois. 

Tänään sitten sanoin, että olen viestit nähnyt, voiko selittää. Kielsi kaiken, sanoi että minun pitäisi mennä hoitoon :) toisin sanoen, valehteli silmät kirkkaina päin naamaa. Lähti kaverille yöksi, suuttui siis tai jotain. Perään en vaivautunut soitella. Joten, rakkaat palstailijat, mitäs nyt? Eroko?? Vai onko vielä jotain oljen korsia? Siihen en pysy, että sanon asian olleen väärinkäsitys ja jatketaan normaalisti.. olen hyvin ymmärtäväinen ja lempeä ihminen, mutta nyt olo on kynnysmatto:(

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet selvästi kynnysmatto. Ota ja lähde!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla