Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selviytyä työttömyydestä - vinkkejä?

Vierailija
13.09.2013 |

Millä olette saaneet pidettyä pään kasassa jouduttuanne työttömäksi?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kertaa tuntuu suht vaikealta pään kasassa pitäminen, ensimmäinen työttömyysviiko vasta kasassa ja jo tuntuu että olen täyshylkiö, en ole sitten viime la pistänyt päätäni ulos, huomenna olisi kampaaja mutta ei huvittaisi sekään:´(

Mulla oli elämäni ensimm vakituinen työpaikka, sitä iloa kesti reilun 1v verran kunnes loppui, nyt tuntuu ylitsepääsemättömältä aloittaa taas tämä itsensä myyminen ja uudne paikan hakeminen ja ylipäänsä taas uudessä paikassa aloittaminen ja uusiin työkavereihin tutustuminen.

Pillit pussiin vaan ja pussinsuu niin kireälle etten henkeä saa-fiilis.

Vierailija
2/2 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin yrittää antaa sulle vinkkejä, vaikken itse ole hyvin selviytynytkään. Ensinnäkin olisi tärkeää säilyttää arjessa jonkinlainen rytmi, herätä suht samoihin aikoihin kuin työhön mennessäkin ja nukkumaan ajoissa. Sitten työn etsimisen lisäksi pitäisi pystyä tekemään jotakin, josta nauttii vaikkapa käsitöitä, kuntoilua. Ulkoile tarpeeksi. Mene ihmisten ilmoille, varsinkin jos sulla ei ole omaa perhettä. Juttele tuttujen ja tuntemattomienkin kanssa, jotta saat sosiaalisia kontakteja. Vältä päihteitä ja lohtusyömistä. Mulla takana kahden vuoden työttömyys, aluksi meni hyvin aika perheen parissa. Nyt on alkanut ahdistaa, olen myös jonkin verran sosiaalisessa paitsiossa, ei muhun ota yhteyttä kovinkaan moni. Mun pelastus on ollut mun perhe. Mitään muuta mulla ei yksinkertaisesti ole. Päihteistä olen pysynyt erossa, mutta esim kuntoilu jäi hyvän alun jälkeen kipujen takia. Huomaan olevani aika alamaissa. Silti yritän nähdä ympärilläni olevan hyvän, joskus siinä onnistunkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi