Vedätin puhelinmyyjää myymään minulle 36 minuutin ajan ja sitten kysyin, että miltä tuntuu kun olen tarkoituksella venyttänyt puhelun kestoa ilman pienintäkään ostoaietta
Oli hieman loukkaantuneen oloinen. Sanoin, että laittaa minut jollekin mustalle listalle tai seuraava soittelija saa tuhlata vielä kauemmin aikaa minua viihdyttääkseen.
Kommentit (183)
Vierailija kirjoitti:
Haha, luulin jo olevani ainoa joka harrastaa tätä jaarittelua :D oma ennätykseni on vajaa tunti.
Toinen hauska jekku: pyytää myyjää kertomaan myymistään artikkeleista oikein perusteellisesti ja sitten pistää puhelimen vaikka pöydälle ja myöhemmin käy katsomassa kauanko se oli jaksanut höpöttää ;o)
Itse lähdin kahville, kun joku jätti puhelimen pöydälle. :) palkka puhutulta tunnilta, niin mikäs siinä. :)
Se tuulilasia myynyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, luulin jo olevani ainoa joka harrastaa tätä jaarittelua :D oma ennätykseni on vajaa tunti.
Toinen hauska jekku: pyytää myyjää kertomaan myymistään artikkeleista oikein perusteellisesti ja sitten pistää puhelimen vaikka pöydälle ja myöhemmin käy katsomassa kauanko se oli jaksanut höpöttää ;o)
Itse lähdin kahville, kun joku jätti puhelimen pöydälle. :) palkka puhutulta tunnilta, niin mikäs siinä. :)
Se tuulilasia myynyt
Haha arvostan Big time 👍👍💪💪Hyvä, että tämä toimii toiseenkin suuntaan. 😄 ap
Kyllä mä ainakin tuulilasia myydessäni sain palkan puhutuilta tunneilta. Siihen päälle vielä provikkaa. :)