Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vedätin puhelinmyyjää myymään minulle 36 minuutin ajan ja sitten kysyin, että miltä tuntuu kun olen tarkoituksella venyttänyt puhelun kestoa ilman pienintäkään ostoaietta

Vierailija
25.08.2020 |

Oli hieman loukkaantuneen oloinen. Sanoin, että laittaa minut jollekin mustalle listalle tai seuraava soittelija saa tuhlata vielä kauemmin aikaa minua viihdyttääkseen.

Kommentit (183)

Vierailija
181/183 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin sanonut, että minun puolestani voidaan jatkaa vaikka koko päivä. Minulla juoksee palkka koko puhelun ajan :)

Eivät taida puhelinmyyjät olla tunti/kuukausipalkalla.

Kyllä mä ainakin tuulilasia myydessäni sain palkan puhutuilta tunneilta. Siihen päälle vielä provikkaa. :)

Vierailija
182/183 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, luulin jo olevani ainoa joka harrastaa tätä jaarittelua :D oma ennätykseni on vajaa tunti.

Toinen hauska jekku: pyytää myyjää kertomaan myymistään artikkeleista oikein perusteellisesti ja sitten pistää puhelimen vaikka pöydälle ja myöhemmin käy katsomassa kauanko se oli jaksanut höpöttää ;o)

Itse lähdin kahville, kun joku jätti puhelimen pöydälle. :) palkka puhutulta tunnilta, niin mikäs siinä. :)

Se tuulilasia myynyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/183 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, luulin jo olevani ainoa joka harrastaa tätä jaarittelua :D oma ennätykseni on vajaa tunti.

Toinen hauska jekku: pyytää myyjää kertomaan myymistään artikkeleista oikein perusteellisesti ja sitten pistää puhelimen vaikka pöydälle ja myöhemmin käy katsomassa kauanko se oli jaksanut höpöttää ;o)

Itse lähdin kahville, kun joku jätti puhelimen pöydälle. :) palkka puhutulta tunnilta, niin mikäs siinä. :)

Se tuulilasia myynyt

Haha arvostan Big time 👍👍💪💪Hyvä, että tämä toimii toiseenkin suuntaan. 😄 ap