Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vedätin puhelinmyyjää myymään minulle 36 minuutin ajan ja sitten kysyin, että miltä tuntuu kun olen tarkoituksella venyttänyt puhelun kestoa ilman pienintäkään ostoaietta

Vierailija
25.08.2020 |

Oli hieman loukkaantuneen oloinen. Sanoin, että laittaa minut jollekin mustalle listalle tai seuraava soittelija saa tuhlata vielä kauemmin aikaa minua viihdyttääkseen.

Kommentit (183)

Vierailija
101/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin sanonut, että minun puolestani voidaan jatkaa vaikka koko päivä. Minulla juoksee palkka koko puhelun ajan :)

Eivät taida puhelinmyyjät olla tunti/kuukausipalkalla.

Minä olen puhelinmyyjä ja saan perustunti/kuukausipalkkaa. Puheaikaa seurataan joten teit palveluksen puhelinmyyjälle kasvattamalla tämän puheaikaa. Jos myyjällä ei ole tarpeeksi puheaikaa voi tulla potkut.

Vierailija
102/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin sanonut, että minun puolestani voidaan jatkaa vaikka koko päivä. Minulla juoksee palkka koko puhelun ajan :)

Eivät taida puhelinmyyjät olla tunti/kuukausipalkalla.

Minä olen puhelinmyyjä ja saan perustunti/kuukausipalkkaa. Puheaikaa seurataan joten teit palveluksen puhelinmyyjälle kasvattamalla tämän puheaikaa. Jos myyjällä ei ole tarpeeksi puheaikaa voi tulla potkut.

No sittenhän tämä oli win win-tilanne. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulitko yhtään ajatelleeksi, että tämä henkilö teki työtään? Ovat usein nuoria opiskelijoita tai omaa syytään työttömiä, jotka koettavat hankkia toimeentuloa itselleen. Luulit kai tehneesi suurenkin uroteon, häpeä!

En välitä pätkääkään puhelinterrorístien taustoista. Ap

Miksi numerosi on heidän soittolistoillaan?

En tiedä. Ap

Olet varmaan itse luovuttanut tietosi osallistumalla nettikilpailuun tai vastaavaan. Kannattaa lukea pikkupräntti.

Vierailija
104/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulitko yhtään ajatelleeksi, että tämä henkilö teki työtään? Ovat usein nuoria opiskelijoita tai omaa syytään työttömiä, jotka koettavat hankkia toimeentuloa itselleen. Luulit kai tehneesi suurenkin uroteon, häpeä!

En tiedä. Ap

Olet varmaan itse luovuttanut tietosi osallistumalla nettikilpailuun tai vastaavaan. Kannattaa lukea pikkupräntti.

En osallistu nettikilpailuihin tai vastaaviin. Ja syy miksi heillä on numeroni ei liiemmin edes kiinnosta minua. Ap

Vierailija
105/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse menetit 36 minuuttia aikaasi turhan takia, myrkyttäen samalla itseäsi kaikella pahalla, ilkikurisuudella ja kaikella negatiivisuudella yhtä entisestään. Miltä tuntuu?

Hahahaha 😂😂😂 Mainitsin kyllä jo, että sain tyydytystä tuosta 36 minuutista, mutta sovitaan ihan sinun mieliksesi, että minä myrkytin itseäni 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Ap

Sait tyydytystä toisen kiusaamisesta, koska sinussa on jo niin paljon tuskaa ja pahaa oloa patoutuneena. Voimia sinulle ap, koska et voi hyvin. Oletko harkinnut henkisen kasvun kirjoja? Suosittelisin niitä sinulle. Toivottavasti löydät elämääsi rauhan!

Vierailija
106/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin maksetaan puhuttujen minuuttien mukaan + myynneistä provikat. Voidaan jutella vaikka koko päivä.

Vierailija
107/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse menetit 36 minuuttia aikaasi turhan takia, myrkyttäen samalla itseäsi kaikella pahalla, ilkikurisuudella ja kaikella negatiivisuudella yhtä entisestään. Miltä tuntuu?

Hahahaha 😂😂😂 Mainitsin kyllä jo, että sain tyydytystä tuosta 36 minuutista, mutta sovitaan ihan sinun mieliksesi, että minä myrkytin itseäni 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Ap

Sait tyydytystä toisen kiusaamisesta, koska sinussa on jo niin paljon tuskaa ja pahaa oloa patoutuneena. Voimia sinulle ap, koska et voi hyvin. Oletko harkinnut henkisen kasvun kirjoja? Suosittelisin niitä sinulle. Toivottavasti löydät elämääsi rauhan!

Ja vielä vaan jatkuu tämä harrastelijakeittiön psykologitaitojen esittely. En kohtele muita kuin puhelinmyyjiä noin. Ap

Vierailija
108/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja vielä vaan jatkuu tämä harrastelijakeittiön psykologitaitojen esittely. En kohtele muita kuin puhelinmyyjiä noin. Ap[/

Tottakai kohtelet. Et vain joko myönnä tai tajua sitä. Sitä paitsi nuo sun ärtyneet vastaukset paljastavat, että nämä kommentit kolahtavat sinuun ikävästi.

Vierailija
109/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja vielä vaan jatkuu tämä harrastelijakeittiön psykologitaitojen esittely. En kohtele muita kuin puhelinmyyjiä noin. Ap[/

Tottakai kohtelet. Et vain joko myönnä tai tajua sitä. Sitä paitsi nuo sun ärtyneet vastaukset paljastavat, että nämä kommentit kolahtavat sinuun ikävästi.

Tottakai oletat ja uskot olettamuksiisi. Ja en ole vähimmissäkään määrin ärtynyt, vaan varsin iloisella tuulella ja nauran pìlvipäissäni näille minusta tehdyille kuvitelmille. Ap

Vierailija
110/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta sitten, kun tein opiskeluiden ohessa puhelinmyyntiä, seurattiin erilaisia mittareita. Yksi oli puhelun pituus. Mitä pidempi keskiarvo puhelun pituudella oli, sen paremmalta homma näytti eli silloin on päässyt jo vähän alkua pidemmälle. Ap:n pelleily näkyy ainakin myyjän statseissa positiivisesti vaikkei kauppaa tullut :)

Vierailija
111/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ap:n kanssa samoilla linjoilla noista kaikenkarvaisista ja hatusta vedetyistä väitteistä. Ei todellakaan ole fiksun ihmisen puuhaa, mutta tuotahan se on palstalla joka toisessa keskustelussa.

Vierailija
112/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Ap

Höpöhöpö. Tollain on käsketty sanomaan. On käsketty myös sanomaan että joku tuttu on osallistunut puolesta. Täyttä paskaa ja sillä koitetaan saada vaan suunvuoro.

Vierailija
113/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöä kun ap yläpeukuttaa omia viestejään :D

Vierailija
114/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle soitti äsken puhelinhäirikkö, kuultuani mistä hän soittaa sanoin "hei hei" ja löin luurin korvaan ja laitoin estolistalle,  joka on todella pitkä.

Kiitos p*skapostin joudun noita häiriköitä sietämään, koska posti vuotaa puhelinnumeron osoitteenmuutoksen yhteydessä puhelinhäiriköille, ilman, että sitä voi estää. Kiitos posti, minulla oli 18v salattu puhelinnumero eikä häiriköt häirinneet, tuon p*skapuljun takia ne häiriköi jatkuvasti.

Olisin hankkinut pre-paidin osoitteenmuutosta varten, jos olisin tajunnut, että posti aiheuttaa toiminnallaan puhelinnumeron vuotamisen kaupalliseen tarkoitukseen.

Tekeekö Posti noin?

Vierailija
115/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järkyttynyt. Siis uskotte ihan oikeasti tämän??

Vierailija
116/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusaaja. Hän teki työtä, elääkseen. Käyttäydytkö useinkin sadistisesti?

Käyttäydyn kertomallani tavalla ainoastaan silloin kun puhelinmyyjät soittavat minulle. En siis kovin usein. Ap

Ilmeisesti kuitenkin sinulla on ongelmia myötätunnon kanssa ja sadistisia piirteitä? Jos et tiedä, niin voin keroa että siellä puhelimen päässä on ihan tavallinen toinen ihminen. Joka tosiaan itsensä (ja ehkä perhettään) elättääkseen tekee sitä työtä. Hän ei ole olemassa siksi että sinä voisit kiusata häntä. Kannattais hakeutua terapiaan käsittelemään ongelmiaan sen sijaan että kiusaa toisia ihmisiä.

Vierailija
117/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusaaja. Hän teki työtä, elääkseen. Käyttäydytkö useinkin sadistisesti?

Käyttäydyn kertomallani tavalla ainoastaan silloin kun puhelinmyyjät soittavat minulle. En siis kovin usein. Ap

Ilmeisesti kuitenkin sinulla on ongelmia myötätunnon kanssa ja sadistisia piirteitä? Jos et tiedä, niin voin keroa että siellä puhelimen päässä on ihan tavallinen toinen ihminen. Joka tosiaan itsensä (ja ehkä perhettään) elättääkseen tekee sitä työtä. Hän ei ole olemassa siksi että sinä voisit kiusata häntä. Kannattais hakeutua terapiaan käsittelemään ongelmiaan sen sijaan että kiusaa toisia ihmisiä.

No sovitaan sitten niin, mutta kuitenkaan nuo piirteet eivät ilmene muiden kuin puhelinmyyjien kohdalla. Ap

Vierailija
118/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää että tällaisia ihmisiä on työpaikoilla ja kouluissa, missä vaan ja miten ne voi tehdä jonkun ihmisen elämästä helvetin jos niiden kanssa on pakko olla pidempään tekemisissä.

Joku napsu puuttuu päästä jos pystyy nauraa hysteerisenä sille että on saanut häirittyä jonkun työpäivää ja aiheutettua pahan mielen.

Tulee mieleen leffat joissa joku psyko nauraa räkättää tehtyään jotain pahaa.

Vierailija
119/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä porukka oikein jeesustelee täällä? En ole kuullut kuin v*ttuuntunutta palautetta tutuilta puhelinmyyjien soitteluista.

Vierailija
120/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olisi varmaan tyytyväinen kaupan kassalla, kun joku miettisi siinä edellä 36min ostaako sittenkään ruokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän