Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vedätin puhelinmyyjää myymään minulle 36 minuutin ajan ja sitten kysyin, että miltä tuntuu kun olen tarkoituksella venyttänyt puhelun kestoa ilman pienintäkään ostoaietta

Vierailija
25.08.2020 |

Oli hieman loukkaantuneen oloinen. Sanoin, että laittaa minut jollekin mustalle listalle tai seuraava soittelija saa tuhlata vielä kauemmin aikaa minua viihdyttääkseen.

Kommentit (183)

Vierailija
121/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä porukka oikein jeesustelee täällä? En ole kuullut kuin v*ttuuntunutta palautetta tutuilta puhelinmyyjien soitteluista.

Niin, onko se sitten oikein käyttää työtään tekevää ihmistä sylkykuppina ja kiusaamisen kohteena?

Kaiken lisäksi suuri osa näistä järjettömän ilkeistä on varmaan niitä samoja jotka sitten toisessa ketjussa kommentoi "menkää töihin luuserit".

Ei pysty ymmärtää moista järjen köyhyyttä.

Vierailija
122/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söpöä kun ap yläpeukuttaa omia viestejään :D

Kahdella laitteella vielä että sais enemmän tukea :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap olisi varmaan tyytyväinen kaupan kassalla, kun joku miettisi siinä edellä 36min ostaako sittenkään ruokaa.

No nytpä tarjoilit viiltävän terävän vertauskuvan. 😂

Ap

Vierailija
124/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei niistä puhelinmyyjistä välittäsikään, ei tarvitse olla tuommoinen v... upää työtään tekevää ihmistä kohtaan. Voi asian hoitaa kohteliaasti ja nopeasti. Hyi s... ana mikä p.läpi ap on.

Vierailija
125/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap sussa on yhtään inhimillisyyttä, sulle tuli varmaan paha olo näistä viesteistä mitä sulle kirjoitettiin vaikket sitä myönnäkään.

Toivon että mietit asiaa etkä enää tee jatkossa noin. Se voi olla jonkun ihmisen tosi vaikean päivän tai elämän viimeinen niitti hajoamiseen.

Kenenkään ei tarvi kestää kiusaamista ja säkin ap saat tän asian anteeksi jos ymmärrät että oot tehnyt väärin.

Toivon että ymmärrät.

Vierailija
126/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuhlaa turhaan kenenkään aikaa. Sanon lyhyesti etten kaipaa Seuraa enkä tarvitse Apua, ja suljen puhelimen.

Vierailija
127/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ainakin maksetaan puhuttujen minuuttien mukaan + myynneistä provikat. Voidaan jutella vaikka koko päivä.

Ai no nyt selvisi miksi ne pahuksen myyjät jaarittelee tyhjänpäiväistä.

Arvaas mitä mä teen? Katkaisen puhelun vaikka kesken lauseen ja laitan numerolle eston.

Sinnehän jää lätisemään itsekseen.

Vierailija
128/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ap sussa on yhtään inhimillisyyttä, sulle tuli varmaan paha olo näistä viesteistä mitä sulle kirjoitettiin vaikket sitä myönnäkään.

Toivon että mietit asiaa etkä enää tee jatkossa noin. Se voi olla jonkun ihmisen tosi vaikean päivän tai elämän viimeinen niitti hajoamiseen.

Kenenkään ei tarvi kestää kiusaamista ja säkin ap saat tän asian anteeksi jos ymmärrät että oot tehnyt väärin.

Toivon että ymmärrät.

No ei todellakaan tullut paha mieli vaan hyvät naurut, joten ilmeisesti minussa ei sitten ole tippaakaan sitä inhimillisyyttä. 😂

En kiusaa muita kuin puhelinmyyjiä. En väitä tekeväni oikein, mutta heitä aion kiusata jatkossakin. Ap

Vierailija
129/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provikkamyyjälle kusinen temppu

Vierailija
130/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt löytyi keino, millä niiden mustalle listalle pääsee. Hienoa. Ei auta markkinointikielto eikä salainen numero. Laitan itse mustalle listalle kaikki kaupustelijat, mutta monesta paikasta soitetaan useista eri numeroista.

Vierailija
131/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan tosissasi sabotoit noin toista ihmistä, joka yrittää vaan tehdä työnsä? Luuletko, että ne soittelevat ihan vaan vittuillakseen? Miksi et voi vaan kunnioittaa toisen panosta yhteiskuntaan, sanoa ”ei kiitos” ja lopettaa puhelua, kun et kerran mitään aijo ostaa?

Joskus kieltämättä tuntuu vittuilulta, kun samasta numerosta soitetaan esim. 3 kertaa 10min sisään. Tai jos hylkään puhelun ja tyyppi soittaa heti uudestaan, ja sama toistuu pari kertaa.

Häiriköintiä tuollainen on ja häiritsee minun työntekoani, kun soittelevat virka-aikaan. Aina keskeytyy työnteko, kun joku kaupustelija soittaa. Sekö on sitten ok?

Vierailija
132/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommosia oli kaikki Jyväskylän seudulla silloin kun mä olin puhelinmyyjä.

Ne kuunteli lauhkeasti ja keskeyttämättä.

Vaikuttivat kiinnostuneilta.

Ratkaisevalla hetkellä lopulta kuitenkin: "En mä taida tilata".

Huomasin tän päivässä, enkä sen jälkeen enää ottanut Jyväskylän suuntanumeroa.

Vierailija
133/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaalassa osastonlääkäri ja kerran kierron aikana soitti puhelinmyyjä ja alkoi myyntipuheensa. Sanoin, että nyt ei ole aikaa, olen töissä. Puhelinmyyjä naureskeli, että mikä työ nyt muka sellainen on, ettei voi olla aikaa puhua puhelimessa.

Vierailija
134/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin sanonut, että minun puolestani voidaan jatkaa vaikka koko päivä. Minulla juoksee palkka koko puhelun ajan :)

Suurin osa niistä ei saa palkkaa jos ei myy.

Vierailija
135/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon että ymmärrät.

No ei todellakaan tullut paha mieli vaan hyvät naurut, joten ilmeisesti minussa ei sitten ole tippaakaan sitä inhimillisyyttä. 😂

En kiusaa muita kuin puhelinmyyjiä. En väitä tekeväni oikein, mutta heitä aion kiusata jatkossakin. Ap

Huumorilla verhottu muuri on ihan normaali suojautumistapa.

Toivon sulle parempaa vointia.

Vierailija
136/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon että ymmärrät.

Ai nyt minä jo suojaudun joltain 😂😂😂😂😂 Hervottomia nämä minusta tehdyt analyysit. Nauraisin näille varmasti ilman pilveäkin. Ap

Vierailija
137/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjäksi ryhtyvä tietää varsin hyvin häiritsevänsä ihmisiä. Jos 1/10 uhreista on kiinnostunut, niin se on jo hyvin.

Yhtä lailla ne ärsyttävät kauppakeskuksissa ihmisiä häiriköivät väkisinmyyjät tietävät hyvin, että niitä inhotaan.

Tyrkytysmyynti on alhaisista alhaisinta "työtä".

Kukaan jolla on tippaakaan itsekunnioitusta ei sitä tee.

Huomattava osa niistä jotka tilaa, on henkisesti heikoilla. Puhelinmyyjä ja firma käyttävät heitä hyväkseen.

Tämänkin ehdin huomata niiden muutaman päivän aikana minkä tätä kuppaista "työtä" tein syvimmässä lamassa.

Vierailija
138/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ainakin maksetaan puhuttujen minuuttien mukaan + myynneistä provikat. Voidaan jutella vaikka koko päivä.

Ai no nyt selvisi miksi ne pahuksen myyjät jaarittelee tyhjänpäiväistä.

Arvaas mitä mä teen? Katkaisen puhelun vaikka kesken lauseen ja laitan numerolle eston.

Sinnehän jää lätisemään itsekseen.

Tätä myyjää ei ainakaan kiinnostanut kasvattaa puhelun kestoa, kun löi luurin korvaan. Ap

Vierailija
139/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon että ymmärrät.

Ai nyt minä jo suojaudun joltain 😂😂😂😂😂 Hervottomia nämä minusta tehdyt analyysit. Nauraisin näille varmasti ilman pilveäkin. Ap[/

Ellei kerran ota päähän nämä sinua (oikein) analysoivat ja itseäsi paljon älykkäämmät, niin miksi sitten maanisena pompit vastakommentoimassa. Tosin jokaisesta avautumisestasi näkee, kuinka sekaisin olet, mutta valitettavasti samalla niin epämiellyttävä, ettei sinuun jaksa sääliäkään oikein tuhlata.

Vierailija
140/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap-rukka. Aikamoiselta reppanalta vaikuttaa, ei pidä tuomita liian rankasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä