Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vedätin puhelinmyyjää myymään minulle 36 minuutin ajan ja sitten kysyin, että miltä tuntuu kun olen tarkoituksella venyttänyt puhelun kestoa ilman pienintäkään ostoaietta

Vierailija
25.08.2020 |

Oli hieman loukkaantuneen oloinen. Sanoin, että laittaa minut jollekin mustalle listalle tai seuraava soittelija saa tuhlata vielä kauemmin aikaa minua viihdyttääkseen.

Kommentit (183)

Vierailija
61/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kannattas varmaan hakea ammattiapua, jos saat nautintoa aiheuttamalla muille ihmisille harmia. Ja työttömänä en lähtis vittuileen yhtään kenellekään, joka tekee edes jotakin työtä.

Olen kyllä käynyt kallonkutistajilla ja voin ensi kerralla kertoa tästä hauskanpidostani hänellekin. Ap

Vierailija
62/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minä totean puhelinmyyjille heti puhelun alussa että "Enostamittäänheippa!" ja laitan luurin "korvaan", vähänkö olen hyvä, kjeh kjeh, kenenkään aikaa ei tuhlaannu ja omasta elämästäkin tuhraantuu noin 10 sekuntia koko hommaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää olla ilkeä, hän yritti vaan tehdä työtä jota joutuu ehkä pakosta tekemäään perheensä elättämikseksi kun muuta ei ole tarjolla.

Kepposet ovat usein ilkikurisia. Ap

Vierailija
64/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap oletko jotenkin vajaa kun et osaa hankkia liittymääsi markkinointikieltoa? Eikä mitään naurettavaa oman operaattorin kieltoa vaan robinsonia?

Miksi ottaisin, kun saan nykyään nautintoa noista myyntipuheluista? Ap

Pienet on nautintosi.

No hyvin pieni osuus elämäni nautinnoista noilla puheluilla on. Ei niitä kuitenkaan niin kovin usein tule. Ap

Vierailija
65/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on työpaikkakiusaamista. Miksi et voinut vain sanoa "ei kiitos"? Miksi käytit aikaasi tuollaiseen?

Olen samaa mieltä, mutta ymmärrän myös aloittajaa. Puhelinmyyjät venyttövät puhelua ja "ei kiitos" ei usein mene heti perille. Tavallaan asiakas teki saman mitä myyjät tekevät.

Vierailija
66/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis et edes kuunnellut, mitä hän olisi sinun kysymykseesi vastannut, vaan nauroit vain sille ajatukselle, että kuvittelit saavasi toisen loukkaantumaan. Kai ymmärrät, että sinusta tuli vain tuon työpaikan naurun aihe. 

Mukavaa, jos heitäkin naurattaa. 😂😂😂

Ap

Niin. Sinä et valitettavasti koskaan tule sitä kokemaan, kun työkavereiden kanssa tulee sellainen kollektiivinen kokemuspohja ja yhteisöllisyys, josta riittää iloa pitkään. 

Voi olettaja-parkaa. Olen ehtinyt ennen elämäntapatyöttömyyttäni olemaan yli 15 työelämässä. Ap

Vierailija
67/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sadisteilla on halvat huvit. Puhelinmyyjät ovat yleensä opiskelijoita tai muuten eivät ole saaneet mitään parempaakaan työtä. Vapaaehtoisesti tuota ei varmasti tee kukaan. Minusta ei olisi tuohon hommaan, toimimaan pahansuopien tai pahantuulisten ihmisten sylkykuppina.

Vai että oikein sadisti. Mistäs mamman kyökistä tämä arvio tulee? 😂 ap

Vierailija
68/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta yhdeltäkään tyrkyttäjältä tuotetta mitä en halua. Mulle on ihan turha lirkutella.

Sanon heti etten osta mitään ja suljen puhelimen.

Sitten laitan suoramarkkinointikiellon taas voimaan.

Puhelinmyynti on oksettavaa työtä. Tein sitä itsekin opiskelijana 10 päivää. Tommosta ei kenenkään tartte työkseen tehdä.

Tyrkyttäminen on häiriköintiä.

Vierailija
69/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on työpaikkakiusaamista. Miksi et voinut vain sanoa "ei kiitos"? Miksi käytit aikaasi tuollaiseen?

Koska halusin viihdyttää itseäni puhelinhäirikön kustannuksella. Ja ei ihan täytä työpaikkakiusaamisen määritelmää tuo. 😂

Ap

Puhelinmyyjät ovat usein opiskelijoita, aika vähävaraisia, halveksittujakin. Liityit sitten jonon jatkoksi lyömään itseäsi heikompia.

Minä sanon heti alkuun, että älä tuhlaa aikaasi minuun, en osta. Ja sanon moikka. Puhelinmyyjätkin ovat nääs ihmisiä.Joilla voi olla jopa tunteet. Toisin kuin sinulla.

Vierailija
70/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun kannattas varmaan hakea ammattiapua, jos saat nautintoa aiheuttamalla muille ihmisille harmia. Ja työttömänä en lähtis vittuileen yhtään kenellekään, joka tekee edes jotakin työtä.

Pitäisikö Kitbogan ja muiden scam baiterien mielestäsi hakea myös ammattiapua?

Valot päälle.

En tiedä kun en katsele tuollaista paskaa. Mutta mielestäni jokaisen joka saa nautintoa aiheuttamalla muille harmia, sekä loisii kotona työttömänä nauttien muiden verorahoista ja kehtaa vielä sabotoida elättäjiään, tulisi hakea apua.

Vierailija
71/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerro nyt, mitä hän sanoi. Nyt kerroit vain, mitä sinä sanoit. 

No lähes sanattomaksi hän meni, kun nauraa rätkätin samalla puhuessani ja repeili myös taustalla. Sellaista "jaa...vai niin... no... okei..." ja sitten hän löi luurin korvaan minun nauraessa kusia housuun. Ap

Sinä siis höpötit ja nauroit hysteerisenä ja hän ei saanut suunvuoroa, mutta nauroi sinulle. Okei.. :D 

Tuli kirjoitellessa pieni aivohäiriö ja jäi sana tyttöystävä pois tuosta. Hän repeili taustalla. Ap

Tuli kirjoitellessa? pieni?

Oikeasti sinulla on iso aivohäiriö ollut jo pidempään.

Vierailija
72/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo ap, nolo provo. Mikäs siinä, jos älyllistä kapasiteettia ei ole muuhun.

Vierailija
73/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisille puhelinmyyjille olen kohtelias mutta napakka, ja sanon niin nopeasti kuin pystyn että en koskaan osta mitään puhelintarjousten perusteella ja lopetan puhrlun ennenkuin ehtivät tarjouslitaniaansa kertoa. Minuun ei kannata työaikaansa tuhlata.

Jos sen sijaan tulee aito huijauspuhelu, houkutus on kyllä suuri puhua jotain puutaheinää.

Vierailija
74/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No lähes sanattomaksi hän meni, kun nauraa rätkätin samalla puhuessani ja repeili myös taustalla. Sellaista "jaa...vai niin... no... okei..." ja sitten hän löi luurin korvaan minun nauraessa kusia housuun. Ap

Hullulla on huvit halvat, i.d.iootilla ilmaiset.

Sinulla kusen housuun tulo kestää kauan, kun päänupista asti valuu.

Vierailija
75/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha tätä aion testata itsekin!

Vierailija
76/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolo ap, nolo provo. Mikäs siinä, jos älyllistä kapasiteettia ei ole muuhun.

Jos provo-huutelijoita on uskominen, niin täällä ei muita olekaan. Ap

Vierailija
77/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhelinmyynnille täyskielto tai luvanvaraiseksi siten, että tyrkkymyyjä joutuu sen luvan anomaan ja selvittämään, muuten oletus on aina, että ei haluta puhelinterrorismia minkään verukkeen tai tekosyyn varjolla.

Ap oli sopivan pirullinen, mutta samalla tuhlasi omaakin kallista aikaansa.

Minulla on työttömänä aikaa mielin määrin ja en muutenkaan tuhlannut aikaani, sillä sain nautintoa myyjän vedättämisestä. Ap

Kerron sinulle salaisuuden: Et onnistunut vedättämään sitä myyjää mitenkään. Sinun kaltaisiasi "ovelia" vastaajia löytyy joka oksalta ja myyjät lähinnä huokailevat pitkästyneenä teidän "hassunhauskoille" vedätyksillenne. 

Vierailija
78/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhelinmyynnille täyskielto tai luvanvaraiseksi siten, että tyrkkymyyjä joutuu sen luvan anomaan ja selvittämään, muuten oletus on aina, että ei haluta puhelinterrorismia minkään verukkeen tai tekosyyn varjolla.

Minulla on työttömänä aikaa mielin määrin ja en muutenkaan tuhlannut aikaani, sillä sain nautintoa myyjän vedättämisestä. Ap

Kerron sinulle salaisuuden: Et onnistunut vedättämään sitä myyjää mitenkään. Sinun kaltaisiasi "ovelia" vastaajia löytyy joka oksalta ja myyjät lähinnä huokailevat pitkästyneenä teidän "hassunhauskoille" vedätyksillenne. 

Tarkoitus oli saada venytettyä puhelun kestoa ja myyjää toistamaan samoja asioita moneen kertaan. Saavutin omat tavoitteeni. Ap

Vierailija
79/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatko hekuman kaikesta muustakin lähimmäisesi kiusaamisesta? Näin sairaita sitä on nykyisin vapaalla jalalla.

Puhelinmyynnillä minua häiriköivä ei ole lähimmäiseni. Olen lähimmäisille oikein miellyttävä ihminen. Ap

Ahaa, et tiedä sitäkään, että jokainen ihminen on toisensa lähimmäinen. Ei siihen tarvitse olla sukulainen.

Vierailija
80/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä siis höpötit ja nauroit hysteerisenä ja hän ei saanut suunvuoroa, mutta nauroi sinulle. Okei.. :D 

Tuli kirjoitellessa pieni aivohäiriö ja jäi sana tyttöystävä pois tuosta. Hän repeili taustalla. Ap

Siis tyttöystäväsikin on kanssasi samaa tasoa. Hänelläkään ei kaikki muumit laaksossa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän