Vedätin puhelinmyyjää myymään minulle 36 minuutin ajan ja sitten kysyin, että miltä tuntuu kun olen tarkoituksella venyttänyt puhelun kestoa ilman pienintäkään ostoaietta
Oli hieman loukkaantuneen oloinen. Sanoin, että laittaa minut jollekin mustalle listalle tai seuraava soittelija saa tuhlata vielä kauemmin aikaa minua viihdyttääkseen.
Kommentit (183)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerro nyt, mitä hän sanoi. Nyt kerroit vain, mitä sinä sanoit.
No lähes sanattomaksi hän meni, kun nauraa rätkätin samalla puhuessani ja repeili myös taustalla. Sellaista "jaa...vai niin... no... okei..." ja sitten hän löi luurin korvaan minun nauraessa kusia housuun. Ap
Sinä siis höpötit ja nauroit hysteerisenä ja hän ei saanut suunvuoroa, mutta nauroi sinulle. Okei.. :D
Minusta tuo on silkkaa ilkeyttä ja pahansuopaisuutta. Moni puhelinmyyjä tekee työtään siksi, että tarvitsee rahaa elääkseen. Kyllä sitkeimmille & rasittavimmillekin voi olla ystävällinen.
Ja ei, en ole puhelinmyyjä, mutta kokeilin työtä nuorena. Oli henkisesti raskasta ja huonosti palkattua silloin - ja varmasti nytkin.
Sen sijaan, että laittaa pahan kiertämään, voisi laittaa hyvän kiertämään. Kaikkea hyvää, ja parempaa fiilistä myös sulle! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin sanonut, että minun puolestani voidaan jatkaa vaikka koko päivä. Minulla juoksee palkka koko puhelun ajan :)
Älä puhu paskaa. Puhelinmyyjillä on provikkapalkat.
Eiköhän myyjä itse tiedä palkkansa paremmin kuin sinä.
Tuossa vielä linkki työpaikkailmoitukseen, josta tollompikin näkee totuuden:
https://paikat.te-palvelut.fi/tpt/10435604?searchPhrase=enia&&&announce…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhelinmyynnille täyskielto tai luvanvaraiseksi siten, että tyrkkymyyjä joutuu sen luvan anomaan ja selvittämään, muuten oletus on aina, että ei haluta puhelinterrorismia minkään verukkeen tai tekosyyn varjolla.
Ap oli sopivan pirullinen, mutta samalla tuhlasi omaakin kallista aikaansa.
Minulla on työttömänä aikaa mielin määrin ja en muutenkaan tuhlannut aikaani, sillä sain nautintoa myyjän vedättämisestä. Ap
Olet tosi törkeä. Toivon, että joudut itse hankkimaan elatustasi vastaavassa työssä tai vielä pahemmassa.
Vierailija kirjoitti:
Tulitko yhtään ajatelleeksi, että tämä henkilö teki työtään? Ovat usein nuoria opiskelijoita tai omaa syytään työttömiä, jotka koettavat hankkia toimeentuloa itselleen. Luulit kai tehneesi suurenkin uroteon, häpeä!
En välitä pätkääkään puhelinterrorístien taustoista. Ap
Mä laitoin puh myyjän kaupassa kaiuttimelle ja jätin puhelimen sukka laarin päälle, kun kattelin vaatteita. Siinä kävi moni asiakas ihmettelemässä myyntipuhetta ja joku tais jotain sille komkentoidakin. Lopetin puhelun vartin päästä sanomalla "en osta" ja löin luurin kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan tosissasi sabotoit noin toista ihmistä, joka yrittää vaan tehdä työnsä? Luuletko, että ne soittelevat ihan vaan vittuillakseen? Miksi et voi vaan kunnioittaa toisen panosta yhteiskuntaan, sanoa ”ei kiitos” ja lopettaa puhelua, kun et kerran mitään aijo ostaa?
Kyllä, ihan tosissani. Olen saanut tarpeekseni puhelinmyyjistä. Kaikki saavat saman kohtelun. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No lähes sanattomaksi hän meni, kun nauraa rätkätin samalla puhuessani ja repeili myös taustalla. Sellaista "jaa...vai niin... no... okei..." ja sitten hän löi luurin korvaan minun nauraessa kusia housuun. Ap
Sinä siis höpötit ja nauroit hysteerisenä ja hän ei saanut suunvuoroa, mutta nauroi sinulle. Okei.. :D
Tuli kirjoitellessa pieni aivohäiriö ja jäi sana tyttöystävä pois tuosta. Hän repeili taustalla. Ap
Siis et edes kuunnellut, mitä hän olisi sinun kysymykseesi vastannut, vaan nauroit vain sille ajatukselle, että kuvittelit saavasi toisen loukkaantumaan. Kai ymmärrät, että sinusta tuli vain tuon työpaikan naurun aihe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulitko yhtään ajatelleeksi, että tämä henkilö teki työtään? Ovat usein nuoria opiskelijoita tai omaa syytään työttömiä, jotka koettavat hankkia toimeentuloa itselleen. Luulit kai tehneesi suurenkin uroteon, häpeä!
En välitä pätkääkään puhelinterrorístien taustoista. Ap
Jaha, eli siis tosissasi kuvittelet, että ne soittaa ihan vaan vittuillakseen ja just sulle. Kasva.
Ap oletko jotenkin vajaa kun et osaa hankkia liittymääsi markkinointikieltoa? Eikä mitään naurettavaa oman operaattorin kieltoa vaan robinsonia?
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo on silkkaa ilkeyttä ja pahansuopaisuutta. Moni puhelinmyyjä tekee työtään siksi, että tarvitsee rahaa elääkseen. Kyllä sitkeimmille & rasittavimmillekin voi olla ystävällinen.
Ja ei, en ole puhelinmyyjä, mutta kokeilin työtä nuorena. Oli henkisesti raskasta ja huonosti palkattua silloin - ja varmasti nytkin.
Sen sijaan, että laittaa pahan kiertämään, voisi laittaa hyvän kiertämään. Kaikkea hyvää, ja parempaa fiilistä myös sulle! :)
Tarkoitus oli tosiaan saada myyjälle paha mieli. Kiitos kaikesta hyvästä ja samat sanat! Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli kirjoitellessa pieni aivohäiriö ja jäi sana tyttöystävä pois tuosta. Hän repeili taustalla. Ap
No taisi siinä puhelunkin aikana tulla jonkinlainen aivohäiriö, kun ihan laskit allesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhelinmyynnille täyskielto tai luvanvaraiseksi siten, että tyrkkymyyjä joutuu sen luvan anomaan ja selvittämään, muuten oletus on aina, että ei haluta puhelinterrorismia minkään verukkeen tai tekosyyn varjolla.
Minulla on työttömänä aikaa mielin määrin ja en muutenkaan tuhlannut aikaani, sillä sain nautintoa myyjän vedättämisestä. Ap
Saatko hekuman kaikesta muustakin lähimmäisesi kiusaamisesta? Näin sairaita sitä on nykyisin vapaalla jalalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tosi törkeä. Toivon, että joudut itse hankkimaan elatustasi vastaavassa työssä tai vielä pahemmassa.
No, tarkoitus olikin olla törkeä. Ja olen elämäntapatyötön vailla aikeita mennä töihin, joten turhaan toivot tuollaisia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Siis et edes kuunnellut, mitä hän olisi sinun kysymykseesi vastannut, vaan nauroit vain sille ajatukselle, että kuvittelit saavasi toisen loukkaantumaan. Kai ymmärrät, että sinusta tuli vain tuon työpaikan naurun aihe.
Mukavaa, jos heitäkin naurattaa. 😂😂😂
Ap
No minä olen ollut puhelinmyyjänä ja oli kyllä ihan tuntipalkka+provisio. Olisi minua saattanut ärsyttää tuollainen hieman, mutta harvoin tuollaisille ilkimyksille lotkautti korvaansa, loppujen lopuksi niitä tuli aika vähän. Jos joku jäi mieleen, niin joku tosi hauska asiakas (joka myös osti).
90% asiakkaista oli ihan mukavia/neutraaleja.
Monesti nuo puhelinmyyjät ovat opiskelijoita, jotka tekee tota työtä oikeesti henkensä pitimiksi. Varsinkin tänä kesänä jolloin iso osa kesätöistä peruttiin kokonaan jolloin ihmiset jäi oikeasti aivan tyhjän päälle täysin ilman tuloja. Hirveetä hommaahan se on päivät pitkät puhua ap:n kaltaisten v ttuilijoiden kanssa. Mutta jos vaihtoehtona on täysin rahaton köyhyys ja parhaassa tapauksessa lapsia elätettävä, niin pakko se on. Ei ne sulle kiusallaan soita. Mikset vaan sano että kiitos mutta ei kiitos tällä kertaa ja hyvää päivänjatkoa. Toisaalta joissain firmoissa saa myös jokaisesta puhutusta minuutista jonkinlaista provikkaa vaikkei kauppaa tulisikaan, toivotaan että tämä oli sellainen.
Tuo kommenttisi, että saat nautintoa vieraan ihmisen vedättämisestä, saa homman haiskahtamaan provolta tai sitten narsismilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan tosissasi sabotoit noin toista ihmistä, joka yrittää vaan tehdä työnsä? Luuletko, että ne soittelevat ihan vaan vittuillakseen? Miksi et voi vaan kunnioittaa toisen panosta yhteiskuntaan, sanoa ”ei kiitos” ja lopettaa puhelua, kun et kerran mitään aijo ostaa?
Kyllä, ihan tosissani. Olen saanut tarpeekseni puhelinmyyjistä. Kaikki saavat saman kohtelun. Ap
Minäkin olen saanut tarpeekseni postinkantajista, jotka tyrkyttävät laskuja kaiket päivät. Aijon siis ensi kerralla läimäistä postiluukun sormille. Kaikki saavat saman kohtelun.