Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vedätin puhelinmyyjää myymään minulle 36 minuutin ajan ja sitten kysyin, että miltä tuntuu kun olen tarkoituksella venyttänyt puhelun kestoa ilman pienintäkään ostoaietta

Vierailija
25.08.2020 |

Oli hieman loukkaantuneen oloinen. Sanoin, että laittaa minut jollekin mustalle listalle tai seuraava soittelija saa tuhlata vielä kauemmin aikaa minua viihdyttääkseen.

Kommentit (183)

Vierailija
41/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulitko yhtään ajatelleeksi, että tämä henkilö teki työtään? Ovat usein nuoria opiskelijoita tai omaa syytään työttömiä, jotka koettavat hankkia toimeentuloa itselleen. Luulit kai tehneesi suurenkin uroteon, häpeä!

En välitä pätkääkään puhelinterrorístien taustoista. Ap

Jaha, eli siis tosissasi kuvittelet, että ne soittaa ihan vaan vittuillakseen ja just sulle. Kasva.

Tässä asiassa aion kasvaa ainoastaan paremmaksi puhelinmyyjien vedättäjäksi. Ap

Vierailija
42/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein saman joskus lapsena vähän vahingossa. Puhelinmyyjä soitti ja kysyi, että onko hetki aikaa, johon vastasin tietysti, että joo. No, sieltä alkoi katkeamaton myyntipuhe, jota jatkui varmaan 10 minuuttia. Siinä kohtaa kun sitten piiiiiiiiitkän puheen jälkeen sain suunvuoron, totesin, että ei kiitos. Meni myyjä vähän hiljaiseksi ja taisi siinä käydä ilmi sekin, että olen vielä lapsi. Lyhyen hiljaisen hetken jälkeen tuli kiitos ja näkemiin aika turhautuneella äänellä. En siis alussa varmaan edes tajunnut, mistä oli kyse. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meistä jokainen saa maksaa tavalla tai toisella. Helvetti on maanpäällinen...

Vierailija
44/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on työpaikkakiusaamista. Miksi et voinut vain sanoa "ei kiitos"? Miksi käytit aikaasi tuollaiseen?

Ai_vittu_mikä kukkahattuvastaus 😂

Vierailija
45/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap oletko jotenkin vajaa kun et osaa hankkia liittymääsi markkinointikieltoa? Eikä mitään naurettavaa oman operaattorin kieltoa vaan robinsonia?

Miksi ottaisin, kun saan nykyään nautintoa noista myyntipuheluista? Ap

Vierailija
46/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulitko yhtään ajatelleeksi, että tämä henkilö teki työtään? Ovat usein nuoria opiskelijoita tai omaa syytään työttömiä, jotka koettavat hankkia toimeentuloa itselleen. Luulit kai tehneesi suurenkin uroteon, häpeä!

Miksi numerosi on heidän soittolistoillaan?

Vierailija
47/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhelinmyynnille täyskielto tai luvanvaraiseksi siten, että tyrkkymyyjä joutuu sen luvan anomaan ja selvittämään, muuten oletus on aina, että ei haluta puhelinterrorismia minkään verukkeen tai tekosyyn varjolla.

Ap oli sopivan pirullinen, mutta samalla tuhlasi omaakin kallista aikaansa.

Minulla on työttömänä aikaa mielin määrin ja en muutenkaan tuhlannut aikaani, sillä sain nautintoa myyjän vedättämisestä. Ap

Saatko hekuman kaikesta muustakin lähimmäisesi kiusaamisesta? Näin sairaita sitä on nykyisin vapaalla jalalla.

Puhelinmyynnillä minua häiriköivä ei ole lähimmäiseni. Olen lähimmäisille oikein miellyttävä ihminen. Ap

Vierailija
48/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattas varmaan hakea ammattiapua, jos saat nautintoa aiheuttamalla muille ihmisille harmia. Ja työttömänä en lähtis vittuileen yhtään kenellekään, joka tekee edes jotakin työtä.

Vierailija
49/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävästi jouduit keskeyttämään kärpästen siipien irtinyppimisen kun soitti

Vierailija
50/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olla ilkeä, hän yritti vaan tehdä työtä jota joutuu ehkä pakosta tekemäään perheensä elättämikseksi kun muuta ei ole tarjolla.

Vierailija
51/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap oletko jotenkin vajaa kun et osaa hankkia liittymääsi markkinointikieltoa? Eikä mitään naurettavaa oman operaattorin kieltoa vaan robinsonia?

Miksi ottaisin, kun saan nykyään nautintoa noista myyntipuheluista? Ap

Pienet on nautintosi.

Vierailija
52/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis et edes kuunnellut, mitä hän olisi sinun kysymykseesi vastannut, vaan nauroit vain sille ajatukselle, että kuvittelit saavasi toisen loukkaantumaan. Kai ymmärrät, että sinusta tuli vain tuon työpaikan naurun aihe. 

Mukavaa, jos heitäkin naurattaa. 😂😂😂

Ap

Niin. Sinä et valitettavasti koskaan tule sitä kokemaan, kun työkavereiden kanssa tulee sellainen kollektiivinen kokemuspohja ja yhteisöllisyys, josta riittää iloa pitkään. 

Vierailija
53/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti nuo puhelinmyyjät ovat opiskelijoita, jotka tekee tota työtä oikeesti henkensä pitimiksi. Varsinkin tänä kesänä jolloin iso osa kesätöistä peruttiin kokonaan jolloin ihmiset jäi oikeasti aivan tyhjän päälle täysin ilman tuloja. Hirveetä hommaahan se on päivät pitkät puhua ap:n kaltaisten v ttuilijoiden kanssa. Mutta jos vaihtoehtona on täysin rahaton köyhyys ja parhaassa tapauksessa lapsia elätettävä, niin pakko se on. Ei ne sulle kiusallaan soita. Mikset vaan sano että kiitos mutta ei kiitos tällä kertaa ja hyvää päivänjatkoa. Toisaalta joissain firmoissa saa myös jokaisesta puhutusta minuutista jonkinlaista provikkaa vaikkei kauppaa tulisikaan, toivotaan että tämä oli sellainen.

Tuo kommenttisi, että saat nautintoa vieraan ihmisen vedättämisestä, saa homman haiskahtamaan provolta tai sitten narsismilta.

Kuten sanoinkin jo, niin minua ei voisi vähempää kiinnostaa puhelinmyyjien taustat. Olkoot vaikka nälkää näkevä mummo, ihan sama, en välitä. Ap

Vierailija
54/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä olen sossuntäti ja kun seuraavalla kerralla tulet asiakkaakseni, laitan sinut kertomaan kaikki elämäsi yksityiskohdat ilman pienintäkään aikomusta myöntää sinulle tukea.

Hölmö trolli. Tt-tuen perusosan myöntää Kela, ei mikään sossuntäti.

Vierailija
55/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on työpaikkakiusaamista. Miksi et voinut vain sanoa "ei kiitos"? Miksi käytit aikaasi tuollaiseen?

Ai_vittu_mikä kukkahattuvastaus 😂

Ihan aiheellinen kysymys.

Vierailija
56/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi numerosi on heidän soittolistoillaan?

En tiedä. Ap

Vierailija
57/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadisteilla on halvat huvit. Puhelinmyyjät ovat yleensä opiskelijoita tai muuten eivät ole saaneet mitään parempaakaan työtä. Vapaaehtoisesti tuota ei varmasti tee kukaan. Minusta ei olisi tuohon hommaan, toimimaan pahansuopien tai pahantuulisten ihmisten sylkykuppina.

Vierailija
58/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kannattas varmaan hakea ammattiapua, jos saat nautintoa aiheuttamalla muille ihmisille harmia. Ja työttömänä en lähtis vittuileen yhtään kenellekään, joka tekee edes jotakin työtä.

Pitäisikö Kitbogan ja muiden scam baiterien mielestäsi hakea myös ammattiapua?

Valot päälle.

Vierailija
59/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loisella on loisen huvit ja olematon moraali.

Vierailija
60/183 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin sanonut, että minun puolestani voidaan jatkaa vaikka koko päivä. Minulla juoksee palkka koko puhelun ajan :)

Eivät taida puhelinmyyjät olla tunti/kuukausipalkalla.

Itse olin viime vuonna, kuuakusipalkka ja iso pohjoismainen konserni palkkaajana. Tosin siellä ei sitten kukaan oikein kauppaa tehnytkään, kun työehdot olivat epämotivoivat ja esimies ei puuttunut laiskotteluun. Avokonttorissa kun oltiin ja kaikki kuuli ja näki paljonko toinen soittaa, homma meni farssiksi, kun pomo palkkasi yhden ammattilaiskurin ja oli lepsu häntä kohtaan. Kaikki alkoivat n. kuukauden jälkeen laskea rimaa, koska kaikilla siellä oli sama kuukausiliksa eikä kukaan tietenkään halunnut tehdä enempää töitä saman palkan eteen kuin kyseinen sankari.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä