Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"jokaiselle on joku" on ehkä suurin kusetus

KylläSullekinOnJoku
25.08.2020 |

Ei vaan ole. On monia jotka seurustelee aina sen muutaman kuukauden ja taas menee perseelleen, takaisin tinderiin tai mistä nyt jaksaa kumppania etsiä. Jos "jokaiselle olisi joku" niin kyllä "se joku" löytyisi hedelmällisessä iässä niin että ehtii kaksi tai kolmekin lasta pyöräyttää eikä joskus vaihdevuosien kynnyksellä.

Kommentit (156)

Vierailija
1/156 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä pari sarjakuristajalle ja myrkkyhoitajalle? Vai keskenään?

Vierailija
2/156 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen löytänyt sen omani. Harmi vaan, että mä en ollut se hänen joku 😔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/156 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllä, ihan valetta moinen hokema. Ei kukaan ole tollaista luvannut. Aina on ihmisiä, jotka jää yksin. Evolutiivisessa, pitkän ajan kehityksessä nämäkin sitten karsiutuu pois. Elämä on julmaa ja epäreilua.

Vierailija
4/156 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata uskoa romanttista hömppää. Jotkut osuvat kerralla oikeaan, enemmistöllä on elämänsä aikana monta oikeaa ja joillain ei koskaan ensimmäistäkään. Ei kai tämä kellekään voi mikään yllätys olla?

Vierailija
5/156 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaahan jokaiselle olla joku.

Toinen vaan saattaa olla Grönlannissa ja se toinen Afrikassa.

Vierailija
6/156 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aina menee mönkään, niin silloin saattaa olla että rakastuu vääränlaisiin tyyppeihin ja eikä osata nähdä varoitusmerkkejä, jotka usein näkyvät jo ihan siinä alkuvaiheissa.

Vierailija
7/156 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se että aina menee mönkään tarkoittaa että ihminen itse on jotenkin hiton vaikea.

Vierailija
8/156 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kaikille oo ketään..

Vierailija
9/156 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotkut on selkeästi luotu erakoiksi..

Vierailija
10/156 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuspäille ei olekaan. Sanonta sopii vain normaaleille.

Vierailija
11/156 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä se että aina menee mönkään tarkoittaa että ihminen itse on jotenkin hiton vaikea.

Ei välttämättä takoita edes että ihminen on vaikea vaan sitä että ihminen on jotenkin henkisesti hajalla ja hakee parisuhdetta parantamaan pahan olonsa. Ensin täytyy keskittyä siihen itsensä rakastamiseen ja ongelmiensa korjaamiseen ennen kuin voi olla menestyksekäs parisuhde. Narsissit valitettavan usein ovat suhteissa, koska osaavat manipuloida kumppaniaan.

Vierailija
12/156 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo sanonta ei ole tarkoitettukaan kirjaimellisesti otettavaksi. Teoriassa kaikille on joku, siis ihminen joka on hyvin samantyyppinen, samat ongelmat jne. Se on sitten asia erikseen kohtaavatko nämä kaksi ihmistä koskaan. Ja tiettyjen ihmistyyppien (esimerkiksi sosiaalisista ongelmista kärsivät) kohdalla kohtaaminen on äärimmäisen epätodennäköistä.

Vierailija
13/156 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo sanonta ei ole tarkoitettukaan kirjaimellisesti otettavaksi. Teoriassa kaikille on joku, siis ihminen joka on hyvin samantyyppinen, samat ongelmat jne. Se on sitten asia erikseen kohtaavatko nämä kaksi ihmistä koskaan. Ja tiettyjen ihmistyyppien (esimerkiksi sosiaalisista ongelmista kärsivät) kohdalla kohtaaminen on äärimmäisen epätodennäköistä.

Ei voi ainakaan heteroiden kohdalla päteä, koska naisia syntyy n. 47% ja miehiä 53%. Ero sen kuin repeää suuremmaksi mitä enemmän ikää tulee.

On siis olemassa pakosti satoja miljoonia *miehiä* joiden on fyysisesti mahdotonta tavata "se oikea", kun niitä naisia ei ole olemassa riittävästi jokaiselle.

Vierailija
14/156 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero siis repeää siten, että esim. 25v miehen pitäisi ottaa 80v nainen, koska niitä alkaa olla ylijäämänä vasta tuossa ikäluokassa. Eikä reaalielämä toimi noin.

Vierailija
15/156 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on silkkaa p*skapuhetta, jolla nostetaan itseä muiden yläpuolelle ja halveerataan oman mutu-tuntuman perusteella ihmisiä, jotka poikkeavat sinusta jotenkin. Ylimielisyyttä, sanon minä.

Itse olen tosi reilu, avoin, suht. sosiaalinen, kivaksi kehuttu tyyppi, silti olen aina ollut yksin. Ikä alkaa lähennellä kolmeakymmentä, ja silti olen yksin. Omat yritykset eivät ole tuottaneet tulosta. Havaintoja ympäriltä; tosi ikävän luonteen omaavat ihmiset pariutuu tämän tästä. Ei tuota heille vaikeuksia löytää kumppania edellisen suhteen päätyttyä. Väite että sellainen ihminen joka jää yksin, on jotenkin paha, on totaalisen väärä.

Vierailija
16/156 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kusetusta.

Se on täyttä totta.

Sillehän ei kukaan mitään mahda, jos nämä toisilleen sopivat eivät koskaan kohtaa toisiaan.

Vierailija
17/156 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onkin maailman suurin kusetus, yleensä seurustelevat, onnellisessa parisuhteessa /avioliitossa, lapsia on, sanovat yksinäisille ja sinkuille jotka saattaa olla monta vuotta sinkkuja eivätkä löydä ketään hyvää miestä/naista ja joille ei kelpaa se ensimmäinen vastaantulija...

Eli kyllä suurta kusetusta

Vierailija
18/156 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka onkaan  väittänyt, että jokaiselle on joku? Ei kukaan.

Vierailija
19/156 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvitti kun Paula Risikko joskus komentoi aihetta (hänhän tapasi puolisonsa vasta vanhempana), että heillä oli sairaanhoitajakavereidensa kanssa tapana vitsailla, että ne heidän "oikeat" taisi kuolla pienempänä lastentauteihin.

Vierailija
20/156 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei kyllä pidä paikkaansa, siis se, että juuri ne kuspäät jäisivät vaille kumppania. Perustelen sen sillä, että kuspäisyyteen liittyy yleensä röyhkeys, itsekkyys jne. Kyllä sellainen ihminen hommaa itselleen kumppanin niin halutessaan. 

Oman kokemukseni mukaan yksineläjä on monesti oikeinkin tasapainoinen mukava tyyppi. Kun ei ole haukkana etsimässä ja tarttumassa tilaisuuksiin, ei vallankaan Suomessa ja naisena niin vain löydä kumppania. Suomessa naisen pitäisi olla aika aktiivinen, koska miehet ovat aika passiivisia. Kilttiä naista auttaa jos hän on poikkeuksellisen kaunis, mikä sitten vääjäämättä kiinnittää huomiota.