Multa tuli oikeasti itku kun en pääse työmatkalle Pariisiin.
Esimies kertoi tänään ketkä pääsee viikoksi meidän Euroopan pääkonttoriin. Mun piti päästä koska oli mun vuoro, mut koronan takia vaan kaksi pääsee ja mä en pääse. Olis ollu ihana matka, viiden tähden hotelli, kaikkea ihanaa nähtävää ja koettavaa ja mikä parasta verkostumista kollegojen kanssa. Mut ei! Meidän osastolta ei pääse ketään eikä edes johtoportaasta vaan kaks ihan random tyyppiä jonkun projektin takia jonka esittelevät ja ditten 2 vkon karanteeni ja kotityöt. Olis kyllä kelvannut mulle!
Oikeasti aloin itkeä kun olin jo suunnitellut mihin meen shoppaileen yms.
Kommentit (22)
Euroopan pääkonttoriin? Eli jenkkifirma? Ei ole noin löysää menoa niissä, ei jatkoon.
Voi raukka , ressukka. Ymmärsithän , että kyse on työ matka .Ei loma /shoppailu.
Yleensä työmatkat on niin hyvin aikataulutettu ettei niille kauheesti shoppailu ja hengailu aikaa jää.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä työmatkat on niin hyvin aikataulutettu ettei niille kauheesti shoppailu ja hengailu aikaa jää.
Minä järjestän omat työmatkani siten, että aina on aikaa ostosten tekemiseen ja nähtävyyksiin tutustumiseen - ei tietenkään samassa määrin kuin lomamatkalla, mutta kiva yhdistää työ ja huvi ja saada päälle päivärahat.
Kyllä mulle olis joutumista, jos nyt käskettäis pariisiin. Oon ihan liikaa työmatkaillut elämässäni ja nyt korona on onneksi pelastanut tilanteen. 6kk saanut olla kotona.
Itkit kun et päässyt? Olet kaikkien aikojen suurin vauva. Kasva aikuiseksi!
Oikeasti nyt olis ollut mun vuoro päästä! Ja sit jotku randomit pääsee jotka on tehny vaan jotain projektii vuoden. Ja ne sen takii kun ne voi olla karanteenissa vsiks loppuelämänsä, kukaan ei kaipaa!
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsithän , että kyse on työ matka .Ei loma /shoppailu.
Juu, eipä :D
Sama, jonka työkaveri itki, kun ei päässyt Kreikkaan lomalle? Höpö höpö.
Voi parkaa, ensi kerralla on varmaan sinun vuorosi.