Tuun hulluksi veroasioiden kanssa!
En tiennyt, että kotihoidontuki lasketaan osaksi tuloja ja se siis vaikuttaa veroprosenttiin. En tiennyt, että ammatinharjoittajana (tmi) mun pitää erikseen ilmoittaa verohallintoon saavani kotihoidontukea (mitättömien) ansioideni lisäksi. Voi vittu mä sanon.
Kommentit (23)
Ja lopuksi kertokaa mitä ihmessä tekisi minusta huonomaineisen jos tarve ilmestyisi? En juo,en tupakoi,en "huvittele". Tämä palsta? Tällä tekin huvittelette. Ette edes mieti miltä minusta tuntuu.Te itse estätte minua in.Mietikaa.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2013 klo 14:27"]
Ja lopuksi kertokaa mitä ihmessä tekisi minusta huonomaineisen jos tarve ilmestyisi? En juo,en tupakoi,en "huvittele". Tämä palsta? Tällä tekin huvittelette. Ette edes mieti miltä minusta tuntuu.Te itse estätte minua in.Mietikaa.
[/quote]
lääkkeet jääny ottamatta?
[quote author="Vierailija" time="13.09.2013 klo 14:16"]
Selvä. Kyllä olette herkkiä. Tulkaa tulkaa yöllä jos uni ei maistu.Minä nukun yöni rauhassa. Joku vaitti että olisin antamassa "kaiken" päästäkseen in. Tämä ei ole totta. Yhden ihmisen takia olen joutunut väärinymmärretyksi. Missä ihmessä tekin opiskelitte.Olette järjestäneet aikamoinen sirkus. Pyytäjä olisi voinnut varoittaa itse.En tarvitse mitään,eikä ketään. Luette normaalisti.
[/quote]
Anteeksi mitä? :D