Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintaliivittömyys uusi trendi?

Vierailija
25.08.2020 |

En voi ymmärtää miten niin moni on lähtenyt tuohon mukaan. Minun mielestä näyttää erittäin mauttomalle. Eikä se riitä että ei ole rintaliivejä vaan moni pitää vielä tiukkoja paitoja että nännit nöpöttää läpi.

Kommentit (108)

Vierailija
61/108 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronneena rakastan tätä uutta vaihdetta, kun ei tarvitse laittautua toista varten. Voin olla ihan oma itseni niin kuin vain haluan. Ole oma itseni kaikkine tisseineen ilman rintsikoista eikä sinun mielipiteesi haittaa yhtään mitään. Siinä valita ja kärsi, mutta minä heiluttelen rintojani ilosta ja vapaudesta. 

Vierailija
62/108 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ei rintaliivit sitä nöpötystä estä. Ne tukevat rintoja, sitä kudosta.

...jota tarvitsee tukea vain jos se on velttoa ja pääasiassa läskiä.

Ettei jää housunvetskarin tai kengänpohjan alle.

Eikä ne edes tue vaan päinvastoin löystyttää rintakudoksen. Helpoin tapa edes hieman kohottaa rintojaan on lopettaa rintaliivien käyttö. 

Tuo pätee vain pikkutisseille, ei isoille rinnoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/108 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ne edes tue vaan päinvastoin löystyttää rintakudoksen. Helpoin tapa edes hieman kohottaa rintojaan on lopettaa rintaliivien käyttö. 

Pätee se isoillekin. Kyllähän sen ymmärtää. Lihas mitä et käytä surkastuu ja puristus rintakehässä salpaa verenkierron. Siinä on jo kaksi löystyttävää tekijää. 

Vierailija
64/108 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitin kesällä huomiota samaan, näin monia ilman liivejä. Menisin itse mukaan trendiin, mutta raskaat E-kupit tarvitsevat jotkut tuet, muuten on tosi epämukava olla tissihien yms. kanssa.

Vierailija
65/108 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, näyttää kyllä hirveältä. Mutta kukin tyylillään.

Ja turha mussuttaa että miksi miehet saa ja miksi naiset eivät saa. Lapsikin tajuaa että naisen rinnat ovat eri asia kuin miehen rinta tai nännit. Juu, tissien alkuperäinen tarkoitus on ruokkia vauvaa, mutta niihin liittyy myös voimakas seksuaalinen lataus. Johtuen ihan siitä, että rinnat kertovat naisen iästä ja hedelmällisyydestä.

Ei ne kyllä hedelmällisyydestä kerro valitettavasti yhtään mitään. Huono on hedelmällisyyteni rinnoista huolimatta. 

t. 70G, enkä ole kahdeksan vuoden yrityksen aikana tullut raskaaksi

Vierailija
66/108 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on C-kupin kiinteät rinnat ja nännit "nöpöttävät" melkolailla kokoajan, mutta mielestäni se on kaunista ja saa näkyä.

Kun käytän liivejä, ovat ne ohuen ohutta pitsiä, ilman peittoa tai kaaritukia, ainoana tarkoituksena vain näyttää hyvältä, kun riisun vaatteet.

Joku joka tästä pahastuu, tuskin muistaa sitä seuraavana päivänä ja se joka mahdollisesti ihastuu, noh, hänkin varmaan pitää rintoja kauniina. Kaikkia ei voi miellyttää, mutta tärkeintä on miellyttää itseäsi.

Vierailija
67/108 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen niitä jotka on korona-aikana tottuneet olemaan ilman liivejä kotona ja nyt olen ollut ulkonakin. Ymmärrän että joitain voi häiritä, mutta tilanne on nyt se että en vain välitä siitä enää. Nuorena oli tärkeää miellyttää kaikkia, mutta nyt vanhemmiten olen alkanut itsekkääksi ja olen törkeästi päätynyt miellyttämään vaatetuksessani eniten itseäni.

Minussa on kyllä muutakin ällöttävää kuin nännit ja roikkuvat tai liikkuvat rinnat. Muutkin vaatteet on mitä sattuu ja hiukset sotkussa. Tänäänkin käytin koirat pissalla kenkinä suihkusandaalit, voi kauhistuksen kanahäkki. Mitenkään ei pysty erottamaan, olenko mielenterveysongelmainen, päihdeonhelmainen vaiko ihan tavallinen keskiluokkainen täti.

Nyt kun oikein asiaa mietin, niin oikeastaan kiinnostaa sittenkin. Saan tyydytystä siitä että muilla ei ole enää valtaa minuun ja joku paheksuu voimattomana. Tämä on sellaista tätityyppistä punk-asennetta! :D

Vierailija
68/108 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pätee se isoillekin. Kyllähän sen ymmärtää. Lihas mitä et käytä surkastuu ja puristus rintakehässä salpaa verenkierron. Siinä on jo kaksi löystyttävää tekijää. 

Onko rinnassa mielestäsi lihaskudosta? Vai mitä tarkoitat, lihas mitä ei käytä?

Vierailija
69/108 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, näyttää kyllä hirveältä. Mutta kukin tyylillään.

Ja turha mussuttaa että miksi miehet saa ja miksi naiset eivät saa. Lapsikin tajuaa että naisen rinnat ovat eri asia kuin miehen rinta tai nännit. Juu, tissien alkuperäinen tarkoitus on ruokkia vauvaa, mutta niihin liittyy myös voimakas seksuaalinen lataus. Johtuen ihan siitä, että rinnat kertovat naisen iästä ja hedelmällisyydestä.

Ei ne kyllä hedelmällisyydestä kerro valitettavasti yhtään mitään. Huono on hedelmällisyyteni rinnoista huolimatta. 

t. 70G, enkä ole kahdeksan vuoden yrityksen aikana tullut raskaaksi

Hah joo, mullakin pitäis tissien koon perusteella olla varmaan kymmenen lasta :D no ei ole tullut ainottakaan, eikä enää edes yritetä.

Vierailija
70/108 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen niitä jotka on korona-aikana tottuneet olemaan ilman liivejä kotona ja nyt olen ollut ulkonakin. Ymmärrän että joitain voi häiritä, mutta tilanne on nyt se että en vain välitä siitä enää. Nuorena oli tärkeää miellyttää kaikkia, mutta nyt vanhemmiten olen alkanut itsekkääksi ja olen törkeästi päätynyt miellyttämään vaatetuksessani eniten itseäni.

Minussa on kyllä muutakin ällöttävää kuin nännit ja roikkuvat tai liikkuvat rinnat. Muutkin vaatteet on mitä sattuu ja hiukset sotkussa. Tänäänkin käytin koirat pissalla kenkinä suihkusandaalit, voi kauhistuksen kanahäkki. Mitenkään ei pysty erottamaan, olenko mielenterveysongelmainen, päihdeonhelmainen vaiko ihan tavallinen keskiluokkainen täti.

Nyt kun oikein asiaa mietin, niin oikeastaan kiinnostaa sittenkin. Saan tyydytystä siitä että muilla ei ole enää valtaa minuun ja joku paheksuu voimattomana. Tämä on sellaista tätityyppistä punk-asennetta! :D

Pakko myöntää, että tässä on hyvä asenne! 😂

Vierailija
71/108 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet saa käyttää tiukkoja paitoja, joissa nännit nöpöttää läpi, mutta naiset ei saa?

En tottakai itse käyttäisi tiukkoja paitoja ilman rintsikoita, mutta kyllä mielestäni muut saavat, jos haluavat.

Naisten ja miesten rinnat eivät ole sama asia, jotkut ihmiset eivät ilmeisesti mitenkään halua hyväksyä että mies ja nainen ovat erilaisia. Saahan sitä tehdä mitä lystää, ihmettelin vain mikä hinku on esitellä omia tissejä ja nännejä kaikille vastaantulijoille. Ja tuo "miks miehet saa mut naiset ei yhyy" ulina on typerää. Ei minulla ainakaan ole mitään hinkua hillua tissit paljaana rannalla vaikka miehet ovat ilman paitaa. Miehen rintakehä on usein yhtä seksuaalinen kehonosa kuin vaikka polvi. Joku tulee tähänkin varmaan sanomaan että on miehenkin rintakehä seksuaalinen. Noh itse en ainakaan ole kuullut että naiset hinkkaisi värkkiään miehen rintaan toisinkuin miehet naisten rintojen väliin.

Ap

Tämä!!

Vierailija
72/108 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan rintaliivejä. Ei ole olemassa mukavia, ihan sama mitä jotkut väittää. Olen kokeillut kaikenlaisia, myös siis sellaisia, mitä oikein mainostetaan zero feel ja muuta paskaa. Ne tuntuu Aina. Töihin en ole kehdannut mennä ilman, muualla en käytä. Ja nyt onneksi etätöissä eli ei tarvi ollenkaan! 😀

Vierailija
73/108 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tjoo. Ihan kiva asenne.

Mäkin tein aikani tuota mutta sitten mua alkoi houkuttaa taas itseni laittaminen ja niipä olen alkanut koronasta huolimatta tälläytyä enemmän vaikka menen ulos vaan happihyppelylle. Mutta on kiva kulkea kivoissa vaatteissa ihan itsensä iloksi.

Vierailija
74/108 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi trendi?

Rintaliivit yleistyvät Suomessa vasta 50-60-luvulla ja 70-luvulla nainen saattoi omistaa yhdet rintaliivit.

Historian valossa rintaliivien käytöllä on kyllä lyhyet perinteet, toisin kuin ap. olettaa.

Itse käytän rintaliivejä vain töissä ja "ihmisten ilmoilla" en koskaan vapaa-ajalla ja rintaliivittömyys on ihan terveydellisistä syistä ja mukavuuden halusta.

Vierailija
75/108 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaapa Googleen kuvahaulla nobra ja katsokaa mitä tulee. Nuo kuvat kertoo niin paljon miksi tietynlaiset (nuoret) naiset lähtee näihin ääliömäisiin trendeihin mukaan. Yksi sana: HUOMIO.

Vierailija
76/108 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ei trintaliivit sitä nöpötystä estä. Ne tukevat rintoja, sitä kudosta.

Piti sitten tulla häpäisemään isoja ja pehmeämpiä rintoja. Turha muutenkaan tietää paremmin, miltä isorintaisesta tuntuu, rintaliivit tekevät olon paljon mukavammaksi, tiedän kokemuksesta.

Vierailija
77/108 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret tytöt ottavat vaikutteita kaiken maailman maksullisilta naisilta. Yksi päivä näin aivan nuoren tytön (15-18 v) jolla oli suurehkot rinnat, ilman liivejä tietty ohuen valkoisen topin alla ja nänneissä näkyi aivan selkeästi nännilävistyskorut. Nuoria miehiä tuollainen ei näyttänyt yllättävän, sen sijaan kaikki papat ja musulimiehet kyttäsivät silmät kiiluen. Tytöllä oli sellainen veemäinen kovisilme naamalla.

Kyllähän sitä nykyään voi mennä vaikka alushousuissa ulos, mutta kannattaako. Saako naiset sillä kiinnostumaan tasa-arvoiseen pitkään parisuhteeseen halukkaita miehiä? Itse kaipaan oikeasti aikaa jolloin oli hienoa olla tyylikäs ja hyvin pukeutunut – eikä eniten riisuttu, kuten nykyään...

Vaikka kuinka yrität paheksua tämän päivän nuoria naisia, niin ennen 60-lukua, kukaan 15-18v tyttö ei käyttänyt rintaliivejä. Ja niitä oli vaikea edes kaupasta ostaa. Oli vain korsetteja varttuneille naisille.

Vierailija
78/108 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta rinnat liittyvät myös seksuaalisuuteen. Naisen rinnat eroavat yleensä miesten rinnoista. Puhukaa mitä puhutte ja olen nainen. Ei koko naiseus ole kiinni pyllyn rasvavarastosta ja sen koosta yleensä, vaikka tätä näkemystä tyrkytetään.

Vierailija
79/108 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret tytöt ottavat vaikutteita kaiken maailman maksullisilta naisilta. Yksi päivä näin aivan nuoren tytön (15-18 v) jolla oli suurehkot rinnat, ilman liivejä tietty ohuen valkoisen topin alla ja nänneissä näkyi aivan selkeästi nännilävistyskorut. Nuoria miehiä tuollainen ei näyttänyt yllättävän, sen sijaan kaikki papat ja musulimiehet kyttäsivät silmät kiiluen. Tytöllä oli sellainen veemäinen kovisilme naamalla.

Kyllähän sitä nykyään voi mennä vaikka alushousuissa ulos, mutta kannattaako. Saako naiset sillä kiinnostumaan tasa-arvoiseen pitkään parisuhteeseen halukkaita miehiä? Itse kaipaan oikeasti aikaa jolloin oli hienoa olla tyylikäs ja hyvin pukeutunut – eikä eniten riisuttu, kuten nykyään...

Vaikka kuinka yrität paheksua tämän päivän nuoria naisia, niin ennen 60-lukua, kukaan 15-18v tyttö ei käyttänyt rintaliivejä. Ja niitä oli vaikea edes kaupasta ostaa. Oli vain korsetteja varttuneille naisille.

Oikeesti, kato se Google. Huomiota ne on vailla.

Vierailija
80/108 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on isot rinntat ja enkä käytä rintaliivejä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi