Rintaliivittömyys uusi trendi?
En voi ymmärtää miten niin moni on lähtenyt tuohon mukaan. Minun mielestä näyttää erittäin mauttomalle. Eikä se riitä että ei ole rintaliivejä vaan moni pitää vielä tiukkoja paitoja että nännit nöpöttää läpi.
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Minua naurattaa työkaverin napottavat nännit. Lähestulkoon pistävät paitapuseron läpi. Ja hän on siis mies.
Onko hän tissimies joka harrastaa miekkailua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta tuhlata rahojaan sellaisiin turhakkeisiin kuin rintsikat.
Ihan varmasti mua kiinnostaa, en voi päivisin olla ilman. Rintaliivit lisäävät paljon mukavuutta! T. 90K
Ja nännien törrötyksestä en huolehdi, kyllä ne törröttää välillä, vaikka on isot rinnat. Aina mulla on liivit ilman toppauksia. Toppaukset vielä liiveihin, niin huh-huh olisi.
Minä en tykkää liiveistä, enkä aio niitä jatkossakaan käyttää, jos voin välttää. Nännit sitä vastoin piilotan nänniteipeillä.
Onko ihmisen ainoa tehtävä näyttää mahdollisimman hyvälle?
Onhan ne riipparit ilman liivejä vähän mauton ilmiö, ja ihmettelen ilmiötä lähinnä mukavuusnäkökulmasta. Itse en tykkää hölskynnästä enkä varsinkaan tissihiestä, jota pesityy tissien alle liivittömänä.
Kaffepulla kirjoitti:
Hirveän näköistä, kun jotkut riipparit heiluu. Harvalla on riittävän kiinteät rinnat, jotta näyttäisi riittävän hyvältä ilman liivejä.
Toki jollain oikein nuorella kiinteärintaisella se voi olla ok.
No mitä väliä, jos itseä ei haittaa? Kaikkia ei voi aina miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Sovitaan, että sinä päätät miten ihmiset saavat pukeutua.
Hihhuleille ei ikinä, ei koskaan, ei milloinkaan mitään päätösvaltaa. Ei edes vitsinä.
Hyvä, hyvä! Tissiliivit hiiteen vaan, naiset. Antakaa lollojenne liikkua ja näkyä vapaasti. 👍🏼
Minä pienennän rintani että niitä kirottuja liivejä ei tarvitsisi enää käyttää. Kärsikää sitten minun terhakkaista tisuista. En välitä.
Ei ole mikään uusi trendi. Jo 60- ja 70-luvulla naiset polttivat rintaliivejään ja vapauttivat rintansa. Sama ilmiö on putkahdellut siitä asti esiin tämän tästä. Pienirintaiset eivät rintaliivejä edes tarvitse.
Enkä käytä rintaliivejä enkä edes aja karvojani. Tässäpä ihmettelemistä kyläläisille.
Ei ole mikään uusi juttu. -90 luvulla Frendit-sarjassa naishahmot olivat usein ilman rintaliivejä. Monissa heimoissa ympäri maailmaa naisilla ei ole rintaliivejä, tai yläosaa ollenkaan. Miksi naisten täytyisi käyttää rintaliivejä, mutta miesten ei? Miksi miesten nännit saavat näkyä, mutta naisten ei? Naisen ja miehen rinnat eivät eroa toisistaan juuri mitenkään, mies voi jopa erittää maitoa tarpeeksi stimulaatiota siihen saatuaan. Naisena olen nähnyt useita miehiä, joiden rinnat ovat minun rintojani suuremmat. En siis keksi muuta syytä kuin sen, että naisen keho on miehen kehoa seksualisoidumpi. Mielelläni taistelen tätä vastaan esimerkiksi jättämällä liivit kotiin. Usein en tätä tee, sillä tykkään, että rinnat on tuettu, mutta käytän usein ohuita, kevyitä liivejä. Joskus nännit näkyvät, mutta mitä sitten? Olen ihminen, minulla on nännit, se ei liene yllätys kenellekkään?
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta tuhlata rahojaan sellaisiin turhakkeisiin kuin rintsikat.
Kyllä vaan kiinnostaa, tällaista isorintaista ainakin kiinnostaa kovasti. Liiveissä olo on paljon mukavampi, lisäksi ilman kunnon urheiluliivejä olisi urheilu pelkkää tuskaa.
Olen jo muutaman vuoden kulkenut ilman rintaliivejä, ja aion kulkea jatkossakin. Jos jotakuta minun ei-niin-kiinteät rinnat tai nännit häiritsevät, niin omapahan on ongelmansa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mikään uusi trendi. Jo 60- ja 70-luvulla naiset polttivat rintaliivejään ja vapauttivat rintansa. Sama ilmiö on putkahdellut siitä asti esiin tämän tästä. Pienirintaiset eivät rintaliivejä edes tarvitse.
Paitsi että eivät polttaneet.
Kaffepulla kirjoitti:
Hirveän näköistä, kun jotkut riipparit heiluu. Harvalla on riittävän kiinteät rinnat, jotta näyttäisi riittävän hyvältä ilman liivejä.
Toki jollain oikein nuorella kiinteärintaisella se voi olla ok.
Juu, jos nainen ei näytä hyvältä hän ei saa poistua kotoa ollenkaan. Entäs rumat miehet?
Etätyön myötä liivit jäivät pois. Ihan mahtavaa! Hyvin pärjää D- kupeillakin ilman liivejä, jopa urheillessa.
70-80-luvulla rintaliivit olivat niin ohuet että aina nöpötti. Se jotenkin kuului asiaan. En ymmärrä, missä vaiheessa siitä tuli niin kauhea asia. Liittyneekö siihen että topatut liivit tuli markkinoille ja peittivät rintojen luonnollisen muodon kohoumineen.
Inhoan rintaliivejä, ne kiristävät. Etenkin kuumalla säällä kamalat kun hiostavat päälle. Ne itseasiassa eivät tue kudosta hyvällä tavalla. Ilman liivejä kudos pysyy kiinteämpänä, sillä keho joutuu itse kannattelemaan rintoja.
Jokainen saa itse päättää pitääkö liivejä vai ei ja missä tilanteessa mitenkin. Tunkkaista siveysmotkotusta tämä alotus. Kukaan ei pakota AP:tä kulkemaan ilman liivejä.
En ole käyttänyt rintaliivejä sitten kun olin 15, nyt olen 63 v. Luoja on siunannut minua sen verran pienillä rinnoilla, että olen jaksanut kantaa ne itse ilman noiden keinokuituisten hirvitysten tukea.
Oikeesti, en käsitä, miten naiset voi pitää niin epämukavaa vaatekappaletta ellei ole hyvin painavat rinnat! Sitäpaitsi pienehköt rinnat säilyy kiinteämpinä heiluessaan vapaana, saavat liikuntaa. :)
Lisäksi keinokuituinen vaate on epäterveellinen, ei hengitä. Ei ihme että rintasyöpä kukoistaa, kun myös deodoranttien synteettiset kemikaalit väijyvät siellä herkän rintakudoksen lähellä.
Mutta mun nännit ei ole koskaan nöpöttäneet kaikille vastaantulijoille, koska pidän sellaisia paitoja, joiden läpi ei näe, tai voi olla taskut nännien kohdalla, tai sitten laitan ohuen aluspaidan. Ongelma on siis ratkaistavissa, jollei halua näyttää nännejään.
Ei minun mielestä miesten nännit erotu t-paitojen alta, mutta voin olla väärässä.
Naisten ja miesten rinnat eivät ole sama asia, jotkut ihmiset eivät ilmeisesti mitenkään halua hyväksyä että mies ja nainen ovat erilaisia. Saahan sitä tehdä mitä lystää, ihmettelin vain mikä hinku on esitellä omia tissejä ja nännejä kaikille vastaantulijoille. Ja tuo "miks miehet saa mut naiset ei yhyy" ulina on typerää. Ei minulla ainakaan ole mitään hinkua hillua tissit paljaana rannalla vaikka miehet ovat ilman paitaa. Miehen rintakehä on usein yhtä seksuaalinen kehonosa kuin vaikka polvi. Joku tulee tähänkin varmaan sanomaan että on miehenkin rintakehä seksuaalinen. Noh itse en ainakaan ole kuullut että naiset hinkkaisi värkkiään miehen rintaan toisinkuin miehet naisten rintojen väliin.
Ap