Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintaliivittömyys uusi trendi?

Vierailija
25.08.2020 |

En voi ymmärtää miten niin moni on lähtenyt tuohon mukaan. Minun mielestä näyttää erittäin mauttomalle. Eikä se riitä että ei ole rintaliivejä vaan moni pitää vielä tiukkoja paitoja että nännit nöpöttää läpi.

Kommentit (108)

Vierailija
41/108 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret tytöt ottavat vaikutteita kaiken maailman maksullisilta naisilta. Yksi päivä näin aivan nuoren tytön (15-18 v) jolla oli suurehkot rinnat, ilman liivejä tietty ohuen valkoisen topin alla ja nänneissä näkyi aivan selkeästi nännilävistyskorut. Nuoria miehiä tuollainen ei näyttänyt yllättävän, sen sijaan kaikki papat ja musulimiehet kyttäsivät silmät kiiluen. Tytöllä oli sellainen veemäinen kovisilme naamalla.

Kyllähän sitä nykyään voi mennä vaikka alushousuissa ulos, mutta kannattaako. Saako naiset sillä kiinnostumaan tasa-arvoiseen pitkään parisuhteeseen halukkaita miehiä? Itse kaipaan oikeasti aikaa jolloin oli hienoa olla tyylikäs ja hyvin pukeutunut – eikä eniten riisuttu, kuten nykyään...

Vierailija
42/108 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ei rintaliivit sitä nöpötystä estä. Ne tukevat rintoja, sitä kudosta.

...jota tarvitsee tukea vain jos se on velttoa ja pääasiassa läskiä.

Ettei jää housunvetskarin tai kengänpohjan alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/108 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret tytöt ottavat vaikutteita kaiken maailman maksullisilta naisilta. Yksi päivä näin aivan nuoren tytön (15-18 v) jolla oli suurehkot rinnat, ilman liivejä tietty ohuen valkoisen topin alla ja nänneissä näkyi aivan selkeästi nännilävistyskorut. Nuoria miehiä tuollainen ei näyttänyt yllättävän, sen sijaan kaikki papat ja musulimiehet kyttäsivät silmät kiiluen. Tytöllä oli sellainen veemäinen kovisilme naamalla.

Kyllähän sitä nykyään voi mennä vaikka alushousuissa ulos, mutta kannattaako. Saako naiset sillä kiinnostumaan tasa-arvoiseen pitkään parisuhteeseen halukkaita miehiä? Itse kaipaan oikeasti aikaa jolloin oli hienoa olla tyylikäs ja hyvin pukeutunut – eikä eniten riisuttu, kuten nykyään...

Ehkä kaikilla ei ole korkeimpana päämääränä idiootin houkuttelu avioliiton satamaan, vaikka sinulla onkin?

Vierailija
44/108 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole minun ongelmani, jos joku nyrjäyttää aivonsa vapaiden tissieni tytinän vuoksi.

Vierailija
45/108 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tämä on minun syytäni. Lopetin rintsikoiden käytön joskus 2000, olen siis trendsetter. Hyvin muuten nöpöttää yhä vanhalla akalla!

Samalla lopetin meikkaamisen ja aikani haaskaamisen siihen, MITÄHÄN MINUSTA AJATELLAAN. Ihoani hoidan kyllä, omat värit on hyvät.

Itsetunto kunnossa, ilmeisesti myös ulkomuoto, kun ei ole tarvinnut uusimmeksi ryhtyä.

Vierailija
46/108 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs katsot tarkasti nuorten tyttöjen rintoja.. Ja ottavat vaikutteita maksullisilta naisilta? Tai ehkä kuitenkin feministeiltä, jotka rohkaisevat rintaliivittömyyteen ja vapauttamaan rinnat? Hyvä vain että nuoret tytötkin tajuavat ettei ole pakko alistua kaikkeen vain koska yhteiskunta painostaa. Ja miksi kuvittelet että kaikki naiset haluavat pitkän parisuhteen (miehen kanssa)?

Vierailija
47/108 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ei rintaliivit sitä nöpötystä estä. Ne tukevat rintoja, sitä kudosta.

...jota tarvitsee tukea vain jos se on velttoa ja pääasiassa läskiä.

Ettei jää housunvetskarin tai kengänpohjan alle.

Eikä ne edes tue vaan päinvastoin löystyttää rintakudoksen. Helpoin tapa edes hieman kohottaa rintojaan on lopettaa rintaliivien käyttö. 

Vierailija
48/108 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etätyön myötä liivit jäivät pois. Ihan mahtavaa! Hyvin pärjää D- kupeillakin ilman liivejä, jopa urheillessa. 

Sama homma etätöiden myötä. D-kuppi enkä käytä edes urheillessa enää. 

Vierailija
49/108 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Hirveän näköistä, kun jotkut riipparit heiluu. Harvalla on riittävän kiinteät rinnat, jotta näyttäisi riittävän hyvältä ilman liivejä.

Toki jollain oikein nuorella kiinteärintaisella se voi olla ok.

LOL, ei paljoa kiinnosta vaikka olisi hirveän näköistä. Naisten rintojen ei tarvitse miellyttää kenenkään silmää. Se aika on nyt ajanut ohi, että naisen tarkoitus olisi olla silmänruokana.

Vierailija
50/108 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet saa käyttää tiukkoja paitoja, joissa nännit nöpöttää läpi, mutta naiset ei saa?

En tottakai itse käyttäisi tiukkoja paitoja ilman rintsikoita, mutta kyllä mielestäni muut saavat, jos haluavat.

Minun mielestäni sekä miesten että naisten pitäisi huolehtia ettei mitään nöpötä läpi. Erityisesti miesten, koska heiltä se tuppaa helposti unohtumaan.

Miesten tulisi teipata nänninsä, etteivät nöpötä ja aiheuta pahennusta.

Vierailija
51/108 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, näyttää kyllä hirveältä. Mutta kukin tyylillään.

Ja turha mussuttaa että miksi miehet saa ja miksi naiset eivät saa. Lapsikin tajuaa että naisen rinnat ovat eri asia kuin miehen rinta tai nännit. Juu, tissien alkuperäinen tarkoitus on ruokkia vauvaa, mutta niihin liittyy myös voimakas seksuaalinen lataus. Johtuen ihan siitä, että rinnat kertovat naisen iästä ja hedelmällisyydestä.

Pitäisikö iän tai hedelmällisyyden olla jotenkin merkityksellistä tänä päivänä? Naiset ei enää halua lisääntyä, eikä ikäkään enää ole oleellinen asia.

Vierailija
52/108 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä mitoilla ei voi olla ilman

Ilman rintsikoita

-rinnat roikkuu navan kohdalla

-rinnan aluset hautuu

-hartiat jumittuu

-kävellessä sattuu rintoihin

-vaatteet ei istu, koko etupuoli näyttää yhdeltä massalta

T. 90H

Vierailija
53/108 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha! Just eilen lähdin kaupoille villatakissa ja spagettiolkainmekossa, ilman alusvaatteita. Viimehetkellä laitoin sentään alushousut jalkaan.

Katselin itse kuinka salillakäynti on tuottanut tulosta ja B kupitkin näyttivät oikein hyvältä.

Siinähän katselet, ei kiinnosta. Aika tarkkana sait olla että villatakin raosta mitään edes näkyi. Kyylä.

Vierailija
54/108 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin koronan myötä rintaliivien käytön kokonaan. Ensin siksi, että etätöissä en jaksanut kummemmin pukeutua ja nyt kun yritän laittaa liivit, niin huomaan kuinka epämukavat ne on. Niinpä olen sitten heilunut lollojeni kanssa vapaasti kaikkialle missä liikunkin. Enkä keksi yhtään järkevää syytä miksi niitä enää pukisin. Jos jotain häiritsee, niin se on hänen oma ongelmansa, ei minun. Sulkekoon silmänsä tai kääntäköön päänsä.

Vierailija
55/108 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet saa käyttää tiukkoja paitoja, joissa nännit nöpöttää läpi, mutta naiset ei saa?

En tottakai itse käyttäisi tiukkoja paitoja ilman rintsikoita, mutta kyllä mielestäni muut saavat, jos haluavat.

Minun mielestäni sekä miesten että naisten pitäisi huolehtia ettei mitään nöpötä läpi. Erityisesti miesten, koska heiltä se tuppaa helposti unohtumaan.

Miesten tulisi teipata nänninsä, etteivät nöpötä ja aiheuta pahennusta.

En tiedä, kuinka nykyaikana naisvoimistelijat teippaavat itsensä. Minun nuoruudessa se oli ilmastointiteippi, jolla ruksattiin nännit ja kohonnettiin rintojen ryhtiä ennen suoritusta.

Vierailija
56/108 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin rintaliivien käytön 16 vuotiaana. Ne ovat niin inhottavat päällä että oikein ahdistaa ajatuskin. Hiertää ja puristaa ja painaa ja hiostaa. Ei kiitos. Menen ilman tai urheiluliiveillä :)

Vierailija
57/108 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten ja miesten rinnat eivät ole sama asia, jotkut ihmiset eivät ilmeisesti mitenkään halua hyväksyä että mies ja nainen ovat erilaisia. Saahan sitä tehdä mitä lystää, ihmettelin vain mikä hinku on esitellä omia tissejä ja nännejä kaikille vastaantulijoille. Ja tuo "miks miehet saa mut naiset ei yhyy" ulina on typerää. Ei minulla ainakaan ole mitään hinkua hillua tissit paljaana rannalla vaikka miehet ovat ilman paitaa. Miehen rintakehä on usein yhtä seksuaalinen kehonosa kuin vaikka polvi. Joku tulee tähänkin varmaan sanomaan että on miehenkin rintakehä seksuaalinen. Noh itse en ainakaan ole kuullut että naiset hinkkaisi värkkiään miehen rintaan toisinkuin miehet naisten rintojen väliin.

Ap

Oot varmana trolli mut mistä -20 luvulta oot kotoisin.

Vierailija
58/108 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman rintsikoita

-rinnan aluset hautuu

-hartiat jumittuu

T. 90H

Tuollaiset saa pienennettyä julkisella puolella. Ei ole pakko kärsiä. 

Vierailija
59/108 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman rintsikoita

-rinnan aluset hautuu

-hartiat jumittuu

T. 90H

Tuollaiset saa pienennettyä julkisella puolella. Ei ole pakko kärsiä. 

Juuri näin. Kaveri pääsi julkiseen rintojen piennykseen. Lisäksi myös laihdutuksen myötä rinnat pienenivät. Aluksi ehdottaisin laihdutuskuuria myös. 

Vierailija
60/108 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Miksi minun pitää huolehtia rintojeni nöpötyksestä jonku täysin tuntemattoman ihmisen takia kuten sinun? Jos et tykkää, niin älä katsele. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi