Kuinka kauan sinulla kesti lastesi isän tapaamisesta lasten syntymiseen?
Tai kuinka kauan ehditte seurustella ennen lasten syntymään? Minkä ikäisinä aloitte seurustelemaan?
Kommentit (45)
7 vuotta.
Tavattiin 28- ja 32 -vuotiaina.
Ensimmäinen lapsi syntyi vuode 12 kk kuluttua tapaamisestamme. Ja yllätys yllätys, ollaan vielä yhdessä ja onnellisia 24 vuoden jälkeen:)
14- vuotta. Minä olin 14v. ja mies 17v, kun tapasimme.
9 kk ekan lapsen syntymään ;-) Suhteemme alkoi kun ekakerrasta kävi ns. vahinko ;-)
vitosen piti siis laittaa, että 12 kk:n kuluttua tapaamisesta, tuli vähän virhettä.
Lapsi syntyi viisi ja puoli vuotta ensitapaamisestamme.
olin 21 kun tavattiin, siitä 6 vuotta niin naimisiin ja siitä 3 vuotta niin lapsi tuli maailmaan. eli 9 vuotta
Kuusi vuotta ehdimme olla yhdessä ennen esikoisen syntymää, ja siitä ajasta viisi vuotta olimme hedelmöityshoidoissa. Lapsi olisi siis kyllä saanut tulla aika pian suhteen alussa jo.
Ensitapaamisesta seurustelun alkamiseen 6kk, ensitapaamisesta esikoisen syntymään 9 vuotta (naimisiin menimme raskausaikana).
Ja olimme 21v kun tapasimme, t. 11
12v, 16v ja 18½v. Lapsia siis kolme. Itse oltiin 19v kun tavattiin.
Tavatiin 31v ja 8,5 vuoden päästä lapsi.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2013 klo 10:28"]
Tai kuinka kauan ehditte seurustella ennen lasten syntymään? Minkä ikäisinä aloitte seurustelemaan?
[/quote]
Alettiin seurustelemaan kun oltiin molemmat 17. Maailman ihanin "vahinko" syntyi 10 yhteisen vuoden jälkeen :)
9 vuotta meni tapaamisesta lapsen synnytykseen! ja raskaaksi tulin heti kun sitä haluttiin.
18 vuotta. Tavattiin 19 vuotiaana.
4 vuotta. Olin 19 ja mies 32. Erottiin ennen lapsen syntymää.
Melkein 12 v meni tapaamisesta. Pari vuotta oli oltu naimisissa, sitä ennen melkein 10 yhdessä. Seurustelemaan alettiin 17- ja 19-vuotiaina.