Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko toi Anu saatanan yksinkertainen??

Vierailija
12.09.2013 |

Haloo!! Jos joku tekee taideteoksen, kuka menee lisäilemään siihen omin luvin yhtään mitään?? Ja sitten vielä suuttuu kantelijalle?? Huhhuh!! "Aikuinen ihminen"

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2013 klo 01:01"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 23:49"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 23:43"]

Anu Saagim on toisia kunnioittamaton itsekeskeinen narsisti ja epärehellinen pelkuri, joka ei edes kanna vastuuta teoistaan, ei häpeile eikä pyytele anteeksi idioottimaisuuttaan.

[/quote]

Varoisin sinuna kunnianloukkaus syytettä, Suoja se on julkkiksillakin.

[/quote]

Eihän totuuden sanominen ole solvaamista. Rautalankaa:

- toisia kunnioittamaton = sotki Andyn maalauksen

- itsekeskeinen = ei ajattele lainkaan muiden tunteita ja rajoja

- narsisti = aina syyttämässä muita: Mariannen syy kun kertoi, Andy ei olisi muka huomannut

- epärehellinen = valehteli painaneensa muka vain yhden jäljen vaikka teki monta

- pelkuri = yritti esittää viatonta eikä uskaltanut kantaa vastuuta vaikka jäi kiinni 

Sä snaijaat?

[/quote]

Se on vain sinun käsityksesi totuudesta. Nuo on aika kovia syytöksiä ketä tahansa kohtaan.

Vierailija
62/87 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2013 klo 01:02"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2013 klo 00:57"]

I see right through people.

Your upbringing really shows in your fuckin' face.

Can't behave, no respect.

No respect to other people's property, ??? way they behave in Russia I can see your upbringing now, fuckin' ghetto child.

You made a lot of fuckin' enemies.That money was going to fuckin' charity to people who need money.

She fucked' up big time.

[/quote]

Kiitos että täytit mitä en tossa ylempänä saannut :) Nyt kun kuuntelin uudestaan, niin just noinhan se menee 

[/quote]

Silti vielä puuttuu jotain kohtia, mutta jos mentäis välillä nukkumaan. :)

-44-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 01:15"]

Anu repi tässä about tunti sitten Aleksin lempipaidan, kuulemma virossa tehdään niin.... Ei ollenkaan tajunnut miksi Aleks suuttui. Se ämmä on aika tuhoisa tapaus.

[/quote]

Olis lyönyt kuonoon ja ilmoittanut että meillä Suomessa tehdään niin.

Usko täysin ettei Virossa ole tapana käsittää asiaa "toisen oma", saati sitten sivistysvaltiolle tyypillisiä sosiaalisia rajoja.

Vierailija
64/87 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo pelkkien lehtijuttujen perusteella (ennen bb:tä) pidin tuota anua ihan palikkana. Ja nyt todistaa minun osuneen oikeaan. Ja vielä ihan lisäyksenä, pitää itseään paljon paremman näköisenä kuin onkaan ja tuo luonne ja tyhmyys rumentaa vielä siitäkin:/ tyhmyydelle ei vaan voi mitään.. Kun ei tyhmä ihminen ymmärrä itse olevansa tyhmä.

Vierailija
65/87 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ymmärrättehän että. Nyt tolla töheryksellä on jotain arvoa! Kiitokelvoton tyrkylle 

Vierailija
66/87 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2013 klo 01:01"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 23:49"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 23:43"]

Anu Saagim on toisia kunnioittamaton itsekeskeinen narsisti ja epärehellinen pelkuri, joka ei edes kanna vastuuta teoistaan, ei häpeile eikä pyytele anteeksi idioottimaisuuttaan.

[/quote]

Varoisin sinuna kunnianloukkaus syytettä, Suoja se on julkkiksillakin.

[/quote]

Eihän totuuden sanominen ole solvaamista. Rautalankaa:

- toisia kunnioittamaton = sotki Andyn maalauksen

- itsekeskeinen = ei ajattele lainkaan muiden tunteita ja rajoja

- narsisti = aina syyttämässä muita: Mariannen syy kun kertoi, Andy ei olisi muka huomannut

- epärehellinen = valehteli painaneensa muka vain yhden jäljen vaikka teki monta

- pelkuri = yritti esittää viatonta eikä uskaltanut kantaa vastuuta vaikka jäi kiinni 

Sä snaijaat?

[/quote]

Ihan vaan tiedoksi : kunnianloukkaus on myös sellainen, että vaikka sanomasi olisi tottakin, se voidaan tulkita kunnianloukkaukseksi. Ota asioista selvää, ettei tarvitse katua.

Vierailija
67/87 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja te hölmöt jaksatte katella sellaista sontaa kuin BB. Miten te jaksatte tuijottaa kun jotkut sekoilee? En vaan ymmärrä. 

Vierailija
68/87 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos arvostelee perustellusti ihmisen, joka siis on hakeutunut julkisuuteen, käytöstä, minkä perustelee, niin en usko että tulee kunnianloukkaustuomioita. On se sananvpaus kuitenkin melko vahva.

Vierailija
69/87 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä jokaisen palstan häirikkö!!!
Mene narsisti hoitoon!!!! Kaikkialla vain häiritset idioottimaisine avauksinesi????? Et ole henkisesti terve?

Vierailija
70/87 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis eihän Anus voi ymmärtää lainkaan mistä luomisessa tai taiteenteossa on kyse, kun on pelkkä lahjaton kalkkuna jostain Virolaisesta kapakasta. Ainoa millä saa roikutettua vanhaa naamaansa julkisuudessa on lapsellinen provosointi kun selvästi äly ei riitä muuhun. Ja sitä harmitti niin perkeleesti kun Andy on Suomessa oikea julkkis ja sai peräti päivän ajan huomiota ja hyvää mieltä ja näyttää vielä muusikkouttaan. Että siksi reagoi kuin 3-vee silkohapsi ja kävi rikkomassa hiekkalinnan. Ja kyllä, Andy oli oikeassa, hänen kasvatuksensahan siinä roikkui kaikkien silmien edessä rumana ja alastomana.

Vierailija
71/87 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 23:33"]

Normaali ihminen olisi ehkä suutahtanut hieman, korjannut taulunsa sen sijaan tuo elähtänyt vanha rokkikukko saa magalomaanisen raivokohtauksen aivan turhasta, kävi myös Anuun käsiksi. Ihailetteko te naiset tosiaan aivonsa juonutta miestä noin paljon? Nyt ymmärrän paremmin, miksi Suomessa on turvakodit täynnä jos naisia viehättää väkivaltaiset juopot.

[/quote]

Paskat, mä en oo taiteilija mut olis jopa mulla hermot menny jos joku ois menny sotkee mun työn jota oon tehny monta tuntia.

Vierailija
72/87 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2013 klo 07:34"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 23:33"]

Normaali ihminen olisi ehkä suutahtanut hieman, korjannut taulunsa sen sijaan tuo elähtänyt vanha rokkikukko saa magalomaanisen raivokohtauksen aivan turhasta, kävi myös Anuun käsiksi. Ihailetteko te naiset tosiaan aivonsa juonutta miestä noin paljon? Nyt ymmärrän paremmin, miksi Suomessa on turvakodit täynnä jos naisia viehättää väkivaltaiset juopot.

[/quote]

Paskat, mä en oo taiteilija mut olis jopa mulla hermot menny jos joku ois menny sotkee mun työn jota oon tehny monta tuntia.

[/quote]

Minä olen koruseppä ammatiltani ja jos joku idiootti kävisi johonkin hyväntekeväisyyteen tarkoitettuun koruuni käsiksi, vetäisi siihen vaikka muutamat viilanviillot niin reagoisin luultavasti huomattavasti agressiivisemmin kuin Andy

Vierailija
73/87 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä talon meno on vielä pahempaa kuin tavis-bb:ssä. Jotenkin suuri osa asukkaista on tuonut esiin kaikki pahimmat puolensa, ei mitään itsekontrollia tai toisten kunnioitusta.

Andy on hyvin leppoisa ja gurumaisia viisauksiaan jakamassa kun on saanut tarpeeksi kaljaa. Muuten on kyllä aika negatiivinen ja sulkeutunut, itseään ja elämänkokemuksiaan koko ajan korostava. Onhan se tietysti alallaan paljon saavuttanut mutta onkohan itse ollut niin fiksu kuin saarnaa. "Practise as preach" sitähän se hoki Susannallekin, mutta miten kävi kun osui omalle kohdalle? Jonnekin unohtui ne lempeät elämänohjeet. Mun mielestä sen käytös ei ollut oikeutettua, oli kuinka suuri julkkisstara hyvänsä. Käytöksellään ja haukkumisellaan alensi itsensä näiden ämmäriitelijöiden tasolle.

Claudia on ihan ihmishirviö, äitihahmoksi sanoi itseään taloon mennessä, mulla on vähän idyllisempi kuva äideistä -tosin sekin kuva on aika paljon rapistunut bb-äitejä katsoessa ja av-palstaa lukiessa.

Anu on lapsellinen, mutta toisaalta bb-taloon kuuluu kaikenlaisten jekkujen keksiminen eikä elämä saisi olla haudanvakavaa. Mutta en yhtään puolustele käytöstä, kun kaikki näki miten vakavasti Andy suhtautui taiteeseensa.

Se nuori silikoni käyttäytyy juuri siten miltä näyttääkin.

Vierailija
74/87 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, täällä yks kuvittaja joka ei olis vaan hieman työntänyt selästä. Olis ollut aika äkkiä poliisisetä tivaamassa miks löin sitä harppua niin että virne lennähti sen vanhasta naamasta olohuoneen matolle.

Vierailija
75/87 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin näyttäisi olevan. Hänellä on oikeuksia mitä toisilla ei ole.

Olen todella hyvilläni että Andy kovisteli tuota ikipissistä, uskon ettei ole kukaan aiemmin tuolle omahyväiselle Viron ruusulle sanonut tuohon sävyyn.

Toivottavasti tajuaa talojakson jälkeen pysytellä kotimaassaan ja enää avaudu suomalaisissa lehdissä miten olemme ruma kansa.

Tuo ihminen on ruma sisältä ja ollut sitä aina.

Vierailija
76/87 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu teki pohjat. Kuka aikuinen ihminen menee sorkkimaan toisen taulua? Pisti niin vihaksi, olisin suhtautunut kuten Andy. Hitto mikä ämmä! Ja miten käyttäytyi sen jälkeen, täysi kuspäähän se on.

En tykkää Mariannestakaan, mutta olisin silti toiminut samoin. Ja jos joku ei kertonut/ estänyt tuhrijaa, on mielestäni raukka ja vastuussa myös tapahtuneesta.

Oliko se Claudiakin sotkemassa? Sama koskee sitten häntäkin.

Vierailija
77/87 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää koko episodi menee yli koko ymmärryksen, siis mikä ihme saa aikuisen naisen(Anun, joka on niin olevinaan aina ja haukkuu suomalaisia naisia) töhrimään sillä tavalla toisen tekemää taidetta, joka on vielä menossa hyväntekeväisyysmyyntiin. En vaan käsitä. Eri asia olisi ollut jos hän olisi kysynyt lupaa siihen mutta ei.

Ja sit vielä kehtaa väittää ettei Andy olisi muka huomannut jälkiä, pöh!

Kyllä tuossa kohtaa olisi voinut itselläkin kiehua! Loppuvaiheessa Andyn raivoaminen meni ehkä vähän liiallisuuksiin kaikkine solvauksineen, mutta kaikenkaikkiaan minusta hän suuttui aiheesta. Taide on selvästi hänelle tärkeätä, ja voin kuvitella kuinka sapettaa kun hyvään tarkoitukseen menevä taulu tärvellään noin.

Vierailija
78/87 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratia se yksinkertaisin on. Kaikki se raha ja piti valita tuollainen itsetietoinen rasittava tyhmä pikku kolhoosi pioneeri.

Vierailija
79/87 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 02:08"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 01:15"]

Anu repi tässä about tunti sitten Aleksin lempipaidan, kuulemma virossa tehdään niin.... Ei ollenkaan tajunnut miksi Aleks suuttui. Se ämmä on aika tuhoisa tapaus.

[/quote]

Olis lyönyt kuonoon ja ilmoittanut että meillä Suomessa tehdään niin.

Usko täysin ettei Virossa ole tapana käsittää asiaa "toisen oma", saati sitten sivistysvaltiolle tyypillisiä sosiaalisia rajoja.

[/quote]Communismia on vaikea saada pois ihmisistä vaikka ollaan niin NATO maata ja Jenkkipressakin

Vierailija
80/87 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

turha anun tyhmyyteen on koko viroa saati venäjää sotkea. anu on kiero ihminen ja röyhkeä pyrkyri, pahasti huomionkipeä myös. taustallavoi olla asiaan jotain vaikutusta, mutta siinä tapauksessa on lähinnä surullista, milllaiseksi ihminen tietyissä oloissa kasvaa. ei me voida sitä ymmärtää, kun ei olla koettu samoja asioita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi