Onko toi Anu saatanan yksinkertainen??
Haloo!! Jos joku tekee taideteoksen, kuka menee lisäilemään siihen omin luvin yhtään mitään?? Ja sitten vielä suuttuu kantelijalle?? Huhhuh!! "Aikuinen ihminen"
Kommentit (87)
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 23:31"]
ootteko te ihan tosissanne. Toisaalla kuolee lapsia nälkään ja täällä sitä tapellaan jostain saatanan piirrustuksesta kuinka siihen teki joku ilman kupaa peukalojäkiä. Ei helvetti oikeasti! Hävetkää.
[/quote]
No eihän ne nyt liity mitenkään toisiinsa. Viimeksi tänään lahjoitin laukun pohjalta löytyvät kolikot punaiselle ristille ja viimeviikolla 25e Ghanalaiselle koululle ja muutenkin teen paljon hyväntekeväisyyttä siviilissä ja työni puolesta (ei sillä, ei ole tarkoitus kehuskella, mutta että saan pointin selville) ja silti kehtasin aloittaa tän keskustelun! :D Mietis vähän, mitä mä sille nälälle tähän aikaan illasta teen kotisohvalta käsin??
-ap
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 23:43"]
Anu Saagim on toisia kunnioittamaton itsekeskeinen narsisti ja epärehellinen pelkuri, joka ei edes kanna vastuuta teoistaan, ei häpeile eikä pyytele anteeksi idioottimaisuuttaan.
[/quote]
Varoisin sinuna kunnianloukkaus syytettä, Suoja se on julkkiksillakin.
Saiko kuaan selvää Andyn vihapuheista? Communist whore toistui, mutta muu jäi epäselväksi...
Ja tekijänoikeus-suoja Andyllakin!
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 23:50"]
Saiko kuaan selvää Andyn vihapuheista? Communist whore toistui, mutta muu jäi epäselväksi...
[/quote]
Ei kukaan siitä sokelluksesta mitään saanut selvää, humalaisen sekavaa ja aggressiivista mölinää.
Voi Ändi oot niin ihana, tuu hakkaa muakin ja hauku mua kommunistihuoraksi, saan siitä kiksejä, iik.
[/quote]
Sanoi just saman englanniksi minkä minä olisin sanonut suomeksi!
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 23:56"]
[/quote]
[/quote]
Eli?? Kirjoita tähän enkuksi tai suomeksi.
En minäkään Andyn ryyppäämisestä pidä ,mutta tässä asiassa saa kyllä sympatiat.
[/quote]
[/quote]
Se kertookin sinusta aika paljon. Mutta tietäähän sen millainen kansanosa jotain Bib Brotheria katsoo.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 23:57"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ainakin se sanoi, että kasvatuksesi näkyy.
Anu ei siivoa kotona ja laita paljon ruokaa itse. Hän on palkannut sitä varten apulaisen.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 23:57"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Get the fuck out of here you communist slut! Get the fuck out! Don't think you're so fucking cool cause you're not! I don't wanna see you! I treated you, like I wouldn't have a fucking real life? My wife wouldn't do that kinda thing, my wife would beat the fuck out of you and she's all american and she's got way more class. (en saa selvää...) multi hundred million dollar family, your fucking Ristomatti doesn't even have a fucking inch of that. Don't fucking act like a snob.
Ihan kaikesta ei saa selvää kuten ei kaikesta muustakaan bb-talossa, mutta eiköhän se ydin tullut selville?
Anu repi tässä about tunti sitten Aleksin lempipaidan, kuulemma virossa tehdään niin.... Ei ollenkaan tajunnut miksi Aleks suuttui. Se ämmä on aika tuhoisa tapaus.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 23:58"]
[/quote]
[/quote]
Se kertookin sinusta aika paljon. Mutta tietäähän sen millainen kansanosa jotain Bib Brotheria katsoo.
[/quote]
Taisit itsekkin katsoa jakson kun tiedät mistä puhutaan? ;)
Anus Aagim on täysin vajaa pöljä, jolla naama kuin paviaanin perse.
I see right through people.
Your upbringing really shows in your fuckin' face.
Can't behave, no respect.
No respect to other people's property, ??? way they behave in Russia I can see your upbringing now, fuckin' ghetto child.
You made a lot of fuckin' enemies.That money was going to fuckin' charity to people who need money.
She fucked' up big time.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 23:49"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 23:43"]
Anu Saagim on toisia kunnioittamaton itsekeskeinen narsisti ja epärehellinen pelkuri, joka ei edes kanna vastuuta teoistaan, ei häpeile eikä pyytele anteeksi idioottimaisuuttaan.
[/quote]
Varoisin sinuna kunnianloukkaus syytettä, Suoja se on julkkiksillakin.
[/quote]
Eihän totuuden sanominen ole solvaamista. Rautalankaa:
- toisia kunnioittamaton = sotki Andyn maalauksen
- itsekeskeinen = ei ajattele lainkaan muiden tunteita ja rajoja
- narsisti = aina syyttämässä muita: Mariannen syy kun kertoi, Andy ei olisi muka huomannut
- epärehellinen = valehteli painaneensa muka vain yhden jäljen vaikka teki monta
- pelkuri = yritti esittää viatonta eikä uskaltanut kantaa vastuuta vaikka jäi kiinni
Sä snaijaat?
[quote author="Vierailija" time="13.09.2013 klo 00:57"]
I see right through people.
Your upbringing really shows in your fuckin' face.
Can't behave, no respect.
No respect to other people's property, ??? way they behave in Russia I can see your upbringing now, fuckin' ghetto child.
You made a lot of fuckin' enemies.That money was going to fuckin' charity to people who need money.
She fucked' up big time.
[/quote]
Kiitos että täytit mitä en tossa ylempänä saannut :) Nyt kun kuuntelin uudestaan, niin just noinhan se menee