Oletteko käyneet tänään jo hulluilla päivillä?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Kävin nopeasti hakemassa mitä olin päättänyt ostaa ja väkeä riitti odotetusti Hgin keskustan liikkeessä.
Ovat yrittäneet muuttaa tapahtuman imagoa. 20 v liian myöhään.
Ostin netistä. En jaksa lähteä matkustamaan pitkää metromatkaa Hesaan saakka ja Tapiolassa ei kuitenkaan ole kaikkea ku silmänlumeeksi.
En, enkä aiokaan. En edes vaivautunut tällä kertaa katsomaan tarjontaa, en ole vuosiin ostanut Hulluilta päiviltä mitään.
Häh? Onko stocca vielä olemassa vai myivätkö jo hullujen päivien nimenkin eniten tarjoavalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin nopeasti hakemassa mitä olin päättänyt ostaa ja väkeä riitti odotetusti Hgin keskustan liikkeessä.
Millä tavalla ovat yrittäneet? Itse en huomannut, ihan samaa kuin ennenkin. Käyn aina hullareilla, se on kiva perinne mulla ja yleensä löydän hyviä tarjouksiakin.
Eikös ne päivät alkaneet tän hallituksen myötä?
Ei viitti mennä kun ne hullut on siellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla ovat yrittäneet? Itse en huomannut, ihan samaa kuin ennenkin. Käyn aina hullareilla, se on kiva perinne mulla ja yleensä löydän hyviä tarjouksiakin.
Tarkoitin ihan sitä mainosnivaskaa. Haamu on nyt tyylikkäämpi, samoin Nivalan sivut. Liian myöhään. Paikan päälle en mene. Ap
Nykyisessäkin Herkussa näköjään suukkotarjous, oli meillä aina ennen perinne hakea duuniin noita laatikkotolkulla.
Täällä vauva-palstalla on hullut päivät joka päivä.
Mulla on jo kaikki mitä tarvitsen joten ei tule käytyä.
Netistä katsoin tarjontaa, aivan kaameita retkuja! Mustaa, mustaa ja mustaa.
Viimeksi taisin käydä 15vsitten!
Ollut aina naurettava tapahtuma. Mennyttä maailmaa koko Stocka muutenkin.
Hinnat kalliimpia kuin muualla normaalihinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti? Sano joku esimerkki!
Ei ole jaksanut kiinnostaa enää vuosiin. Samaa vanhaa tylsää tavaraa. Beessiin ja mustaan pukeutuvat espoolaistädit on töissä edelleen innoissaan hullareista, ostavat kaikki samanlaiset nilkkurit, takin ja neuleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti? Sano joku esimerkki!
Eri, eikä mullakaan mitään spesifiä esimerkkiä ole muistissa mutta ex-duunin puitteissa aina joskus tällaisia tuotteita bongas.
Olin muutenkin keskustassa, niin hain pari tuotetta kosmetiikasta. En kyllä olis lähtemällä lähtenyt Hullareille.
Jessus se kosmetiikka on sekava!!
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne päivät alkaneet tän hallituksen myötä?
Mikä teitä politiikkapakottajia oikein vaivaa? Eikö kukaan halua puhua teidän kanssanne lempiaiheestanne, kun pitää tulla jokaiseen muuhunkin ketjuun jankkaamaan?