Onko toi Anu saatanan yksinkertainen??
Haloo!! Jos joku tekee taideteoksen, kuka menee lisäilemään siihen omin luvin yhtään mitään?? Ja sitten vielä suuttuu kantelijalle?? Huhhuh!! "Aikuinen ihminen"
Kommentit (87)
Jestas miten oksettava ihmisperse!!! Ei toisten asioita saa tuhota ja pilata tolla tavalla, ihan sama kuinka olis vaan vitsiä. Hyi helvetti mitä saastaa. Miten voi olla noin huonot tavat?!?!
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 22:58"]
Haloo!! Jos joku tekee taideteoksen, kuka menee lisäilemään siihen omin luvin yhtään mitään?? Ja sitten vielä suuttuu kantelijalle?? Huhhuh!! "Aikuinen ihminen"
[/quote]Minusta hän on aikuinen kiusaaja.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2013 klo 09:51"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 22:58"]
[/quote]Minusta hän on aikuinen kiusaaja.
[/quote]
Aito homo sovieticus.
Mutta ainakin pantava. Nami, rupesi kuolakin valumaan.
Anu on mahtava!
tajuatteko mistä vaahtootte?
Oli varmaan käsikirjotettu juttu, että syy A:lle lähteä pois mut hei kinataan täällä kuin tyhmiä jotkut on.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 11:25"]
Minä olen kotoisin Virosta ja voin sanoa, että Anu Saagim on myös kotimaassaan täysi pelle, vähän niinkuin Johanna Tukiainen täällä Suomessa. Ei häntä ja hänen juttujaan siellä Virossakaan mitenkään vakavasti oteta, lähinnä naureskellaan ja pudistellaan päätä. Tämän naisen työ on provosoida ihmisiä ja valitettavan moni myös provosoituu hänen jutuistaan. Älkää tuomitko kaikkia virolaisia yhden ääliön takia.
[/quote]
Pitää oikeasti pyytää anteeksi Virokommenttiani. Kirjoitin provosoituneena vähän muistakin aiheista. Ei ole tapaistani tuo koko kansan mollaaminen.
t. 80
Minä olen kotoisin Virosta ja voin sanoa, että Anu Saagim on myös kotimaassaan täysi pelle, vähän niinkuin Johanna Tukiainen täällä Suomessa. Ei häntä ja hänen juttujaan siellä Virossakaan mitenkään vakavasti oteta, lähinnä naureskellaan ja pudistellaan päätä. Tämän naisen työ on provosoida ihmisiä ja valitettavan moni myös provosoituu hänen jutuistaan. Älkää tuomitko kaikkia virolaisia yhden ääliön takia.