Avovaimo haluaisi toisenkin lapsen, MINÄ EN
Olemme keski-ikäinen pariskunta ja meillä on jo yksi pieni lapsi (2,5v). Lapsi on ihan ok (terve, hyväkäytöksinen, fiksu ja blaa blaa), mutta nämä n. 3 vuotta perheellisenä ovat olleet mielestäni aivan hirveitä. En koskaan ollut järin innostunut lapsen hankinnasta (kukapa järkevä mies olisi), mutta annoin periksi koska välitän avovaimostani. Elämä lapsen kanssahan on pelkkää paskaa JATKUVAA TYÖTÄ, ei juuri mitään elämän nautintoja, omaa aikaa aivan helvetin vähän, usein riitoja, jatkuvaa väsymystä ja 95% KAIKESTA MUKAVASTA LUOPUMISTA. Avovaimolla alkaa aika loppumaan lasten teossa ja hän haluaisi nyt vielä TOISENKIN lapsen!!! Miten helvetissä saan sen ymmärtämään, että sehän on aivan helvetin tyhmä idea?! Kaikki em. mainittu paska vielä lisääntyy ja sama helvetti tulee kestämään vielä ainakin 3-4 vuotta lisää! En näe mitään järkeä HUONONTAA ELÄMÄÄ VIELÄ LISÄÄ. Parisuhteemme on minun mielestäni hyvä ja välitän lapsestamme yms. ja olen läsnä jne. Onko minun nyt pakko erota hänestä välttääkseni elämänlaadun huonontumisen vielä entisestään?
SInulla on henkisiä ongelmia.