Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattujen miesten kanssa seikkailevat naiset - miksi?

Vierailija
24.08.2020 |

Mikä kiinnostaa näissä vaimoaan pettävissä, vastiuttomissa miehissä, jotka eivät lopulta jätä kuitenkaan omaa perhettään?

Kommentit (175)

Vierailija
1/175 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen ollut yksinäinen enkä ole osannut lopettaa tätä suhdetta. Kunhan löydän jonkun, niin lopetan. 

Vierailija
2/175 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pistävät paksuksi niin voivat jopa saada vapautuksen perheestä. Usein heillä on jo omaisuutta mitä pääsee tuhlaamaan kun hoitaa hommat hyvin. Narsisteja kiihottaa  kun känninen mies tai nainen on valmis riskeeraamaan lapset ja perheen tyhjennyksen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/175 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kai sitä keneltä sek siä saa.

Vierailija
4/175 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin, heitän yli laidan heti kun oma kulta löytyy.

Vierailija
5/175 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kemia

Vierailija
6/175 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama ystäväni haksahtaneet moiseen. Yhdistäviä tekijöitä oli esimerkiksi, ettei mies käyttänyt sormusta, kertoi olevansa vapaa, avioeroprosessi "vireillä". Kun tunteita päässyt jo syntymään, isketään karu totuus pöytään kuukausien jälkeen, ja katsotaan uuden naisen reaktio. Usein tässä vaiheessa tilanne päättyy jo eroon, ja mies palaa - hetkeksi - vaimonsa luo, ja uutta matoa koukkuun vaan. Nämä kannattaa kiertää kaukaa.

Vierailija
7/175 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset naiset on seksiä varten.

Vierailija
8/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset naiset on seksiä varten.

Valitettava tosiasia usein

Vierailija
9/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset miehet on vaan seksiä varten.

Vierailija
10/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen ollut yksinäinen enkä ole osannut lopettaa tätä suhdetta. Kunhan löydän jonkun, niin lopetan. 

Jonkun? Pyhä yksinkertaisuus. Kuulostaa samalta kuin palstatonttujen 2/10 jauhannat ja tyytymisestä puhumiset. Porukalla ei nykyään nähtävästi ole mitään kriteerejä ja siksihän noita salarakkaiden etsijöitä tulee olemaan vastaisuudessakin.

Vierailija
11/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama ystäväni haksahtaneet moiseen. Yhdistäviä tekijöitä oli esimerkiksi, ettei mies käyttänyt sormusta, kertoi olevansa vapaa, avioeroprosessi "vireillä". Kun tunteita päässyt jo syntymään, isketään karu totuus pöytään kuukausien jälkeen, ja katsotaan uuden naisen reaktio. Usein tässä vaiheessa tilanne päättyy jo eroon, ja mies palaa - hetkeksi - vaimonsa luo, ja uutta matoa koukkuun vaan. Nämä kannattaa kiertää kaukaa.

Niinkin voi käydä että saat mokoman omalle kontollesi. Seurasin vierestä sotkuisaa eroa mikä kesti valehtelematta kolme vuotta ennen kuin petturi pariskunta pääsi muuttamaan yhteen. Mies oli jo pitkään taktikoinut vaan eipä tullut miettineeksi eron sotkuisuutta. Luuli pääsevänsä lähtemään uuteen suhteeseen ilmoitusluontoisesti :D

Vierailija
12/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paska itsetunto ja varatuilta sain kehuja. Olin perso kehuille ja huomion saamiselle. Mies sanoi että ovat eroamassa mutta käyttikin mua vain p.nopuuna. On nöyryyttävää olla vain seksiä varten.

Vierailija
13/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No omalla kohdalla ne miehet on kertoneet, että suhde on jo ohi ja he ovat vapaita tekemään mitä lystää.

Olen sitä mieltä, että se toinen nainen tekee myös väärin, mutta useimmiten mies valehtelee sen ympäri.

On niitäkin naisia, jotka kieltäytyvät vaikka varattu mies itse pokailee.

Vierailija
14/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena toinen nainen siitä syystä, että mies ei huomannut kertoa olevansa kihloissa. Sormusta en nähnyt ikinä ja miehen jutuista ei missään yhteydessä tullut mitään mainintaa avovaimosta, vaan hän oli luonani hyvinkin 1-2 yötä viikossa ja soitteli pitkiä puheluita joka päivä.

Asia paljastui, kun soitin väärään aikaan. Avovaimo pisti suhteen poikki ja minä myös. Mies yritti soitella vielä puolen vuoden jälkeenkin ja pyyteli anteeksi yrittäen saada jatkoa. Minä olin vapaa nuori nainen, kun miehen tapasin ja juttumme kesti lähes vuoden, joten mies oli aika kyrbä tyyppi.

Vierailija
15/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua parisuhdetta enkä toisaalta harrastaa mitään yhden illan juttuja, jotka harvemmin ovat naiselle kovin tyydyttäviä. FWB sinkkumiehen kanssa ei ole toiminut.

Vierailija
16/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain seksiä varten, varatut on parhaita siitä, että eivät jää roikkumaan ja ruikuttamaan eivätkä ole niin iso riski, kuin sinkkumiehet.

Miksi te kuvittelette, että haluaisin sen petturimiehen kumppanikseni? En halua, haluan vain ja ainoastaan seksiä ja siihen varatut ovat parhaita.

BTW... mulle ei ikinä yksikään varattu mies ole kertonut, että olisi eroamassa tai että suhteessa menisi huonosti. Tuokin on vain jokin käsittämätön urbaani legenda.

Vierailija
17/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No omalla kohdalla ne miehet on kertoneet, että suhde on jo ohi ja he ovat vapaita tekemään mitä lystää.

Olen sitä mieltä, että se toinen nainen tekee myös väärin, mutta useimmiten mies valehtelee sen ympäri.

On niitäkin naisia, jotka kieltäytyvät vaikka varattu mies itse pokailee.

Tietysti sitten joillain voi oikeasti olla vapaa suhde. Esim. omassa tuttavapiirissäin tiedän tällaisia. Itselleni sopisi oikein hyvin kumppaniksi sellainen, joka on tahollaan naimisissa ja sopinut oman kumppaninsa kanssa, että sivusuhteita yms saa olla. Minulle tämä olisi ihanteellisin siksi, että kaipaisin juuri nyt oikeastaan vain korkeintaan kevytsuhdetta - seksiä, mukavaa yhdessäoloa kuten keskusteluja ja romanttista vipinää, mutta EN missään tapauksessa halua asua yhdessä, en halua tiivistä yhdessäoloa, en halua yhteisiä matkoja ja yhteisiä juhlapyhiä, en halua muutakaan tällaista. Minulla on kaksi lasta ja tykkään siitä, että minulla on oma elämäni heidän kanssaan. Tähän asti kaikissa suhteissani on noussut ongelmaksi se, että muut haluavat tiiviimpää suhdetta ja muuttaa yhteen, ja haluavat nähdä ja olla öitä yhdessä useimmin mitä minulle sopisi. Minulle kävisi oikein hyvin sellainen, että ollaan öitä yhdessä vaikka pari kertaa kuussa ja voidaan nähdä lyhyemmin sen lisäksi joitain kertoja.

Pettäjän kanssa tuskin olisin, koska nykyisin ei ole mikään iso juttu sopia avoimesta suhteesta kumppanin kanssa, joten minusta on typerää ja vanhanaikaista leikkiä syrjähyppyjä sen sijaan, että tekisi modernimman ratkaisun. Mutta avoimessa suhteessa oleva, joka myös kunnioittaa minun aikataulujani ja sitä, että haluan paljon omaa aikaa ja yhteistä aikaa vain lasteni kanssa, olisi minulle suorastaan ihanteellinen! En todellakaan haluaisi, että toinen edes harkitsisi jättävänsä vaimoaan minun takiani, alkaisi välittömästi ahdistaa.

Minulla voi olla suhteen aika sitten joskus myöhemmin - jos haluan sellaista silloinkaan. En tiedä, miksi minusta on tullut tällainen, sillä ei ole mitään huonoja kokemuksia miehistä tai suhteista. Mutta ehkä vaan tykkään olla itsekseni. Mutta seksistä tykkään sen verran paljon, että pelkkä yksinolokaan ei kiinnosta.

Vierailija
18/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

He kohtelee kuin prinsessaa. Ei tässä avioon olla menossa, sehän pettäisi minua seuraavaksi.

Relaa ja nauti elämästä

N27

Vierailija
19/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut pari vuotta suhteessa naimisissa olevan miehen kanssa, jolla oli kaksi pientä lasta. Mies kuitenkin asui erossa vaimostaan ja ensimmäinen lapsikin oli miehen puolelta ns. vahinkolapsi eli pakkosuhde. Vaimopuolisko vedätti sillä lapsella. Suhde päättyi sitten aikanaan osin tuosta naisen vedättämisestä johtuen ja ehkä huomasimme muutenkin ettemme sopineet yhteen. Miehessä en huomannut suuremmin vikoja. Nykyään ovat jo eronneet. 

Vierailija
20/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vain seksiä varten, varatut on parhaita siitä, että eivät jää roikkumaan ja ruikuttamaan eivätkä ole niin iso riski, kuin sinkkumiehet.

Miksi te kuvittelette, että haluaisin sen petturimiehen kumppanikseni? En halua, haluan vain ja ainoastaan seksiä ja siihen varatut ovat parhaita.

BTW... mulle ei ikinä yksikään varattu mies ole kertonut, että olisi eroamassa tai että suhteessa menisi huonosti. Tuokin on vain jokin käsittämätön urbaani legenda.

Haha, et ole ottanut sitä huomioon ettei ukkoja välttämättä kiinnosta. Nehän hiljaa katselee uutta päästäkseen lähtemästä ns. onnettomasta liitosta/suhteesta. Ei niitä haittaa vaikka just nykyinen hoito jättää ottamatta. Odottavat sellaista joka huolii

Btw, oon itekin noita hoidellut ja joutunut pari potkimaan pellolle kun olivat jo tuomassa laukkuja mun luokse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi