Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattujen miesten kanssa seikkailevat naiset - miksi?

Vierailija
24.08.2020 |

Mikä kiinnostaa näissä vaimoaan pettävissä, vastiuttomissa miehissä, jotka eivät lopulta jätä kuitenkaan omaa perhettään?

Kommentit (175)

Vierailija
41/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies valehteli olevansa vapaa. Ei tullut mieleenkään, että yrityksessä johtoasemassa oleva valehtelisi tällaisesta.

:D 99,9% yrityksen (siis jos puhutaan isoista yrityksistä) johtoasemissa olevista miehistä pettää. Se kulissi on heille ensiarvoisen tärkeä, joten vaimoa ei tietenkään jätetä, mutta aseman puolesta p*llua saa ihan niin paljon kuin haluaa :)

Vierailija
42/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vain seksiä varten, varatut on parhaita siitä, että eivät jää roikkumaan ja ruikuttamaan eivätkä ole niin iso riski, kuin sinkkumiehet.

Miksi te kuvittelette, että haluaisin sen petturimiehen kumppanikseni? En halua, haluan vain ja ainoastaan seksiä ja siihen varatut ovat parhaita.

BTW... mulle ei ikinä yksikään varattu mies ole kertonut, että olisi eroamassa tai että suhteessa menisi huonosti. Tuokin on vain jokin käsittämätön urbaani legenda.

Haha, et ole ottanut sitä huomioon ettei ukkoja välttämättä kiinnosta. Nehän hiljaa katselee uutta päästäkseen lähtemästä ns. onnettomasta liitosta/suhteesta. Ei niitä haittaa vaikka just nykyinen hoito jättää ottamatta. Odottavat sellaista joka huolii

Btw, oon itekin noita hoidellut ja joutunut pari potkimaan pellolle kun olivat jo tuomassa laukkuja mun luokse.

Häh? Miten olen jättänyt ottamatta huomioon, että miehiä ei kiinnosta? Ei minua ole pakko panna jos ei halua, tietenkään. Joten jos olen varatun miehen kanssa sängyssä, hän selvästi on kiinnostunut seksistä kanssani, eli siitä samasta syystä kuin minä olen hänen kanssaan.

Jos joku sitten huolii sen, niin siinä sitten, mitä se minua liikuttaa?

Pointti oli just tässä. Homma toimii niin kauan kunnes et löydä ovelta miestä ja matkalaukkua. 

Ei kyllä tuollainen ole ikinä ollut ongelma varatussa miehessä, miksi nimenomaan varattu on pop. Sinkut on ihan mahdottomia.

Niinhän ne on tuurin osuessa kohdalle. Mullakin käy vakituinen sitä ennen jouduin heittämään noi pari edeltämainittua ulos. Sulla kävi hyvä tuuri kertalaakista, onnittelut siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vain seksiä varten, varatut on parhaita siitä, että eivät jää roikkumaan ja ruikuttamaan eivätkä ole niin iso riski, kuin sinkkumiehet.

Miksi te kuvittelette, että haluaisin sen petturimiehen kumppanikseni? En halua, haluan vain ja ainoastaan seksiä ja siihen varatut ovat parhaita.

BTW... mulle ei ikinä yksikään varattu mies ole kertonut, että olisi eroamassa tai että suhteessa menisi huonosti. Tuokin on vain jokin käsittämätön urbaani legenda.

No eipä tietenkään kun sulta saa muutenkin. Miksi näkisi sen vaivan?

Vierailija
44/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies valehteli olevansa vapaa. Ei tullut mieleenkään, että yrityksessä johtoasemassa oleva valehtelisi tällaisesta.

:D 99,9% yrityksen (siis jos puhutaan isoista yrityksistä) johtoasemissa olevista miehistä pettää. Se kulissi on heille ensiarvoisen tärkeä, joten vaimoa ei tietenkään jätetä, mutta aseman puolesta p*llua saa ihan niin paljon kuin haluaa :)

Munkin exä jäi kiinni firman pikkujoulujen jälkeen. Kävin rutiininomaisessa spt-testissä ja siellä löytyikin yllätys. Aluksi kielsi kaiken vaan kysyin suoraan mistä tauti olisi voinut tulla kerta itse en pääse lasten takia lähtemään juuri mihinkään tai voi ottaa ketään tuosta noin vain kyläilemään.

Vierailija
45/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas täällä peukutetaan varattuihin sekaantuvia naisia... Miksi?

Vierailija
46/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tarvin vain seksiä ja satunnaista remppa-apua. Puoli vuotta meni hyvin, sitten mies olisi halunnut enemmän, alkoi jopa puhua erosta. Minä en arkea halunnut tuon miehen kanssa, joten oli pakko lopettaa. Mies itki mun perään monta kuukautta ja jätti rauhaan vasta kun näki mut kaupungilla toisen kanssa.

Vierailija
47/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas täällä peukutetaan varattuihin sekaantuvia naisia... Miksi?

Epätoivoiset peukuttaa. Ei hätää, eihän nyt sentään kaikki surkeissa suhteissa olevat löydä salarakasta. Tästä syystä maksullisille löytyy asiakkaita, samoin sokeriseuralaisille. Helpoiten pääsisi kun vain jaksaisi panostaa siihen seuranhakuun. Tulee pidemmän päälle kalliiksi ravata vieraissa ja pahimmillaan jäädä kiinni nykyiselle jolle pitää eron jälkeen alkaa makselemaan elareita..

Vierailija
48/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan kadu pätkääkään suhdettani varattuun mieheen. Kivaa oli ja kasvoin hänen kanssaan ihmisenä. Nyt olen vakavassa suhteessa toivottavasti loppuun asti.

Vierailija
49/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitän vastakysymyksen.....Mikä parisuhteessa menee niin pieleen, että tarvitsee turvautua toiseen naiseen, mutta ei saa lähdettyä nykyisestä suhteesta?

Ei parisuhteessa tarvitse minkään mennä pieleen. On kivaa kun on koti, kiva vaimo, lapset, perhe-elämä.

Sitten saa myös sinkkumiehen puolen, iskeä naisia, jännitystä, ihastumista.

Mutta ei sitäkään aina jaksa.

Näin toimien voi valita parhaat puolet sinkkuudesta ja avioelämästä. Miksi siis lopettaa kun saa kaiken.

Vierailija
50/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kokopäivämiestä.

Matkat ym. ja hyvä seksi tutun kanssa peittoaa yhden illan suhteet mennen tullen.

Vierailija
51/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heitän vastakysymyksen.....Mikä parisuhteessa menee niin pieleen, että tarvitsee turvautua toiseen naiseen, mutta ei saa lähdettyä nykyisestä suhteesta?

Ei parisuhteessa tarvitse minkään mennä pieleen. On kivaa kun on koti, kiva vaimo, lapset, perhe-elämä.

Sitten saa myös sinkkumiehen puolen, iskeä naisia, jännitystä, ihastumista.

Mutta ei sitäkään aina jaksa.

Näin toimien voi valita parhaat puolet sinkkuudesta ja avioelämästä. Miksi siis lopettaa kun saa kaiken.

Näin käy helposti tyytymissuhteissa. Toiset meistä saa koko paketin t. mies

Vierailija
52/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen haluaa varatun miehen kanssa suhteen ihan sen vuoksi, että on itsekin varattu. Tämä on kylmä fakta.

Kymmenkunta vuotta sitten oman (naisvaltaisen) ammattialan seminaaripäivillä "jatkojen jatkoilla" eräs kaunis rouva alkoi ehdotella, vaikka minulla oli sormus näkyvästi sormessa. Hän mm. totesi ravintolan pöydässä vihjailevasti, että "mulla on muuten avoin suhde mun miehen kanssa". Annoin tietenkin kohteliaat pakit. No, ei hän ilmeisesti ollut ensi kertaa pappia kyydissä, kuulin sattumalta vielä yhdeltä tuttavalta, että sama nainen oli lähestynyt häntäkin eräässä toisessa tilanteessa. 

Vierailija
53/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu mies kohtelee minua hyvin, panostaa nautintooni sängyssä, eikä ole pelkoa että homma lähtisi lapasesta. Ei kaikki edes etsi mitään oikeaa suhdetta ja olen täysin tietoinen siitä, että jos joskus olisinkin tyttöystävä, hän pettäisi minuakin. Valitettavasti sinkkumarkkinoilla ei valikoima ole päätähuimaava ja monet sinkkumiehet ovat syystä sinkkuja. Tällä tavalla saan säännöllisen ja laadukkaan seksielämän mukavan ja fiksun miehen kanssa (se että on pettäjä ei ole mulle yhtä suuri ongelma kuin vaikka ylipaino, alkoholismi tai alhainen ÄO).

Vierailija
54/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattu mies kohtelee minua hyvin, panostaa nautintooni sängyssä, eikä ole pelkoa että homma lähtisi lapasesta. Ei kaikki edes etsi mitään oikeaa suhdetta ja olen täysin tietoinen siitä, että jos joskus olisinkin tyttöystävä, hän pettäisi minuakin. Valitettavasti sinkkumarkkinoilla ei valikoima ole päätähuimaava ja monet sinkkumiehet ovat syystä sinkkuja. Tällä tavalla saan säännöllisen ja laadukkaan seksielämän mukavan ja fiksun miehen kanssa (se että on pettäjä ei ole mulle yhtä suuri ongelma kuin vaikka ylipaino, alkoholismi tai alhainen ÄO).

Onko ihmekään, mikäli osa naisista alkaa hiljalleen suuntautumaan ulkomaille? Välimatka kyrsii (totta kai!), siltikin saatat saada tuhat kertaa parempaa kohtelua mitä täällä. Eli kundit voisi olla hiljaa naisten nirsoudesta tietäessään syyt.

Vierailija
55/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin avaanpas sanaisen arkkuni.  Entisessä työpaikassani naimisissa olevat miehet olivat hulluna minuun. Kenenkään kanssa en harrastanut seksiä, ja silloin seurustelin omalla taholla osan ajasta.  Mutta muistan kyllä että ihan työaikanakin kuhistiin, ja yksi lemmenpari tosiaan jättivät puolisonsa ja menivät keskenään yhteen.  Se oli sellainen työpaikka se, raskaat on huvit kun oli raskas työ.  Vaihdoin työtä monista eri syistä ja sen jälkeen ei ole säpinää työpaikalla nähnyt. 

Vajaa 40 vuotiaana seurustelin miehen kanssa joka vähän ajan kuluttua alkoi avautumaan jostain exästä josta ei päässyt yli. Eivät olleet naimisissa, ei lapsia. No jatkoin tätä suhdetta vielä pari vuotta vaikeuksien kautta mutta lopulta hänen exänsä vei voiton.  Mies halusi olla jaksottain aina jomman kumman kaa, mutta ei lopulta jaksanut. 

Sitten tapasin miehen joka ei myöskään ollut "available" mutta EI naimisissa, ei lapsia, ei edes virallisesti asunu kenekään kanssa. Oli todella salamyhkäinen ja tämäkin suhde oli vaikea. Hänkin sanoi että pystyisi löyhästi olemaan usean kanssa ja myös paljon omaa-aikaa, miesten kanssa kalsarikännit tms, ei ollut raskas työ hänellä.  Koska mulla haastavampi työ ja tärkeät harrastukset tämä järjestely tuntui sopivalta. Mutta sitten hänen joku toinen naisystävä alkoi vaatia enempää ja minä sanoin miehelle, että valitset sitten. Ei olla sen jälkeen nähty tai kuultu. 

Sinulle joka kysyit. Niin kauan voi olla useampi suhteessa kun ollaan avoimia,  yksikään osapuoli ei vaadi liikoja. Heti kun tulee joku akka joka alkaa rajoittaa miehen menemisiä niin se on minun osaltani heippa. Tiedän jääväni toiseksi, koska en osaa sitoa miestä. Tohvelisankaria en katso päivääkään. Mutta jos joku vaimo antaa miehelle vapauden niin mikäs siinä. Mun molemmissa tapauksissa miehethän ovat aluksi olleet, tai erittäin hyvin näytelleet, vapaita. Ei kodissa mitään naisten tavaroita, korkeintaan jotain usean vuoden takaa jäänyt juttu. Esim deodorantti mistä itse tunnistaa, ettei noita enää myydä. Joten tieten tahtoen en ole lähtenyt varatun miehen matkaan. 

Nyt on sellainen ikävä tilanne päällä, että pidemmän aikaan olen ollut sinkkuna, netistä ei ole löytänyt MITÄÄN, baareissa en käyny ennen koronaakaan.  JA naimisissa oleva työkaveri on alkanut osoittamaan kiinnostusta. 

Surkeaa petturimiestä tai pelokkaat, epävarmat polyamoriset miehet ei kiinnosta. Tohvelisankarit, viettiensä, tapojensa ja egojensa vankeja. Kitukoot prisma-arjessa loput elämänsä, tai löytäkööt joku joka suostuu tukipyöräksi /terapeutiksi.

Tän kollegan suhteesta en tiedä mitään...    Ottaisin exäni ilomielin vastaan ikiomaksi sen sijaan, että tekisin kollegan kanssa yhtään mitään muuta kuin työtä.  Mutta flirtti varmaan piristää syksyä... Hän on mua nuorempi, varmaan tässä tapauksessa olisin vain sen takia, että takkiin ja selkään on noilta mukamas vapailta tullut niin paljon. 

Vierailija
56/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kai sitä keneltä sek siä saa.

En usko että ihminen - varsinkaan nainen - on vain laskelmoivasti seksin perässä. Kyllä siellä taustalla on halu tulla hyväksytyksi ja rakastetuksi, meillä lähes kaikilla. On itsepetosta väittää, että on vain seksiä vailla.

Riippuu elämäntilanteesta. Ja hyväksytyksi voi tulla monin eri tavoin, mutta kaikissa elämäntilanteissa ei niinkään kaipaa parisuhteessa saatavaa rakkautta, tai saattaa kaivata, mutta vasta "myöhemmin". Esim. minulla oli eron jälkeen tilanne, että halusin olla itsekseni, mutta kaipasin seksiä ja jotain kipinää vastapainoksi lapsiarjelle. Ja nyt sitten taas koen, että rakkaus, läheisyys ja perhe lasten kanssa täyttää emotionaalisia tarpeitani niin, että juuri nyt minulla ei oikein ole tilaa rakastumiselle tai parisuhderakkaudelle. Voi olla, että niiden aika tulee taas sitten myöhemmin - ehkä. Mutta juuri nyt minulla on elämässä tilaa vain fwb-tyyppiselle kuviolle tai sitten sellaiselle sopivasti (mutta ei liikaa) kemiaa sisältävälle kevytsuhteelle. Toki jos nyt rakastuisin, haluaisin varmasti sen ihmisen kanssa suhteen. Mutta luultavasti nyt ei ole rakastumisen aika, kun en vaa ihastu enkä rakastu. Silloinhan sitä ihastuu, kun sellaista kaipaa ja haluaa.

Vierailija
57/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatulle naiselle varattu mies on kaikkein turvallisin ratkaisu.

Ei suurta pelkoa että homma loppuu epäsiististi, siinä kun polttaa samalla omat näppinsä.

Vierailija
58/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varatulle naiselle varattu mies on kaikkein turvallisin ratkaisu.

Ei suurta pelkoa että homma loppuu epäsiististi, siinä kun polttaa samalla omat näppinsä.

Käyhän lukaisemassa Facebookin eronneet ja karanneet ryhmää. Siellä näkyy niitäkin, tietenkin marginaaliryhmä, mutta noitakin näyttää olevan :P

Vierailija
59/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vakaasti aviossa ja olen aina suhtautunut pettäjiin negasti. En ikimaailmassa olisi voinut kuvitella pettäväni omaa rakasta miestäni. Mutta silloin oli helppo haukkua, kun omalta osaltani sain kotoa seksiä sopivasti.

Mieheni on viimeisten vuosien aikana muuttunut tylsäksi keski-ikäiseksi, jota ei seksi jaksa innostaa. Hän on aina väsynyt, stressaantunut, äreä, lukee, istuu koneella tai lenkkeilee, muttei anna munaa! Olen jatkuvassa puutteessa kuin teini-ikäinen. Tuijottelen kiimaisena ympäristöni miehiä. Olen vongannut omaa miestäni monet kerrat, mutta monet pakit saatua en enää viitsi ja ra iskaus on rikos aviossakin. Vika ei ole minussa: en nalkuta enkä ole lihonut tai rumennut. Kelpaisin hyvin vieraille, olen sen hyvinkin huomannut. Harmi vain, ettei mieheni sulata mitään avointa suhdetta.

Nyt ymmärrän pettäjiä hyvinkin. Voisin itsekin sopivan tilaisuuden tuulen ryhtyä sellaiseksi. Itse asiassa paras tilanne olisi sellaisen miehen kanssa, joka itsekin on vastaavassa tilanteessa kotonaan. En kaipaa mitään parisuhdetta, avioliittoja tai yhteisasumisia, vaan pelkkää raakaa SITÄ. 

Vierailija
60/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole tilivelvollinen kenellekään ja jos haluan nussia jotain tiettyä tyyppiä, niin minähän nussin - oli naimisissa tai ei. Itse en ole parisuhteessa, sillä en missään tapauksessa usko mihinkään utopistiseen yksiavioisuuteen. Seksiä kuitenkin kaipaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi