Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattujen miesten kanssa seikkailevat naiset - miksi?

Vierailija
24.08.2020 |

Mikä kiinnostaa näissä vaimoaan pettävissä, vastiuttomissa miehissä, jotka eivät lopulta jätä kuitenkaan omaa perhettään?

Kommentit (175)

Vierailija
21/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He kohtelee kuin prinsessaa. Ei tässä avioon olla menossa, sehän pettäisi minua seuraavaksi.

Relaa ja nauti elämästä

N27

Toi on jo alentavaa. Tasan suomalainen mies ei enää oikeassa suhteessa kohtele kuin prinsessaa vaan sen takia että saa. Ymmärrän ettet halua sitoutua, mutta älä nyt hyvänen aika luule olevasi sille jotenkin erityinen -.-

Vierailija
22/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He kohtelee kuin prinsessaa. Ei tässä avioon olla menossa, sehän pettäisi minua seuraavaksi.

Relaa ja nauti elämästä

N27

Toi on jo alentavaa. Tasan suomalainen mies ei enää oikeassa suhteessa kohtele kuin prinsessaa vaan sen takia että saa. Ymmärrän ettet halua sitoutua, mutta älä nyt hyvänen aika luule olevasi sille jotenkin erityinen -.-

Kyllä mä syyt tiedän.

Jos vaimokin tajuaisi asian niin häntäkin kohdeltaisiin hyvin eikä minulla olisi markkinoita.

N27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Relaa ja nauti elämästä

N27

Kyllä mä syyt tiedän.

Jos vaimokin tajuaisi asian niin häntäkin kohdeltaisiin hyvin eikä minulla olisi markkinoita.

N27

Teitä kumpaakin vedätetään. Arvaa miksi juurikin tuonnit jättää suomalaisen miehensä muutaman vuoden sisään? Just tuon takia. Ne ei jaksa käyttäytyä kuin tietyn ajan ja sitten se on siinä. Luullaan rahalla olevan ratkaistavissa lähestulkoon kaikki ongelmat joita siinä suhteessa tulee esille (nope!)

Vierailija
24/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Relaa ja nauti elämästä

N27

Kyllä mä syyt tiedän.

N27

Teitä kumpaakin vedätetään. Arvaa miksi juurikin tuonnit jättää suomalaisen miehensä muutaman vuoden sisään? Just tuon takia. Ne ei jaksa käyttäytyä kuin tietyn ajan ja sitten se on siinä. Luullaan rahalla olevan ratkaistavissa lähestulkoon kaikki ongelmat joita siinä suhteessa tulee esille (nope!)

Vedätetään? Mulle riittää että mä saan treffit ja munaa silloin kun sattuu huvittamaan. Jos ukko luulee itsestään liikoja, se ei ole enää kierrossa mukana. Jos se käyttäytyy kovin huonosti, vaimo saa kuulla mitä se on puuhaillut minun kanssa. 

N27

Vierailija
25/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän vastakysymyksen.....Mikä parisuhteessa menee niin pieleen, että tarvitsee turvautua toiseen naiseen, mutta ei saa lähdettyä nykyisestä suhteesta?

Vierailija
26/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Relaa ja nauti elämästä

N27

Kyllä mä syyt tiedän.

N27

Vedätetään? Mulle riittää että mä saan treffit ja munaa silloin kun sattuu huvittamaan. Jos ukko luulee itsestään liikoja, se ei ole enää kierrossa mukana. Jos se käyttäytyy kovin huonosti, vaimo saa kuulla mitä se on puuhaillut minun kanssa. 

N27

Hienoa, että tajuat jutun juonen. Silloin tuota kuviota kannattaakin jatkaa

Vierailija
27/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitän vastakysymyksen.....Mikä parisuhteessa menee niin pieleen, että tarvitsee turvautua toiseen naiseen, mutta ei saa lähdettyä nykyisestä suhteesta?

Seuraa tätä palstaa niin käsität. Otetaan eka joka suostuu huolimaan, pyöräytetään tämän kanssa mukula ja ehkä kaksikin ihmettelen lopuilta miksei oikein nappaa.

Vierailija
28/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraa tätä palstaa niin käsität. Otetaan eka joka suostuu huolimaan, pyöräytetään tämän kanssa mukula ja ehkä kaksikin ihmettellen lopulta miksei oikein nappaa.

*muokattu. Autocorrect :D

Vierailija
29/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kerran tietoisesti varatun miehen kanssa. Kyseessä oli lyhyt FWB-suhde, jonka ei ollut tarkoituskaan olla sen enempää. Hän kertoi ensitapaamisellamme olevansa varattu ja aikovansa pysyä varattuna emmekä sen enempää asiasta puhuneet.

90-luvulla olin tietämättäni FWB-suhteessa (silloin sitä ei tosin kutsuttu sillä nimellä) varatun miehen kanssa. Kun minulle selvisi, että hän on paitsi varattu niin myös tullut suhteemme aikana isäksi, lopetin jutun. Seksiseuran hakeminen, kun vaimo odottaa vauvaa ja syntyy perheen ensimmäinen lapsi, oli liian härskiä. Siinä se toinen parisuhteen osapuoli ei ole tasavertaisessa asemassa.

Vierailija
30/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Relaa ja nauti elämästä

N27

Kyllä mä syyt tiedän.

N27

Olet oikeassa. Naisten tulisi olla entistä tiukempia hakiessaan miestä ja ollessaan suhteessa. Sontakasaa ei pidä ottaa omaan elämäänsä, eikä näitä laajalti levinneitä laastarin hakijoita. Sääli etteivät kaikki ymmärrä omaa parastaan.

Vierailija
31/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ei mikään muu kuin se, että mies on vastuuton tyyppi, joka ei osaa selvittää asioita kuin pakenemalla. Siinä jollekin hyvää miesmateriaalia. Not.

Vierailija
32/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hitto miks ei!!

Vierailija
33/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panolaastari on ok.

Vierailija
34/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vain seksiä varten, varatut on parhaita siitä, että eivät jää roikkumaan ja ruikuttamaan eivätkä ole niin iso riski, kuin sinkkumiehet.

Miksi te kuvittelette, että haluaisin sen petturimiehen kumppanikseni? En halua, haluan vain ja ainoastaan seksiä ja siihen varatut ovat parhaita.

BTW... mulle ei ikinä yksikään varattu mies ole kertonut, että olisi eroamassa tai että suhteessa menisi huonosti. Tuokin on vain jokin käsittämätön urbaani legenda.

Haha, et ole ottanut sitä huomioon ettei ukkoja välttämättä kiinnosta. Nehän hiljaa katselee uutta päästäkseen lähtemästä ns. onnettomasta liitosta/suhteesta. Ei niitä haittaa vaikka just nykyinen hoito jättää ottamatta. Odottavat sellaista joka huolii

Btw, oon itekin noita hoidellut ja joutunut pari potkimaan pellolle kun olivat jo tuomassa laukkuja mun luokse.

Häh? Miten olen jättänyt ottamatta huomioon, että miehiä ei kiinnosta? Ei minua ole pakko panna jos ei halua, tietenkään. Joten jos olen varatun miehen kanssa sängyssä, hän selvästi on kiinnostunut seksistä kanssani, eli siitä samasta syystä kuin minä olen hänen kanssaan.

Jos joku sitten huolii sen, niin siinä sitten, mitä se minua liikuttaa?

Vierailija
35/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vain seksiä varten, varatut on parhaita siitä, että eivät jää roikkumaan ja ruikuttamaan eivätkä ole niin iso riski, kuin sinkkumiehet.

Miksi te kuvittelette, että haluaisin sen petturimiehen kumppanikseni? En halua, haluan vain ja ainoastaan seksiä ja siihen varatut ovat parhaita.

BTW... mulle ei ikinä yksikään varattu mies ole kertonut, että olisi eroamassa tai että suhteessa menisi huonosti. Tuokin on vain jokin käsittämätön urbaani legenda.

Haha, et ole ottanut sitä huomioon ettei ukkoja välttämättä kiinnosta. Nehän hiljaa katselee uutta päästäkseen lähtemästä ns. onnettomasta liitosta/suhteesta. Ei niitä haittaa vaikka just nykyinen hoito jättää ottamatta. Odottavat sellaista joka huolii

Btw, oon itekin noita hoidellut ja joutunut pari potkimaan pellolle kun olivat jo tuomassa laukkuja mun luokse.

Häh? Miten olen jättänyt ottamatta huomioon, että miehiä ei kiinnosta? Ei minua ole pakko panna jos ei halua, tietenkään. Joten jos olen varatun miehen kanssa sängyssä, hän selvästi on kiinnostunut seksistä kanssani, eli siitä samasta syystä kuin minä olen hänen kanssaan.

Pointti oli just tässä. Homma toimii niin kauan kunnes et löydä ovelta miestä ja matkalaukkua. 

Vierailija
36/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kai sitä keneltä sek siä saa.

En usko että ihminen - varsinkaan nainen - on vain laskelmoivasti seksin perässä. Kyllä siellä taustalla on halu tulla hyväksytyksi ja rakastetuksi, meillä lähes kaikilla. On itsepetosta väittää, että on vain seksiä vailla.

Vierailija
37/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että ihminen - varsinkaan nainen - on vain laskelmoivasti seksin perässä. Kyllä siellä taustalla on halu tulla hyväksytyksi ja rakastetuksi, meillä lähes kaikilla. On itsepetosta väittää, että on vain seksiä vailla.

Itseasiassa on meitäkin naisia jotka pidämme seksistä. Jos olisi turvallinen hyvä seksikumppani, joka ei muuten änkeä sotkemaan elämääni, sehän olisi se ihannetilanne. Varattua en halua sen mahdollisen draaman takia. Sinkut taas tuppaa haluamaan muutakin. Teet niin tai näin, aina mies on mustasukkainen kun itse ei halua vakavampaa.

Vierailija
38/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varatut ovat huono kohde tuon osalta. Mulla on syyni varattujen pyörittämiseen ja siihen liittyy puhdas seksi. Ei perhettä, kihloja tai mitään muutakaan. Suositan hakeutumaan muille apajille rakkauden nälkäisenä sinkkuna. En kumminkaan huolisi, saatika katselisi kotimaista alkuperää olevia hakiessani muutakin kuin pelkkää seksiä.

Vierailija
39/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies valehteli olevansa vapaa. Ei tullut mieleenkään, että yrityksessä johtoasemassa oleva valehtelisi tällaisesta.

Vierailija
40/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointti oli just tässä. Homma toimii niin kauan kunnes et löydä ovelta miestä ja matkalaukkua. 

Ei kyllä tuollainen ole ikinä ollut ongelma varatussa miehessä, miksi nimenomaan varattu on pop. Sinkut on ihan mahdottomia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme