Ketään jaksanut sitoutumiskammoisen jahkailua onnistunein lopputuloksin?
Olen yhden miehen kanssa soutanut ja huovannut jo pari kuukautta ilman "virallista" seurustelusuhdetta. Luovutanko vai jatkanko? Kertokaa joku onnistuneista lopputuloksista!
Kommentit (26)
Parikin kuukautta jo ihan liikaa aikaa herranjumala. Muutamassa viikossa pitää tietää haluaako suhdetta vai ei
Vierailija kirjoitti:
Minunkin mieheni on sellaista sorttia, meni puolisen vuotta ennen kuin siirryimme seurustelupuolelle tapailusta. Hermothan siinä meinasi mennä, mutta hän ei nyt vain ole erityisen innoissaan sitoutumisesta. Luotettava ja rehellinen on, tuntuu vain että kahlitsen häntä, parikymppisenä kun kuulemma haluaisi vielä elää nuoruuttaan. Huoh.
Suhteella on ruusuinen tulevaisuus, jos toinen tuntee olevansa pallona toisen jalassa.
Puoli vuotta odottelin että josko loppuisi jahkailu. Sitten puhalsin pelin poikki ja lopetin tapailun kun ei siitä valmista tullut. Pari päivää tästä niin tää mies käveli uuden naisen kanssa rakastuneen näköisenä vastaan. Eli kyllä ne sitoutuu ihan vapaaehtoisesti kun oikea nainen osuu kohdalle. Minä se en selvästikään ollut. Harmittaa nyt että roikuin miehessä nuinkin pitkään.
Entusvanhaan tuollaiset jahkailijat poimi nainen omakseen. Marssi miehen luo ja sanoi sinä oot nyt minun haetaan mun muuttokuorma ja sovitaan hääpäivä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa valita kumppani, joka haluaa 100% varmuudella sitoutua sinuun. Ei sellaista joka pitkän harkinnan jälkeen päättää että kyllä se vaaka ehkä juuri ja juuri kallistuu sun puolelle ennemmin kuin yksinolon. Hän ei kuulosta kovin ihastuneelta sinuun. Oletko itse ihastunut?
Eivät kaikki ole ihastuvaa tyyppiä.
Kannattaa valita kumppani, joka haluaa 100% varmuudella sitoutua sinuun. Ei sellaista joka pitkän harkinnan jälkeen päättää että kyllä se vaaka ehkä juuri ja juuri kallistuu sun puolelle ennemmin kuin yksinolon. Hän ei kuulosta kovin ihastuneelta sinuun. Oletko itse ihastunut?