Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Silmälasit vai ei?

Vierailija
11.09.2013 |

Kävin silmälääkärissä, kun luulin että näkö olisi huonontunut. Päätetyötä tehdessä aina välillä näen sumuisesti ja pitää niin sanotusti tarkentaa. Luulin myös että olisi ollut hajataittoa, kun välillä näkyy niin sumuisesti.

Kaukonäkö oli 0,5 ja lähinäkö 0,25 kummassakin silmässä. Eli ymmärtääkseni hyvä näkö? Ei hajataittoa eikä karsastusta. Paineet hyvät.

Lääkäri kuitenkin suositteli laseja, ettei silmät väsy. En ihan ymmärtänyt mikä idea on laseilla, kun näkö on hyvä ja silmät terveet?

Ei viitsis turhaan hommata kalliita laseja, jos niistä ei olekaan mitään hyötyä...

Aloin miettimään, että voiko tuo ihme sumuisuus johtua muustakin kuin silmistä?..jostain aivokasvaimesta tms.?

Kenellään kokemuksia?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö selkeästi ? Jos näet et tartte xD toki jos haluat koittaa hanki vaikka 1kk piilarit taikka päiväpiilarit ... 

Vierailija
22/26 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö selkeästi ? Jos näet et tartte xD toki jos haluat koittaa hanki vaikka 1kk piilarit taikka päiväpiilarit ... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla molemmissa silmissä +0,5 ja mulla on lasit... Tunsin oloni typeräksi kun ne ostin. Tosin on mulla vähä vahvemmatkin lukulasit joskus määrätty ja käytän niitä tarkkoihin hommiin. Nämä nykyiset on käytössä koko ajan. Kaukonäkökin parani lähinäön korjauksella kun silmä saa levätä... Näin mulle selitettiin. Ja lompakko keveni....

Vierailija
24/26 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap ihan tosissaan siinä, että uskoo täältä löytyvän enemmän asiantuntemusta kuin lääkäriltä? Varmaan siis samalla äänestys-strategialla menet kaikessa muussakin.

Vierailija
25/26 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap ihan tosissaan siinä, että uskoo täältä löytyvän enemmän asiantuntemusta kuin lääkäriltä? Varmaan siis samalla äänestys-strategialla menet kaikessa muussakin.

Aloitus on vuodelta 2013, joten eiköhän ap ole jo saanut vastauksen asiaan tähän mennessä.

Vierailija
26/26 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sulla on piilokarsastusta? Kokeile ensin silmäjumppaa, jos et halua heti ottaa laseja käyttöön. Niistä et meinaan enää pääse eroon.