Onko joku oikeesti pannut kotiin tullutta putki/remonttimiestä?
Mietin vaan tässä aikani ratoksi, että onko oikeasti joku harrastanut seksiä kotiin tulleen remonttimiehen, putkimiehen, nuohoojan tms. kanssa? vai onko vaan monen fantasiaa ja legendaa koko homma? Pitäis koittaa nyt käyttäytyä :D Kauhea panetus ja kaiken kukkuraksi vesivahingon kosteusmittaaja tulossa käymään :D Noh, kosteutta on. Kai tässä sen verran kestää odotella, että saan tarkastajan ulos talosta. Harvoin on tämmöstä oloa, mutta miks just nyt, oiei!
Kommentit (444)
Olen pannut kotiini tulleen sähkömiehen kanssa muutan kerran, mutta hän on tuttuni jo kolmenkymmenen vuoden takaa, joten en tiedä, lasketaanko tätä. Seurustelimme siis hetken aikaa lukioaikoina, ja nyt 40-50-vuotiaina hän on muutaman kerran käynyt kotonani tekemässä erilaisia sähkötöitä. Panemiseksihan se on mennyt. Olemme molemmat eronneita, joten mikäs siinä sitten. Kovasti hänkin aina mainostaa itseään minulle "täyden palvelun sähkömiehenä". Harmi kun näitä sähkötöitä ei tämän useammin tarvitse tehdä...
Mulla oli tällainen salasutina, että nainen halusi, että tulen putkimies vermeissä ja työkalupakki mukana.
Idea oli siinä, että rivari naapurit eivät aattelisi, että olisin ollut pano reissulla, vaan asiallisell LVI-asialla, samalla hänellä olisi ollut miehelleen sopiva satu kerrottavanaan jos joku naapuri olisi vierailusta kertonut.
Kaksi Jehovan tyttöä tuli julistamaan. Äitini asui tässä ennen ja luulen että tavoittelevat häntä. Äiti oli siirtynyt puoli vuotta aiemmin hoitokotiin. No ikkunasta näin naiset ja pukeutuminen paljasti millä asialla ovat. Pyysin heitä heti sisälle ja ohjasin takkahuoneeseen ja lisää puita uuniin. Minä t paidassa ja bokserit. Toinen istui tuolissa ja toinen sohvalla ja minä hänen vieressään. Hyvän näköisiä. Varmasti näkyi alkava pullotus ja siskot tekivät lähtöä. Eteisessä kosketin vanhemman pakaraa ja sanoin molempien kuullen että saa tänne tulla toistekin ja vaikka yksin jos kiinnostaa. Ei ole näkynyt. Molemmat ihan aikuisia naisia.
Kyllä sun olisi pitänyt vain ottaa tarjous kohteliaasti vastaan, kun tyttö kerran oli jo valmiina asennossa ja valmisteltuna sua varten! Olisit tarjonnut sille aikuisen jortikkaa kunnolla ja pohjaan asti, niin sekin olisi saanut orkun!