Onko joku oikeesti pannut kotiin tullutta putki/remonttimiestä?
Mietin vaan tässä aikani ratoksi, että onko oikeasti joku harrastanut seksiä kotiin tulleen remonttimiehen, putkimiehen, nuohoojan tms. kanssa? vai onko vaan monen fantasiaa ja legendaa koko homma? Pitäis koittaa nyt käyttäytyä :D Kauhea panetus ja kaiken kukkuraksi vesivahingon kosteusmittaaja tulossa käymään :D Noh, kosteutta on. Kai tässä sen verran kestää odotella, että saan tarkastajan ulos talosta. Harvoin on tämmöstä oloa, mutta miks just nyt, oiei!
Kommentit (444)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyväskylässä olis innokas remppamies jos tarvitsee lamppuja vaihtaa
Voisin tilata sinut tekemään muutaman jutun kodissani. Miten saan sinuun yhteyden? N52
Vierailija kirjoitti:
Jos olet hyvä käsistäsi ja muutenkin jäntevä sälli, niin pakoputkea pitäs tuunata.
T. Håkan Runqvist, Volkkari-mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet hyvä käsistäsi ja muutenkin jäntevä sälli, niin pakoputkea pitäs tuunata.
T. Håkan Runqvist, Volkkari-mies
Putkes saat ihan ite tuunata
PK-seudun ja Keski-Uudenmaan alueella pieniin ehostuksiin ja korjauksiin pystyvä kaveri valmiina auttamaan.
34v raamikas ja kookas mies jeesaa mielellään monessa hommassa, olit millainen tyyppi vaan osaavan miehen puutteessa.
Ota yhteys viestillä kokkilantoni(at)gmail.com niin sovitaan ja toteutetaan!
Kerran olen elämässäni ollut sellaisessa tilanteessa, että olisi tehnyt mieli lähettiä. Toi mulle uuden allaskaapin. Hemmetin painavan. Ja siis kantoi sen yhdellä olkapäällä tuosta noin vaan. Kuumaa. Niin kerrassaan kuumaa. Mutta en nyt sentäs kehdannut ehdotella.
Vierailija kirjoitti:
Kerran olen elämässäni ollut sellaisessa tilanteessa, että olisi tehnyt mieli lähettiä. Toi mulle uuden allaskaapin. Hemmetin painavan. Ja siis kantoi sen yhdellä olkapäällä tuosta noin vaan. Kuumaa. Niin kerrassaan kuumaa. Mutta en nyt sentäs kehdannut ehdotella.
Allaskaapithan on lastulevyä ja matskua on kaapissa aika minimaalisesti. Tarina ei nyt ihan täsmää.
Allaskaapit on isoja ja näyttää painavilta. Sama kuin korkeat jääkaapit ja pakastimet. Helposti pystyy yksinään kantamaan. T:Raksamies 42v
Kyllä.
Tositarina 2000-luvun alusta, mutta ei putki- tai remppamies, vaan autopiirivartija Helsingissä.
Firma oli Engel Security ja olin parikymppinen mies, lukio ja intti takana, ja välivuosia pitämässä rahaa tienaamassa kuten niin moni muukin.
Ajoin Itä-Helsingissä piiriä ja tietäjät tietää Herttoniemen Nuorisohotellin, se oli sellainen Nuorisosäätiön pyörittämä kerrostalo, jossa oli paljon asuntoja nuorille.
Oli kesäilta, valoisaa ja lämmintä. Tuli palohälytys sieltä Nuorisohotellista. Ne siis välittyi meille sinne vartiointiliikkeelle, mikä ainakin silloin oli monessa eri rakennuksessa tapana. Tämä ei siis nimestään huolimatta ollut oikea hotelli vaan vuokra-asuntokerrostalo käytännössä. Ja oli tavallista, että sieltä ajoittain tuli palohälytyksiä ilman että oli oikea tulipalo. Yleensä joku käräytti ruokansa jne.
Olin sattumalta ihan lähistöllä, ajoin paikalle, pääovesta sisään ja hälytystä laitteelta katsomaan. Laite kertoi että tietty huoneiston numero. Portaita ylös ja käytävää pitkin eteenpäin ja löysin kyseisen oven.
Pimpotan ovikelloa.
Oven tulee avaamaan aivan KÄSITTÄMÄTTÖMÄN hyvän näköinen ehkä 18-19v neito, pyyhe ympärillä ja toinen pyyhe päähän käärittynä.
Kämppä oli muistaakseni pieni yksiö, suoraan ovesta vasemmalla kylpyhuone ja eteenpäin perällä sitten asuinhuone.
Esittäydyin ja kerroin että täältä oli palohälytys tullut. Meillä oli muistaakseni ohje, että pitää yrittää löytää hälytyksen aiheuttaja jos on syytä epäillä että asukas itse aiheuttanut eli tsekataan onko esim polttanut asunnossa tai käräyttänyt ruuat tms ja kai sitten jos oli ns. tahallaan/piittaamattomuuttaan aiheutettu niin niille asukkaille tuli vuokranantajalta joku lasku siitä ja vartijan piti se sitten todentaa ja kirjata rapsaan.
No minä sitten ystävällisesti, että voinko astua sisään vähän katsomaan mitä on tapahtunut ja neiti päästi peremmälle.
Saman tien oli selvää, että väärä hälytys, ja suihkusta tullut höyry oli laukaissut heti oven toisella puolella katossa olleen hälyttimen.
(jatkuu)
(jatkoa)
Totesin siinä sitten tilannetta että kaikki on kunnossa, ja heitin jotakin huumoria ja läppää kun oli niin hyvän näköinen muija kyseessä, ja varmaan myös ohjeistin jotakin kylppärin oven avaamiseen liittyen, kun hän katsoi mua siinä ahtaassa eteisen ja asuinhuoneen kulmassa noin metrin päässä intensiivisesti syvälle mun silmiin koko sen ajan kun selitin jotain.
Samalla hän avasi sen päässään turbaanina olleen pyyhkeen ja otti sen pois, ja päästi ihanat suihkun kosteat kastanjanruskeat pitkät hiukset vapaasti auki. Muistan kuinka sieltä hänen takaa, huoneen ikkunasta kesäillan valo kajasti huoneeseen.
Olin rapsavihkoa tai muistilehtiötä ottamassa reisitaskusta kun neito kysyi, että "tuleeko mulle nyt joku lasku tästä?". Yritin jäävätä itseni siitä, että minä en tiedä mitä he ovat oman vuokranantajansa kanssa sopineet. Mulla taisi olla siinä kohtaa kynä kädessä, kun se kysyi, että "mitä sä aiot sinne kirjoittaa?". Kerroin, että kirjoitan, että ei tulipaloa, ja että asukas käynyt juuri suihkussa. Hän vastasi, että "mitä jos sä et kirjoittaisi mitään tollasta sinne" ja astui lähemmäksi ja katsoi mua edelleen silmiin. Muistan että sydän hakkasi niin lujaa että korvissa jyskytti. Kumpikin katsoi toistaan sillä tapaa, että kumpi tekee ensin aloitteen. Jotenkin lähennyttiin siitä kumpikin ja alettiin suutelemaan. Suudeltiin aika pitkään, ja kädet varmaan vaelteli eri puolilla kehoa. Jossakin järjestyksessä kävi niin, että multa oli vartijan t-paita ja housut lähtenyt jalasta, olin pelkästään boksereissa, ja tyttö pudotti pyyhkeensä maahan.
Sillä oli mun mieleastä tajuttoman kaunis vartalo, hoikka ja siro mutta kuitenkin urheilullinen ja lihaksikkuuden pyöreyttä olkapäissä ja timmiyttä käsivarsissa ja keskivartalossa. Ihanat pienet käteen sopivat rinnat ja nöpöttävät nännit ja timmi pyöreä peppu.
(jatkuu)
(jatkoa)
Olin boksereissani aivan kivikovana, ja neito otti mua kädestä kiinni ja kävelytti mut perässään sängylle, otti kortsun jostakin, bokserit riisuttiin ja kiihkeästi suudelleen saman tien nussimaan ilman mitään suihinottoja tai pillun nuolemisia.
Verkkokalvoihin on ikuisesti piirtynyt se näky, kun tämä tyttö makasi selällään siinä sängyllä, vähän kohottautuneena kyynärpäidensä varaan, timmit vatsalihakset jännittyneenä, katsoi mua suoraan silmiin ja välillä silmät kiinni, ja samalla käytti omia sormiaan, syvästi hengittäen ja sai orgasmin siten että meni ihan kananlihalle, nännit kovina nöpöttäen ja minä niitä imien.
En itse vielä lauennut vaikka oli todella lähellä, ja vaihdettiin takaapäin asentoon, hän nojasi sängyn viereiseen ikkunalautaan selkä notkolla, ihana urheilullinen pieni timmi pyöreä peppu suoraan siinä mun edessä, ja hän vielä pyysi kiihdyttämään tahtia ja taas käytti samalla omaa kättään ja minä panin menemään täydellä teholla, niin että perse vaan paukkui, ja kun huomasin että hän on taas saamassa orkut niin siinä kohtaa en pystynyt enää pidätellä vaan laukesin itsekin todella voimakkaasti, ja hän myös yhtä aikaa, jo toisen kerran.
Siinä sitten pötköteltiin lyhyt hetki, minä aina hiestä märkänä kuumassa ja suihkunhöyryisessä kämpässä, kävin nopeasti suihkussa hänen makoillessa ja tasatessa sykettään sängyssään edelleen makoillaan, ja sitten vaan vaatteet takaisin päälle.
Jotkut heipat hymyillen kai vaihdettiin ja sitten ulos rappukäytävään.
Tilanteessa oli jotenkin niin jännityksissä, varsinkin kun olin töissä ja koska tahansa olisi voinut kännykkä soida ja tulla esim uusi hälytys jonnekin muualle, että ei tullut mitään yhteystietoja vaihdettua eikä hänkään kysynyt.
Takaisin hälytinlaitteelle, kuittasin hälytyksen ja Nuorisohotellin aulan tyhjään toimistoon jättämään rapsa asiakkaalle. Vaikka olin ja olen aina rehellinen, niin tähän rapsaan kirjoitin jotain, että "ei tulipaloon viittaavaa, ei havaittu näkyvää syytä hälytykselle".
On sitä nuorimies varmaan kuumaan ilmastoimattomaan autoon istuessa miettinyt, kun on antanut sykkeen vähän tasaantua, että mitähän tässä just tapahtui.
Se oli elämäni yksi ihanimmista kokemuksista. En tavannut sitä tyttöä koskaan enää, enkä edes tiedä mikä hänen nimensä oli.
Elämä vei eteenpäin, tapasi uusia ihmisiä, rakkaus, naimisiin, vaimo, kaksi lasta ja onnellista perhe-elämää.
Nyt nelikymppisenä perheen isänä on ihana muistella tuota kokemusta. Muistan edelleen kuin valokuvana sen kauneuden kun hän seisoi alasti siinä edessä, ja ne kaksi asentoa missä panimme, hän siinä mun alla ja sitten mun edessä kontillaan.
Vieläkin lämpö nousee rintaan ja syke kiihtyy kun tätä muistelee.
Ihanaa kesää kaikille. :)
M42
Mulle tuli uutta tiskikonetta asentamaan nuorehko putkiasentaja nainen. Putkistoon piti tehdä jotain pieniä muutoksia niin ei ollu ihan pikku homma. Siinä hän sitten pää tiskikaapissa ja kontallaan isohko pyöreä pylly pystyssä kireissä työhousuissa asensi putkia. En tiedä tekikö tahallaan mutta kyllä välissä asento oli sellainen takaapäin asento parhaimmillaan. Oi luoja sitä millainen näkymä se oli. Mulla oli kauhee pullotus housuissa enkä sitä yrittänytkään niin peitellä, joten hän varmaan huomasi sen. Siinä hän sitten hymyillen keräili työkalunsa kuittautti työnsä ja lähti. Runkkasin heti kun ovi sulkeutui kuvitellen itseni sen upean pyllyn taakse.
Mua on pannut ulkomaalainen pitsakuski. Olin silloin ehkä 30v. Sinkku ja yksi perjantai ilta tuli ihan älytön kiima ja panetus olo. Olin pitkin iltaa runkkaillut itsekseni ja tuntui että pakko on saada oikea pano. Mietin että mistä mä löydän miehen panemaan ja kun en muuta keksinyt niin tilasin pitsan tutusta pitseriasta josta oli ennenkin tuonut kivan näköinen ulkomaalaisen mies ja toivoin että ois sama mies nyttenkin. Otin kortsun valmiiksi ja olin ohut kylpytakki avoinna avaamassa ovea. Maksoin pitsan käteisellä ja samalla rahoja ojentaessa vilautin kortsua ja sanoin että tuu jos haluut ja menin sänkyyn odottamaan. Hän tuli perässä ja riisui housut, hetken piti mun runkata kalua että kovettuu ja sit sain laitettua kortsun paikalleen. Mies pani niin kovasti kuin pystyi, kerran vaihdettiin asentoa ja mä sain ensin orgasmin ja mies laukes heti perään. Heitti kortsun lattialle ja puki housut ja lähti. Ja mä olin onnellinen...
Vierailija kirjoitti:
Mua on pannut ulkomaalainen pitsakuski. Olin silloin ehkä 30v. Sinkku ja yksi perjantai ilta tuli ihan älytön kiima ja panetus olo. Olin pitkin iltaa runkkaillut itsekseni ja tuntui että pakko on saada oikea pano. Mietin että mistä mä löydän miehen panemaan ja kun en muuta keksinyt niin tilasin pitsan tutusta pitseriasta josta oli ennenkin tuonut kivan näköinen ulkomaalaisen mies ja toivoin että ois sama mies nyttenkin. Otin kortsun valmiiksi ja olin ohut kylpytakki avoinna avaamassa ovea. Maksoin pitsan käteisellä ja samalla rahoja ojentaessa vilautin kortsua ja sanoin että tuu jos haluut ja menin sänkyyn odottamaan. Hän tuli perässä ja riisui housut, hetken piti mun runkata kalua että kovettuu ja sit sain laitettua kortsun paikalleen. Mies pani niin kovasti kuin pystyi, kerran vaihdettiin asentoa ja mä sain ensin orgasmin ja mies laukes heti perään. Heitti kortsun lattialle ja puki housut ja lähti. Ja mä olin onnellinen...
Heetkinen, eihän pizzoja makseta ovella vaan tilatessa.
Pakko kommentoida että ei ennen ollut mobiili maksuja. Vaan käteistä, taitaa tuolla lukeakkin että vilautin samalla kortsua myyjälle..
Vierailija kirjoitti:
Allaskaapit on isoja ja näyttää painavilta. Sama kuin korkeat jääkaapit ja pakastimet. Helposti pystyy yksinään kantamaan. T:Raksamies 42v
Mutta kukaan vähänkin järkevä ei sellaista ota olkapäälle. Ei sen jälkeen mahdu yhdestäkään ovesta, tai kulkemaan jossain porrashuoneessa.
Mitä mieltä on ok/rt:n pihamaallakin nostaa olkapäälle, ottaa muutama askel ovelle ja laskea maahan takaisin, että mahtuisi ovesta sisälle.
Kyse ei siis ole siitä jaksaako, mutta jonkun aivottoman salijampan näytösluonteista voimanponnistusesitystä lukuunottamatta, kukaan muu ei sitä heitä olkapäälle. Ei milloinkaan.
Meinaatko kantaa laudatkin poikittain ovesta sisään😂 minä ainankin kannan kaapit niin että on vähän niinkuin syleilyssä. Ja joskus jonkun allaskaapin olen ottanut olalle kun puretaan kuorma-autosta. Korkeus on sopiva ja ei mee aikaa takalaita nostimen kanssa. Juu ja yhden kerran olen salilla käynyt armeijassa -04 T:se raksamies
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko kantaa laudatkin poikittain ovesta sisään😂 minä ainankin kannan kaapit niin että on vähän niinkuin syleilyssä. Ja joskus jonkun allaskaapin olen ottanut olalle kun puretaan kuorma-autosta. Korkeus on sopiva ja ei mee aikaa takalaita nostimen kanssa. Juu ja yhden kerran olen salilla käynyt armeijassa -04 T:se raksamies
Hullu paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä ja kannattaa kaapit yms. raksamiehillä ;)
Tuo oli hyvä ja rehellinen viesti.. vaikka olisi kuin kiimainen ja halukas nainen jos menee sille ehdottelemaan niin pakit yleensä tulee,näin on tanssi lattiallakin. Mutta niin se on miehiläkin vaikka kuin tekisi mieli niin kun nainen yllätäen ehdotteleen niin helposti siinä yrittää keksiä jonkun teko syyn hädissään ja sitten myöhemmin harmittaa.
On, kyllä rouva voi hyvää kaveria panna.