Onko joku oikeesti pannut kotiin tullutta putki/remonttimiestä?
Mietin vaan tässä aikani ratoksi, että onko oikeasti joku harrastanut seksiä kotiin tulleen remonttimiehen, putkimiehen, nuohoojan tms. kanssa? vai onko vaan monen fantasiaa ja legendaa koko homma? Pitäis koittaa nyt käyttäytyä :D Kauhea panetus ja kaiken kukkuraksi vesivahingon kosteusmittaaja tulossa käymään :D Noh, kosteutta on. Kai tässä sen verran kestää odotella, että saan tarkastajan ulos talosta. Harvoin on tämmöstä oloa, mutta miks just nyt, oiei!
Kommentit (444)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyväskylässä olis innokas remppamies jos tarvitsee lamppuja vaihtaa
Voisin tilata sinut tekemään muutaman jutun kodissani. Miten saan sinuun yhteyden? N52
Tulikohan nämä muutama juttu koskaan valmiiksi?
Kerran oli kyllä tosi vähällä! Toimin nimittäin nuorempana huoltomiehenä ja mennessäni kerran taloyhtiön pyykkitupaan yllätin siellä pariskunnan.
Ehkä 15-16-vuotias finninaama jyysti siellä takaapäin kuin viimeistä päivää pöydänreunaa vasten nojaavaa, pöydällä vatsallaan pöksyt alhaalla makaavaa huomattavasti nuoremman näköistä vaaleaa tyttöä.
He huomasivat tuloni mutta poika ei malttanut keskeyttää, lisäsi tahtia vain eikä tyttö tuossa asennossa voinut muuta kuin vikistä ja vilkuilla minua. Vasta kun poika oli lauennut ja vetänyt kortsumulkkunsa ulos hän tarjosi säikähtäneen näköistä tyttöä myös minulle jotta en kertoisi heistä kenellekään.
Ajoin heidät ulos ja käskin olemaan jättämättä kortsujansa pitkin lattioita toisten noukittavaksi. Myöhemmin on kyllä joskus kaduttanut.
En putkimiestä, mutta autoasentajalle annoin pyllyä kun ei raha kelvannu. Exän kaveri ja korjas mun auton, ei kyl olis ollu rahaa antaa niin sillee meni hyvin. Ja siis vähän vitsistä lähti tuo homma🙈
Putkimiestä kerran. Ei kyllä oikein tykännyt kun kuulemma oli vähän liian iso.
Vierailija kirjoitti:
Putkimiestä kerran. Ei kyllä oikein tykännyt kun kuulemma oli vähän liian iso.
Minä taas erehdyin yrittään panee remonttimiestä,ja sain turpaani.
Vierailija kirjoitti:
En putkimiestä, mutta autoasentajalle annoin pyllyä kun ei raha kelvannu. Exän kaveri ja korjas mun auton, ei kyl olis ollu rahaa antaa niin sillee meni hyvin. Ja siis vähän vitsistä lähti tuo homma🙈
Minä korjasin myös nuorena auton jarruja persepalkalla. Itseä noin 15 vuotta vanhempi nainen tarjosi maksun luonnossa. Oltiin entuudestaan tuttuja ja hän pyöri siinä auttamassa kesällä vähissä vaarreissa ilman rintsikoita. Olin silloin armeijassa ja tietenkin panetti kokoajan ja kulli alkoi seistä jonka hän sitten varmaan huomasi. Remontin päätteeksi mentiin sohvalle panemaan hänen ehdotuksesta. Sain silloin eka kertaa panna kunnolla takaapäin. Laukesin sisään ja kun kulli vaan seisoi edelleen niin jatkoin nussimista toiseen laukeamiseen. Olin tosi tyytyväinen mutta se nainen sai auton kuntoon ja vielä nuorta isoa kullia kunnolla takaa. Ei tosin kyllä muussa asennossa halunnutkaan.
Yritin joskus tarjota taksinkuljettajalle maksua ns. luonnossa.
Se kysyi, että eikö olisi yhtään pienempää?
Kyllähän näitä tapahtuu. Itse aikanaan ensimmäiseen kunnon työpaikkaani 2003 menin Lumon parvekelaseja laittamaan, työhaastattelussa Tampereella jo työnjohtaja kertoi, että mukava työ ja usein kohteissa saa kahvia/pullaa ja ehkä muutakin. Itse naivii pikkukaupungin poika luulin, että puhutaa lounaasta yms.
No 2,5v tuli Primeran ja kärryn kanssa kierrettyä pirkanmaata, ehkä keskimäärin kerran kuukaudessa sai kotirouvilta ” sitä muutakin ”
Kauniit muistot jäi 🥰
Silloinhan ne asiakkat tuntui parikymppiselle vanhoilta, mutta taisivat siinä 40v molemmin puolin olla, joiden kanssa ajauduin asennuksien jälkeen haureuteen…
Aika monta viestiä missä valitetaan että urbaanilegendaa... Tudkin kaikille piparia remonttikohteissa tarjoillaan niinkuin ei muutenkaan. Kannattaa katsoa peiliin jos ei koskaan ole saumaa. Luulen että silloin on remppamies joko ruma, lihava tai huonokäytöksinen tai kaikkia näitä.
Itse en anna vaikka olenkin sinkku. Kun olen demiseksuaali. Mutta tiedän useammankin kaverin jotka ovat iloitelleet remonttien yhteydessä. Ja se suotakoon, kun molemmat ovat aiheesta innostuneet. 🍾
Vierailija kirjoitti:
Kerran oli kyllä tosi vähällä! Toimin nimittäin nuorempana huoltomiehenä ja mennessäni kerran taloyhtiön pyykkitupaan yllätin siellä pariskunnan.
Ehkä 15-16-vuotias finninaama jyysti siellä takaapäin kuin viimeistä päivää pöydänreunaa vasten nojaavaa, pöydällä vatsallaan pöksyt alhaalla makaavaa huomattavasti nuoremman näköistä vaaleaa tyttöä.
He huomasivat tuloni mutta poika ei malttanut keskeyttää, lisäsi tahtia vain eikä tyttö tuossa asennossa voinut muuta kuin vikistä ja vilkuilla minua. Vasta kun poika oli lauennut ja vetänyt kortsumulkkunsa ulos hän tarjosi säikähtäneen näköistä tyttöä myös minulle jotta en kertoisi heistä kenellekään.
Ajoin heidät ulos ja käskin olemaan jättämättä kortsujansa pitkin lattioita toisten noukittavaksi. Myöhemmin on kyllä joskus kaduttanut.
Näitä sattuu aina silloin tällöin kun nuorisolla ei ole muita paikkoja ja kesällä tietysti paljon enemmän, mutta kortsunsa saisivat tosiaan kerätä itse mukaansa!
-Myös huoltomies
Oletko jo tehnyt parannusta haureuden synnistä?
Vierailija kirjoitti:
Aika monta viestiä missä valitetaan että urbaanilegendaa... Tudkin kaikille piparia remonttikohteissa tarjoillaan niinkuin ei muutenkaan. Kannattaa katsoa peiliin jos ei koskaan ole saumaa. Luulen että silloin on remppamies joko ruma, lihava tai huonokäytöksinen tai kaikkia näitä.
Itse en anna vaikka olenkin sinkku. Kun olen demiseksuaali. Mutta tiedän useammankin kaverin jotka ovat iloitelleet remonttien yhteydessä. Ja se suotakoon, kun molemmat ovat aiheesta innostuneet. 🍾
Mikä on "demiseksuaali"?
Kivi-, kasvi- vai eläinkuntaa?
Vierailija kirjoitti:
Talomme pyöräkellarin huoltopöydän nurkalle ilmestyy harvakseltaan käytettyjä kondomeja kuorineen. Jotkut siellä käyvät nussimassa ja talon nuorisoa lähinnä epäilen.
Kuusi kondomia on ennätys mitä sinne on yhden päivän aikana jätetty sillä välin kun olen käynyt pyörällä töissä, joten poikia täytyy olla orgioissa mukana enemmän kuin yksi.
Ei ole itselle tullut vastaan mitään niin herkkua työmiestä, että olisin innostunut. Tai kerran yks sähkäri oli aika namu, mutta pirun kiukkunen. Ja mietin miksi mä olin siihen aikaan kotona, no mähän olin vatsataudissa tyttären kanssa. Ei olisi onnistunut..
Mun kaveri on suht herkkä antamaan kotimaisille taksikuskeille ja nuoremmille pitsaläheteille, miksi myös muillekin palvelualttiille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Olisit vain ottanut tarjoilut vastaan! Ei sitä nyt niin usein oikein tarjota ja on epäkohteliasta kieltäytyä jos kerran tarjotaan!
Tyttökin olisi selvästi kaivannut lisää ja aikuisen kokoista ja olisi ollut jo valmiiksi voideltu ja lämmitetty!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit vain ottanut tarjoilut vastaan! Ei sitä nyt niin usein oikein tarjota ja on epäkohteliasta kieltäytyä jos kerran tarjotaan!
Tyttökin olisi selvästi kaivannut lisää ja aikuisen kokoista ja olisi ollut jo valmiiksi voideltu ja lämmitetty!
Olisi pitänyt ottaa tarjous kohteliaasti vastaan vain! Kuvauksen mukaanhan homma jäi tytöltä kesken, olisit nyt nussinut sillekin orkun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä sattuu aina silloin tällöin kun nuorisolla ei ole muita paikkoja ja kesällä tietysti paljon enemmän, mutta kortsunsa saisivat tosiaan kerätä itse mukaansa!
-Myös huoltomies
Tuttu ilmiö kesäisin!
T. Seurakunnan puutarhuri
P.S. Näitä sattuu toisinaan jopa hautausmailla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talomme pyöräkellarin huoltopöydän nurkalle ilmestyy harvakseltaan käytettyjä kondomeja kuorineen. Jotkut siellä käyvät nussimassa ja talon nuorisoa lähinnä epäilen.
Kuusi kondomia on ennätys mitä sinne on yhden päivän aikana jätetty sillä välin kun olen käynyt pyörällä töissä, joten poikia täytyy olla orgioissa mukana enemmän kuin yksi.
Viritä nurkkaan riistakamera, niin näet ketkä siellä oikein sotkevat.
Mitä ihmettä teillä papit kotona pyörii?