Onko joku oikeesti pannut kotiin tullutta putki/remonttimiestä?
Mietin vaan tässä aikani ratoksi, että onko oikeasti joku harrastanut seksiä kotiin tulleen remonttimiehen, putkimiehen, nuohoojan tms. kanssa? vai onko vaan monen fantasiaa ja legendaa koko homma? Pitäis koittaa nyt käyttäytyä :D Kauhea panetus ja kaiken kukkuraksi vesivahingon kosteusmittaaja tulossa käymään :D Noh, kosteutta on. Kai tässä sen verran kestää odotella, että saan tarkastajan ulos talosta. Harvoin on tämmöstä oloa, mutta miks just nyt, oiei!
Kommentit (387)
Olen. Omalla miehelläni putkifirma, ja tekee putkiremontteja. Aika monta kertaa ollaan pantu kun tulee kotiin.
Joskus olen päässyt naimaan kohteessa
Olin vuosia sitten parvekelasiasentaja. Muutaman kerran olisin päässyt harrastamaan seksiä asiakkaiden kanssa mutta en ukkomiehenä voinut mennä niin pitkälle. Naiset oli minua vanhempia, yksi oli yli 70-vuotias yksinäinen ihminen. Naiset suorastaan pyysivät sänkyyn vaikka en itse provosoinut heitä.
Broidi on seksiriippuvainen ja putkimies ammatiltaan.. on pannut ja hiton montaa asiakasta
Pesukoneen asentaja kuittasi työn suikkarilla. Olisin ottanut suihin muutenkin, mutta sain hyvän syyn kysyä, että käviskö mitenkään. Olin silloin sinkku ja puutteessa. N31
Jälkeenpäin kaduttanut ettei tullut pantua ketään, vaikka paikkoja olisi ollut silloin kun tuli käytyä enemmän tekemässä remppaa ihmisten kodeissa. Milffi, mature fantasioita olisi ainakin saanut toteutettua ihan urakalla🤣
Sossut. Hyi vìttu