Onko joku oikeesti pannut kotiin tullutta putki/remonttimiestä?
Mietin vaan tässä aikani ratoksi, että onko oikeasti joku harrastanut seksiä kotiin tulleen remonttimiehen, putkimiehen, nuohoojan tms. kanssa? vai onko vaan monen fantasiaa ja legendaa koko homma? Pitäis koittaa nyt käyttäytyä :D Kauhea panetus ja kaiken kukkuraksi vesivahingon kosteusmittaaja tulossa käymään :D Noh, kosteutta on. Kai tässä sen verran kestää odotella, että saan tarkastajan ulos talosta. Harvoin on tämmöstä oloa, mutta miks just nyt, oiei!
Kommentit (387)
Tuskinpa vaan. Vastaus alkuperäiseen kysymykseen.
Kyllä olen, sähkömies sai piparia. N 60 v
Vierailija kirjoitti:
Olen ammatiltani sähkäasentaja. Kävin korjaamassa tutun siskon valaisimen Runosmäessä. Kun kysyin palkanmaksua. Nainen vastasi heti suoraan saat pillua. Mutta ensin juodaan rommikolat.
Neidon nimi? Alkoiko K:lla?
Muuttofirman apumies toi laskun kotiin. Muuton aikana katseissa oli jo aika tuhma säväys ja ilma sakeana erotiikkaa. Kutsuin miehen kahville ja samalla otettiin keittiö, makuuhuone ja lopulta vielä kylppäri sellaiseen käyttöön, josta seinänaapuritkaan eivät jääneet epätietoisiksi. -02
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ammatiltani sähkäasentaja. Kävin korjaamassa tutun siskon valaisimen Runosmäessä. Kun kysyin palkanmaksua. Nainen vastasi heti suoraan saat pillua. Mutta ensin juodaan rommikolat.
Olen myös saanut Turun Runosmäessä emäntää.😅 T.kalusteasentaja
Vierailija kirjoitti:
Tulipa aihetta kirjoittaa tähänkin ketjuun. Ei, ei ole putkimies tai muu remonttireiska.
Mulle tuli nivelongelmia urheilusta ja menin tämän takia yksityiselle fyssarille, joka oli erikoistunut ko. vammoihin. Ongelma oli aika hankala ja jouduin käymään useita kertoja, jonka takia tästä fyssarista tuli "tuttu". Fyssari harmitteli hidasta edistymistä vaivan hoidossa ja yrittikin auttaa kaikin keinoin, muutenkin tulimme oikein hyvin juttuun.
Kyseinen palvelu oli varsin kallista ja jouduin ilmloittamaan, että en pysty enää käymään ja jatkan hänen ohjeillaan kuntoutusta. Fyssari lähetti parin viikon päästä viestin ja kyseli edistymistä ja vaivan tilannetta. Kerroin että vaivaa edelleen on nivelen äärirajoissa, mutta kerroin ettei ole varaa juuri nyt asiaa hoitaa hänen kautta.
Fyssari kertoi että hänellä olisi kova halu saada minut kuntoon ja sanoi, että tule käymään, katsotaan vaivaa kuntoon ilmaiseksi työajan jälkeen. Tokih
Olisin tehnyt miehestä rikosilmoituksen!
Mun deittini on niissä hommissa ja sen toisen homman vuoksi hän käykin.
Vierailija kirjoitti:
Muuttofirman apumies toi laskun kotiin. Muuton aikana katseissa oli jo aika tuhma säväys ja ilma sakeana erotiikkaa. Kutsuin miehen kahville ja samalla otettiin keittiö, makuuhuone ja lopulta vielä kylppäri sellaiseen käyttöön, josta seinänaapuritkaan eivät jääneet epätietoisiksi. -02
Nuorena sinkkuna tilasin kirjahyllyn palasina kotiin kannettuna.
Vieläkin pännii, miksen kysynyt sitä kantajaa ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä sä itse maksat kaupassa, jos et saa rahaa työstäsi..?
En. Kerran 1 remppamies puheli kyllä aika pikkutuhmia, vaikka normaalisti en edes tajua jos joku yrittää jotain 😂 Mutta hän pariinkin kertaan puhui hierovasta suihkusta siihen sävyyn et se ei voinut olla täysi vahinko. 🤔
N32
Tavallaan panin putkimiestä sillä työkaveri on putkimies.Hän kysyi työvälineitä ja minä hame päällä nousin jakkaralle nähdäkseni yläkaappiin ja mies tietty vilkaisi hameen alle hymyillen. Tunsin nännien nöpöttävän ja puna nousi poskille. Tavarat tippuivat lattialle ja vaatteet vähän jälkeen perässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naiset kannattais tehdä niitä alotteita kun se tilaisuus on niin ei tarvi surkutella vuosien jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naiset kannattais tehdä niitä alotteita kun se tilaisuus on niin ei tarvi surkutella vuosien jälkeen
Sen jälkeen olenkin tehnyt. Työtä tekevää ihmistä ei tule häiritä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taudin...?
En mutta antanut pojjan pelikavereille kuumia puumakatseita.
En ole, mutta äskettäin käynyt remppamies oli sen oloinen että haluaisi panna minua. On tulossa vielä pari kertaa tekemään yhden homman ja saattaa olla että hänellä "vauhti kiihtyy".
Olen yksin elävä naisihminen, enkä ole hänestä kiinnostunut seksimielessä. Mukava juttuseuralainen hän kyllä on.
Asun kaupungin paremmalla alueella erillistalossa ja halusin vähän piristää työhuonetta. Tehosteväriä ja uutta listaa. Maalariksi tuli viehättävä nainen. Ensimmäinen päivä tyhjensi huoneen ja pyyhki seinät. Toisena päivänä pohjatyöt ja silloin jo juteltiin enemmän niitä näitä. Päätin samalla laajentaa maalauksia pariin alakerran huoneeseen. Yhtenä päivänä tilasin meille kiinalaista ja juttu kulki jo muutenkin. Viimeisenä perjantaina oli jo sellaista kumartelua että ei jäänyt suloinen takamus huomaamatta. Kertoili vielä että ex hakee lapset tänään suoraan tarhasta ja ei vielä suunnitelmia iltaan. Kantoi tavaroita autoon. Olin kättelemässä hyvästiksi mutta hän otti ja halasi. Heti kiihkeä suudelma. Muna pomppasi pystyyn. Taru otti munastani kiinni ja college housut alas ja minä käänsin Taru. Vedin Tarun leggingsit alas ja Taru polvilleen rahille. Taru nojasi samalla laatikostoon ja ohjasi kyrvän sisään. Niin valmis olin kolmen päivän katselun jälkeen että oli vain kolmen minuutin muna. No illalla hain Tarun yhden kaupan pihalta viikonlopun viettoon koska kotipihasta ei voinut hakea ettei naapurit ala juoruilla. Mutta se on eri tarina. Mutta maalaria ensin eteisessä.
Mulla on putkimiehen vaatteet yms. Näin voin vierailla naisten luona tyydyttämässä heitä ja uteliaat naapurit jäävät vaille juoruja...
Sähköputkimies voisi olla kova panomies.