Onko joku oikeesti pannut kotiin tullutta putki/remonttimiestä?
Mietin vaan tässä aikani ratoksi, että onko oikeasti joku harrastanut seksiä kotiin tulleen remonttimiehen, putkimiehen, nuohoojan tms. kanssa? vai onko vaan monen fantasiaa ja legendaa koko homma? Pitäis koittaa nyt käyttäytyä :D Kauhea panetus ja kaiken kukkuraksi vesivahingon kosteusmittaaja tulossa käymään :D Noh, kosteutta on. Kai tässä sen verran kestää odotella, että saan tarkastajan ulos talosta. Harvoin on tämmöstä oloa, mutta miks just nyt, oiei!
Kommentit (387)
Ei ihan aiheeseen, mutta vähän sinne päin. Olen myyntimies ja käyn paljon isännöitsijöillä ja taloyhtiöissä. Panin yhtä Katariina nimistä isännöitsijää taloyhtiön kellarin saunatiloissa. Hän oli aika ujo ja siveän oloinen. Pikkuhiljaa lisäsin vihjailua ja flirttailua. Lopulta hän istui mekossaan saunan lauteella ja antoi minun ottaa pikkuhousunsa pois. Napitin myös mekon auki niin, että sain rinnat ulos liiveistä. Hän oli ikäänkuin antautuneena siinä ja otti seisovan kaluni vastaan.Tapasin hänet vielä toimistolla pari kertaa, sitten hän vaihtoi työpaikkaa.
Olen aika varma jos menisin esittämään panemista,niin turpaan voisi tulla.
ei.
tai on mutta vain..
..porvoossa.
Pari kertaa oon kotirouvia pannut reissuhommissa että kyllä sitä tapahtuu <3 oli mukavia ylläreitä!
Vierailija kirjoitti:
Minä toimin atk-tukihenkilönä firmassa, joka hoitaa palvelua ulkoistetusti. Eräässä tilitoimistossa oli koneet menneet jumiin ja menin sinne korjaamaan tilannetta. Kun sain palvelimen kuntoon, eräs kirjanpitäjä pyysi katsomaan, mikä hänen konettaan vaivaa. Hänellä oli varsin avokaulainen puku ja kun siitä selän takaa katselin, kun hän näytti, mikä oli pielessä, niin rintavarustus oli hyvin näytillä ja minä kuumenin. En laskenut häntä pois vaan otin toisen tuolin siihen viereen ja siinä ahtaudessa kyhnäsimme toisiamme. Kun sain koneen kuntoon, hän sanoi, että hänen kotikoneensakin kaipasi huoltoa ja kysyi voinko korjata sen. Vastasin, että koko päivä on varattuna. Hän sanoi, että voin tulla illallakin ja niin sovimme ilta-ajan. Soitin kotiin, että tänään menee myöhään, kun en saa kaikkea toimimaan työajan puitteissa ja asiakas vaatii koneet kuntoon heti. Siinä viiden jälkeen menin annettuun osoitteeseen ja tämä kirjanpitäjä oli selväst
ja sä kirjoittaessa tätä, rupesit melkein itsekkin uskomaan satuusi.
nimimerkki: puolitusinaa kondomeja
Tarkoitan tätä kopioidessasi aloit melkein uskomaan, mitä kopioit
On. Kauan sitten mutta väärässä järjestyksessä :)
Kävin yökylässä baarituttavuuden luona ja muutama kuukausi tästä tämä baarituttavuus ilmestyi oven taakse asentamaan meille uutta astianpesukonetta. Yllättävän hyvin sai molemmat pokan pidettyä vaikka itseäni ainakin hävetti enemmän kuin ehkä ikinä ennen tai jälkeen tätä kohtaamista
N40
Noin 15 vuotta sitten kun asuin opiskeluaikana HOAS:in solussa. Kerran kun jäin nukkumaan kalsarisillani kämpälle krapulaani muiden lähdettyä opinahjoihinsa tuli patterien ilmaaja sisään yleisavaimella. Nuori hauskannäköinen melko lihaksikas kundi hyvinistuvissa haalareissa. Jouduin pakosti nousemaan sängystä kun huoneeni patteri oli sen takana. Krapulainen aamujöpötys kalsareideni läpi ei ainakaan laimentunut kundin pyllistelyä katsellessa. Eikä se jäänyt kaverilta huomaamatta joka näytti mittailevan minua kiireestä kantapään kuten minäkin häntä. Niinpä rohkaistuin kysymään: jeesaisitko mua tämän kanssa, pullottavaa etumustani koskettaen. No mikä ettei, huoltomies auttaa aina, hän vastasi. Hän riisui haalarinsa pikaisesti, alla oli vain bokserit. Ne lensi samaan kasaan minun kalsareiden kanssa. Takaisin pieruisiin lakanoihin, nyt yhdessä. Suihinotto 69:ssa, molemmat lauettin nopeasti toistemme kasvoille. Hetken levähdettyämme kysyin saisinko tulla häneen. Hän punastui, epäröi koska oli kuulemma siltä osin kokematon. Suostuttelin että yritettäisiin, jos ei tunnu yhtään hyvältä niin keskeytetään. Niinpä sain häneltä, hyvin rasvattuna ja suojattuna tietty. Sitten yhteinen pikainen suihku ja hän lähti jatkamaan ilmauskierrostaan. Minä jäin sänkyyn parantelemaan krapulaa ja harmittelemaan etten ehdottanut jälleennäkemistä. Muisto upeasta sessiosta jäi kuitenkin loppuiäksi.
M39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä toimin atk-tukihenkilönä firmassa, joka hoitaa palvelua ulkoistetusti. Eräässä tilitoimistossa oli koneet menneet jumiin ja menin sinne korjaamaan tilannetta. Kun sain palvelimen kuntoon, eräs kirjanpitäjä pyysi katsomaan, mikä hänen konettaan vaivaa. Hänellä oli varsin avokaulainen puku ja kun siitä selän takaa katselin, kun hän näytti, mikä oli pielessä, niin rintavarustus oli hyvin näytillä ja minä kuumenin. En laskenut häntä pois vaan otin toisen tuolin siihen viereen ja siinä ahtaudessa kyhnäsimme toisiamme. Kun sain koneen kuntoon, hän sanoi, että hänen kotikoneensakin kaipasi huoltoa ja kysyi voinko korjata sen. Vastasin, että koko päivä on varattuna. Hän sanoi, että voin tulla illallakin ja niin sovimme ilta-ajan. Soitin kotiin, että tänään menee myöhään, kun en saa kaikkea toimimaan työajan puitteissa ja asiakas vaatii koneet kuntoon heti. Siinä viiden jälkeen menin annettuu
Puolitusinaa kondomeja, on kuusi kondomia.
Jos sinä et pysty kuluttamaan KOLMEA kondomia päivän aikaan seksiin, niin se kertoo siitä että et ole IKINÄ saanut pillua, tai siitä että käytät koko päivän runkkaamiseen ennenkuin tulet. Kai sinä nyt ainakin sen tästä tajuat että ihmiset nauravat sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä toimin atk-tukihenkilönä firmassa, joka hoitaa palvelua ulkoistetusti. Eräässä tilitoimistossa oli koneet menneet jumiin ja menin sinne korjaamaan tilannetta. Kun sain palvelimen kuntoon, eräs kirjanpitäjä pyysi katsomaan, mikä hänen konettaan vaivaa. Hänellä oli varsin avokaulainen puku ja kun siitä selän takaa katselin, kun hän näytti, mikä oli pielessä, niin rintavarustus oli hyvin näytillä ja minä kuumenin. En laskenut häntä pois vaan otin toisen tuolin siihen viereen ja siinä ahtaudessa kyhnäsimme toisiamme. Kun sain koneen kuntoon, hän sanoi, että hänen kotikoneensakin kaipasi huoltoa ja kysyi voinko korjata sen. Vastasin, että koko päivä on varattuna. Hän sanoi, että voin tulla illallakin ja niin sovimme ilta-ajan. Soitin kotiin, että tänään menee myöhään, kun en saa kaikkea toimimaan työajan puitteissa ja asiakas vaatii koneet kuntoon heti. Siinä viiden jälkeen menin annettuu
Puolitusinaa kondomeja, on kuusi kondomia.
Jos sinä et pysty kuluttamaan KOLMEA kondomia päivän aikaan seksiin, niin se kertoo siitä että et ole IKINÄ saanut pillua, tai siitä että käytät koko päivän runkkaamiseen ennenkuin tulet. Kai sinä nyt ainakin sen tästä tajuat että ihmiset nauravat sinulle!
Vihaan tätä "uudistusta" kun tässä ei lainaustoiminto toimi enää ollenkaan ja lainaustoiminto ottaa jotain sekavaa lainaukseen mukaan, niin että kukaan lukija ei enää tiedä että mihin lainaukseen on ollut tarkoitus kommentoida!
Ja tekeekö ylläpito asian korjaamiseksi mitään? Ei tietenkään tee, kuten ei ole tehnyt aiemminkaan.
Tulipa aihetta kirjoittaa tähänkin ketjuun. Ei, ei ole putkimies tai muu remonttireiska.
Mulle tuli nivelongelmia urheilusta ja menin tämän takia yksityiselle fyssarille, joka oli erikoistunut ko. vammoihin. Ongelma oli aika hankala ja jouduin käymään useita kertoja, jonka takia tästä fyssarista tuli "tuttu". Fyssari harmitteli hidasta edistymistä vaivan hoidossa ja yrittikin auttaa kaikin keinoin, muutenkin tulimme oikein hyvin juttuun.
Kyseinen palvelu oli varsin kallista ja jouduin ilmloittamaan, että en pysty enää käymään ja jatkan hänen ohjeillaan kuntoutusta. Fyssari lähetti parin viikon päästä viestin ja kyseli edistymistä ja vaivan tilannetta. Kerroin että vaivaa edelleen on nivelen äärirajoissa, mutta kerroin ettei ole varaa juuri nyt asiaa hoitaa hänen kautta.
Fyssari kertoi että hänellä olisi kova halu saada minut kuntoon ja sanoi, että tule käymään, katsotaan vaivaa kuntoon ilmaiseksi työajan jälkeen. Tokihan minä suostuin, miellyttävä henkilö ja apua imaiseksi.
Menin paikalle ja tilanne oli normaaliakin kasuaalimpi. Katsottiin vaivaa ja liikkeitä, tässä oltiin (kuten tavallista) hyvin lähekkäin. Käteni lepäsi sivulla, fyssari vieressä siten että käteni oli suoraan hänen haaruksissa ja tunsin, että nyt taitaa veitikka vähän heräillä. Olin aivan pokkana kuin mitään ei tapahtuisi, mutta itsekin tuli aika kihelmöivä olo. Nojasin kädelläni tarkoituksella tiiviimmin hänen haaruksiin ja fyssarikin ilmaisesti huomasi tämän.
Tässä kohtaa liikkeideni tukeminen ei tainnut olla enää tarkoituksellista, sillä varmaankaan liikettä ei taida tarvita tukea rinnastani. Tätä jatkui jonkin aikaa ja edelleen kumpikaan "ei huomannut mitään". Tunsin kuitenkin että kundilla oli kuitenkin jo täys seisokki, omat nännit olivat "vahinkohieromisesta" kovana ja alapäässäkin alkoi minulla olla tuntemuksia. Tässä vaiheessa tiesin mihin tämä johtaa.
Koska en enää halunnut teeskennellä, aloin hyväillä miehen penistä housujen läpi. Tästä eteenpäin tapahtumat sitten etenenivätkin tunnetun kaavan mukaan ja harrastettiin seksiä fyssarin asiakassängyssä. Seksiä oli illan aikana kaksi kertaa ja en yhtään ole katunut tuota. Sovittiin että voin tulla tälle ilmaiskäynnille myös muulloin, jossa katsotaan niveltä ja tarvittaessa tehdään muutakin fysiologista huoltoa.
Toista kertaa ei ole vielä tullut, koska seurustelen. Tosin on minulla tuota nivelvaivaa edelleen...
Mä oon pannu kotiin tullutta sähköasentajanaista kyllä..
Vierailija kirjoitti:
Tulipa aihetta kirjoittaa tähänkin ketjuun. Ei, ei ole putkimies tai muu remonttireiska.
Mulle tuli nivelongelmia urheilusta ja menin tämän takia yksityiselle fyssarille, joka oli erikoistunut ko. vammoihin. Ongelma oli aika hankala ja jouduin käymään useita kertoja, jonka takia tästä fyssarista tuli "tuttu". Fyssari harmitteli hidasta edistymistä vaivan hoidossa ja yrittikin auttaa kaikin keinoin, muutenkin tulimme oikein hyvin juttuun.
Kyseinen palvelu oli varsin kallista ja jouduin ilmloittamaan, että en pysty enää käymään ja jatkan hänen ohjeillaan kuntoutusta. Fyssari lähetti parin viikon päästä viestin ja kyseli edistymistä ja vaivan tilannetta. Kerroin että vaivaa edelleen on nivelen äärirajoissa, mutta kerroin ettei ole varaa juuri nyt asiaa hoitaa hänen kautta.
Fyssari kertoi että hänellä olisi kova halu saada minut kuntoon ja sanoi, että tule käymään, katsotaan vaivaa kuntoon ilmaiseksi työajan jälkeen. Tokih
Miestenvälinen monipuolinen hoito. Upeeta!
Vierailija kirjoitti:
Missä ammateissa naiset muuten käyvät miesten asunnoissa niin että voisi kehkeytyä molemminpuolista duunaamista ?
Siivooja.
15 vuotta sitten Kambotzassa hotellin siivoojaa.
Makailen shortseissa pikku krapulassa sängyllä, kun siivooja koputtelee.Ehkä 25v. kauniskasvoinen tosi tumma nainen farkuissa ja t-paidassa. Odottelen ulkopuolella, kun siivoaa.Valmista tuli. Palaan sisään ja nainen kysyy saako olla muuta? Ei muuta, kiitos. Haen lompakon ja tippaan pari dollaria. Nainen kysyy olenko yksin reissussa. Joo. Sitten suoraan haluatko seksiä? Häkellyn mutta toki haluan. Ei ole tietenkään ilmaista.Sovitaan summa ja nainen vielä sanoo, että pitää olla nopea, ettei työt viivästy.Selvä.
Vaatteet pois. Ihana tumma timmi vartalo. Pienet pystyt rinnat.Vähän hyväilyä ja nainen runkkaa mut kovaksi. Kortsu päälle ja lähäriin. Aloitan hitaasti, pitkiä vetoja, nautiskelen tiukasta pillusta.Aika nopeasti nainen muistuttaa, että aikaa ei ole paljon. Nainen mahalleen, tyyny lantion alle ja huh teki hyvää ja näytti hyvältä kun naisella pieni pyöreä peppu. Noudatan aikataulua panen kovempaa. Nainen ei pysty olemaan enää hiljaa ja se kiihottaa lisää. Nain kovaa ja lasti lähtee.
Nainen pukee vaatteet ja jatkaa töitä.
Miten tästä ketjusta katoaa viestejä?!
Pari kolme tosi komeaa nuorta asentajaa käynyt. Eivät olleet mitään vanhoja miehiä.