Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Etäkahvitauot ja dominoivat keskustelijat

Vierailija
24.08.2020 |

Miten handlaisitte tilanteen kun tehdään 8 hengen tiiminä etätöitä ja vietetään videon välityksellä kahvitaukoja. Tiimissä on kaksi todella dominoivaa höpöttäjää, neljä normaalia höpöttäjää ja kaksi hiljaisempaa. Mä olen toinen niistä hiljaisemmista. Joka kerta kun yritän johonkin väliin jotain sanoa niin jompi kumpi dominoivemmista puhuu päälle, joten vaikenen. En kovin montaa kertaa viitsi yrittää, joten pääasiassa olenkin nykyään hiljaa ja kuuntelen muita. Tilanne ärsyttää kuitenkin itseäni koska koen syrjäytyväni porukasta.

Miten toimisit asemassani?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sulkisin yhteyden ja pitäisin taukoni ihanassa omassa rauhassani. Toihan on väkivaltaa, jos pakotetaan etätauot kuuntelemaan muita. Toimistolla voi sentään valita, meneekö kahvihuoneeseen vai ei.

Ei tietenkään pakoteta, ihan on vapaaehtoista, mutta ne työyhteisötaidot kuuluisi ihan jokaiselle ja jokaisen vastuulla on että työpaikan henki olisi hyvä. Mielelläni kantaisin oman korteni kekoon jos vain osaisin. 

-ap

No sinähän osaat. Päällepuhujat eivät osaa, mutta oppivat kyllä kun te muut alatte puhua heidän päälle.

Vierailija
22/23 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä tauot on nimenomaan taukoja eli silloin ei istuta headset päässä tietokoneen ääressä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sulkisin yhteyden ja pitäisin taukoni ihanassa omassa rauhassani. Toihan on väkivaltaa, jos pakotetaan etätauot kuuntelemaan muita. Toimistolla voi sentään valita, meneekö kahvihuoneeseen vai ei.

Ei tietenkään pakoteta, ihan on vapaaehtoista, mutta ne työyhteisötaidot kuuluisi ihan jokaiselle ja jokaisen vastuulla on että työpaikan henki olisi hyvä. Mielelläni kantaisin oman korteni kekoon jos vain osaisin. 

-ap

Minua vähän surettaa, että sinä koet olevasi se, joka ei osaa yhteistyötaitoja, vaikka syyllinen on se pälättäjä. Ihan turha puhua tiimihengen ylläpidosta, jos pari tyyppiä dominoi keskustelua. 

Minä olen tosin jo 5-kymppinen, niin uskaltaisin sanoa tuon ihan suoraan.