Ei tässä koronan vastaisessa taistelussa ole mitään järkeä!
Siis jos tulisin nyt kipeäksi, pääsisin ehkä huomenna testiin, odottaisin esim 3 päivää tuloksia.
Sitten tulisi positiivinen tulos.
Jäisin kotiin töistä. Sitten pitäisi selvittää keitä olen mahdollisesti tartuttanut. Eli kaikki paikat joissa olen viimeisen 3 viikon aikana liikkunut? Itämisaika kun voi olla 14 vrk?
Aivan naurettavaa.
Entä sitten ne oireettomat tartuttajat? Kuinka ne tulevat ilmi? Niinpä.
Aivan käsittämätöntä ajan ja rahojen haaskausta. Virus on keskuudessamme kunnes tulee rokote.
Kommentit (28)
Altistuneet karanteeniin, miksi ei testiin?
Miten joku lukutaitoinen(?) ihminen ei ymmärrä itämisajan ja tartuttavuuden eroa?
Vierailija kirjoitti:
Miten joku lukutaitoinen(?) ihminen ei ymmärrä itämisajan ja tartuttavuuden eroa?
Miksi sitten pitää olla 14 vrk karanteenissa esim ulkomailta tullessa jos ei ole oireita? Jos tarttuu vain 1 vrk aikana ennen oireita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten pitää olla 14 vrk karanteenissa esim ulkomailta tullessa jos ei ole oireita? Jos tarttuu vain 1 vrk aikana ennen oireita.
Jos olet saanut tartunnan juuri ennen kotimaahan palaamista, kahdessa viikossa (itämisajassa) oireet tulevat esiin jos ovat tullakseen. Toisaalta jos oletkin oireeton koronapositiininen, kahdessa viikossa ilmeisesti riski että tartuttaisit muita, on jo hyvin pieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että oireet voivat alkaa oikeastaan milloin vain tuon neljäntoista vuorokauden sisällä. Et saa mistään mitään varoitusta, että vuorokauden päästä alat oireilla, jää kotiin. Oletko lapsi, vai onko sinulla jonkinlainen älyllinen kehitysvamma?
Periaattessahan koko testaus on turhaa sillä vaikka testeihin mennessä ei olisi tautia voi sen saada joko sieltä testaus paikasta tai paluu matkalla.
Jos vain ihmiset toimisivat hygienia ohjeiden mukaan ja pysyisivät poissa joukko tapahtumista niin tämä loppuisi pian mutta ei kun eletään kuin ellun kanat pellolla välittämättä mistään muusta kuin siitä omasta hauskan pidosta.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu vahvasti siltä ettei kenelläkään ole antaa järkeviä vastauksia.
Mennään vaan sen hysterian mukana ajattelematta yhtään asioita.
Tai sitten me jotka olemme pitäneet silmämme auki, olemme nähneet nämä perustelut ja muut jo niin miljoonaan kertaan ettei niitä enää jaksa sinulle kerrata. Varsinkin kun tuntuu ihan trollilta että joku muka ei olisi tietoinen.
Miksi turhaan käydä missään testeissä jos epäilee sairastumista? Voi ziisus ja pyhän spagettihirviön lihapullat. Jos et itsestäsi välitä, kuten minä. Niin välitä nyt muista ihmisistä, kuten minä. Koskee koronaa ja ihan kaikkea muitakin tarttuvia tauteja. Mä saan itsestäni olla piitamatta ja tehdä itselleni ihan mitä typerä pääni keksiikään. Yksikään pään sisäisistä äänistä ei anna lupaa tartuttaa muita edes vahingossa.
Siksi katuvana tänään eräässä toisen kuin koronan syystä testissä. Huh kuinka toivon ettei tarvitse soittaa sille naiselle. Ensimmäinen uusi monen vuoden suhteen jälkeen. Nyt ei auta kuin odottaa ja pelätä tuloksia. Joku koronan takia 2 viikkoa eristystä on lopulta pikku juttu. Se kun tehtäisi yhtäaikaa sovitusti mahdollisimman laajasti niin kyllä se vaikuttaisi.
Onhan niissä ufoleffoissakin yhtäaikaa koorditutoituja juttuja kun ihminen voittaa pahan. Hitto ehkä tämmöinen pandemia voi jopa parantaa että lopultakin tajutaan että hei. Jos tää pallo saastuu niin kaikki on vaarassa. Mikromuovi ja ilman saasteet on edelleen uhka siinä missä jokin viruskin.