Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2025 jää historiaan asuntokuplan puhkeamis vuotena!

Vierailija
05.01.2025 |

Näemmekö jopa 30-50% hinnan laskuja?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntorahastojen pakkomyynnit laukaisevat hintojen laskun

Vierailija
2/30 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntojen hinnat ovatkin karanneet ihan pilviin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi syksynä tai 2026 voi jo olla oikea hetki ostaa oma asunto

Vierailija
4/30 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntomarkkinat ovat hyvin erilaiset vaikkapa Helsingin kantakaupungissa ja jossain muuttotappioalueella.

Itse olen varma, että Helsingin Töölöön löytyy edelleen vuokralaisia ja löytyisi ostajiakin, jos olisin myyntiaikeissa. 

Vierailija
5/30 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko persuja on syytetty tästä?

Vierailija
6/30 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

viher punikit ja kepu paniikissa mistä verottomat vaali tuet jos kajamo ja nuorisosäätiö tuottavatkin tappiota.

Vierailija
7/30 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuntomarkkinat ovat hyvin erilaiset vaikkapa Helsingin kantakaupungissa ja jossain muuttotappioalueella.

Itse olen varma, että Helsingin Töölöön löytyy edelleen vuokralaisia ja löytyisi ostajiakin, jos olisin myyntiaikeissa. 

Toki, mutta millä rahalla noita asuntoja normaali-ihminen voisi ostaa? Olen duunari Helsingissä ja mulla ei ole mitään mahdollisuutta maksaa pyydettyjä hintoja.

Vierailija
8/30 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään enempää kun -90 luvulla.  -80 luvun lopussa nousi älyttömyyksiin, kuten nytkin korona-aikaan.  Putosi heti -90 luvun alkuvuosina kuten nytkin.  Silloin vaan enempi kahden asunnon loukussa.  Ostivat uuden ja entinen jäi odottamaan hinnan nousua.  Osalta vaan meni sitten molemmat kun korot nousi jopa 20 prosenttiin.

Vierailija
9/30 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä oli aikakin 30-60% huu haa ilmaa. turha on vinkua purku tukia ihan itse olette ostaneet.

Vierailija
10/30 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siellä Töölössä sitten on vuokra-asuntoja ollut jo pitkään tyhjillään? 

Vierailija
11/30 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähdä. Olen odottavalla kannalla.

Vierailija
12/30 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi siellä Töölössä sitten on 313 asuntoa myymättä jos ei ole myyntiaikeita.  No kerroppa nyt meillekin kun kaikki ei tiedä.

https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/helsinki/t%C3%B6%C3%B6l%C3%…

Vierailija
13/30 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki, mutta millä rahalla noita asuntoja normaali-ihminen voisi ostaa? Olen duunari Helsingissä ja mulla ei ole mitään mahdollisuutta maksaa pyydettyjä hintoja.

Teet niin kuin minäkin. Ensin ostat yksiön kehyskunnasta, sitten rivarin Pohjois-Helsingistä ja sen jälkeen kalliin asunnon keskustasta. Siinä sivussa elät nuukasti, säästät ja ostat velkavivulla asunnon tai pörssiosakkeita. Sitten lisää ja lisää vuosien saatossa. Pitkä ja kivinen tie, mutta kannattava tulevaisuutta ajatellen.

Vierailija
14/30 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ei olen hidas hämäläinen en ehtinyt mukaan. 4v sitten forssan op lähetteli postia kävi jopa edustaja vanhusten kerhossa kehumassa sijoitusten auvoisuutta. OLET TYHMÄ KUN ET ALA SIJOITTAMAAN liiketiloihin sekä asuntoihin me olemme kehittäneet vipuvarren jolla saat suunnattomat tuotot.

Vierailija
15/30 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi siellä Töölössä sitten on 313 asuntoa myymättä jos ei ole myyntiaikeita.  No kerroppa nyt meillekin kun kaikki ei tiedä.

https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/helsinki/t%C3%B6%C3%B6l%C3%…

Töölössä on tuhansia asuntoja. Enemmän kuin suurimmassa osassa Suomen kunnista. Lisäksi harvalla on kiirettä myydä polkuhintaan niin kuin muuttotappioalueella työttömiksi jääneillä.

Vierailija
16/30 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu haluaa jäädä velkavankeuteen 30 vuodeksi vain siksi että saa pienen luukun Helsingistä?

Vierailija
17/30 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös joku asiantuntija lausunut, että hinnat nousee 2025?

Vierailija
18/30 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikös joku asiantuntija lausunut, että hinnat nousee 2025?

Nouseeko ostajien tulot? Rahaa tarvitaan jotta edes nykyisiä hintoja voitaisi maksaa.

Vierailija
19/30 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ollut ongelmia vuokralaisia saada kun ei ole mitään kasaa tusinakoppeja Helsingistä. Jonoksi asti on ollut tunkua vuokralaisista. Jos myydä pitäisi jostain ihmeen syystä, ei olisi minkäänlaista paniikkia saada edes omia pois. Mutta tuskinpa myyn kun homma pyörii leppoisasti ja on todella hyvät vuokralaiset. Juuri laskin vuokraa yhdeltä perheeltä kun sain asunnon velattomaksi, ei tule enää korkokuluja ja ei ole itselle niin euron päälle. Hyvistä kannattaa pitää kiinni.

Vierailija
20/30 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä samaa kuplan puhkeamista on luvattu vuosien ajan. Aina joku tuhnuttaa sohvalla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi