Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tapailen miestä mutta nyt selvisi että hänellä

Vierailija
11.09.2013 |

on ollut paljon seksikumppaneita :( en halua alkaa seurustella huoran kanssa. ällöttää koskea mieheen joka on käynyt niin monen naisen pimpissä. kuitenkin ikävää olisi päästää tästä miehestä irti, seksi on hyvää. pitäisikö naiskennella vielä vähän aikaa ja sitten laittaa poikki ennenkuin menee liian vakavaksi?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli sama tilanne kuin ap:llä vähän aikaa sitten. ihastuin mieheen, seksi oli hyvää mutta mies paljastui aika monen kanssa olleeksi. ei mitään nuoruuden villiä elämää edes vaan sellainen paatunut panomies. yritin olla miettimättä asiaa mutta ei onnistunut. kyllä tollanen käytös kertoo ihmisestä jotain ja suhtautumisesta seksiin ja tunteisiin. 

aika monella on useita partnereita nykyisin mutta jossain menee se raja että on vaan ällöä. ihmisestä tulee oudon paatunut kun se elää noin, mun mielestä frederik on hyvä esimerkki sellaisesta tyypistä. 

ap, sekstailet sen tyypin kanssa aikasi mutta tunnetasolla älä kiinny. noi tyypit on usein parantumattomia tapauksia.

Vierailija
22/29 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka väitetään, että miehet juoksee vain seksin perässä, tunnen monia miehiä, jotka ei ole kiinnostuneita yhden illan jutuista ja haluaa seksiä vain tunteiden kanssa. hairahduksia sattuu kaikille ja nuoruudessa kokeiluja, mutta tollaset kaikkia panevat on sisältä kovettuneita. move on, ap, ja etsi kunnollinen mies, jolla on hyvä sydän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollaisella ihmisellä sielu ja tunteet on niin rikkoontuneet, ettei kannata suhdetta kehitellä siinä vain rikkoo itsensäkin. Ilmeisesti seksi hänellä on käyttötavaraa eli se koetaan kenen kanssa vaan eikä syvimpiä tunteita taida olla. Ei ole aito ihminen vaan ihmisen kuori. Nainen on hänelle vain käyttötavaraa ja omaa itseä varten. Itse jäät tyhjäksi pitemmän päälle, ei maksa vaivaa.

Vierailija
24/29 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummahomma, että panet sitä kuitenkin. Eiköhän se tässävaiheesa ole ihan se ja sama jatkatteko suhdetta, kuitenkin olet jo käytännössä nainut niiden kaikkien naisten kanssa joiden kanssa se mieskin, eli tasoissa olette. Ymmärtäisin kantasi, jos olisit ollut tähän asti jalat ristissä, mutta jos levittelet noin huolimattomasti, niin mitäs siinäenää  ihmettelet.

Vierailija
25/29 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 11:15"]

Kummahomma, että panet sitä kuitenkin. Eiköhän se tässävaiheesa ole ihan se ja sama jatkatteko suhdetta, kuitenkin olet jo käytännössä nainut niiden kaikkien naisten kanssa joiden kanssa se mieskin, eli tasoissa olette. Ymmärtäisin kantasi, jos olisit ollut tähän asti jalat ristissä, mutta jos levittelet noin huolimattomasti, niin mitäs siinäenää  ihmettelet.

[/quote]

koskeeko sama juttu miehiä??

Vierailija
26/29 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naisella on ollut miehiä aivan helvetisti, ei se mua haittaa. On mullakin ollut naisia, mutta määrällisesti vähemmän. Toisaalta luultavasti ollaan pantu aikalailla saman verran. Ei ne vehkeet panemalla kulu.

Vierailija
27/29 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jättäisin noin tyhmän miehen, joka heti kättelyssä menee kertomaan kuinka monen naisen kanssa on pannut. Tosin ei tuommoisen kysyjäkään kovin korkeaa kuvaa itsestään anna...

Vierailija
28/29 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se. 

Vierailija
29/29 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko on "paljon"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän