Testi: naiseksi tinderiin
1 perusnätti kuva, 27v. Alle viidessä minuutissa + 99 tykkäystä. Supertykkäyksiä, komeita, rumia, vanhoja, nuoria ja viestitulvaa. Onnea vaan miehille. Kannattaa jokaisen kokeilla, tekee gutaa pääkopalle jos luulet sieltä jotain naista löytyvän. Entä mitä tuo tekee naisen pääkopalle, en uskalla ajatella🤭. Kaikki tämä maanantaiaamuna😅
Kommentit (518)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te jotkut miehenrääpäleet jaksatte vuosi vuoden jälkeen vinkua tästä samasta asiasta? Ette edes yritä tehdä mitään toisin. Lopettakaa se pölhö tinder osaltanne, niin ongelmaa ei ole.
Miten olisi jos te muikkelit ette rohmuaisi vain noita top 1% miehiä itsellenne ja antaisi oman tasoisille ja vähän alle miehille mahikset?
Silloinkaan ongelmaa ei olisi.
Miksi helvetissä niin tekisin? En ole olemassa antaakseni "mahiksia" kenelläkään. Sinun mahiksesi eivät kiinnosta tippaakaan.
Sen takia pitäisi antaa koska et ole mikään kedon kaunein kukkanen itsekään.
Sulla varmaan on loistava tulevaisuus edessä yhoo äippänä.
Ap voisi nyt postata ketjuun sen "perusnätin" kuvan jolla tinderiin liittyi. Miehillä on yleensä ihan harhainen kuva siitä, mikä on perusnätti ja mikä Kaunis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te jotkut miehenrääpäleet jaksatte vuosi vuoden jälkeen vinkua tästä samasta asiasta? Ette edes yritä tehdä mitään toisin. Lopettakaa se pölhö tinder osaltanne, niin ongelmaa ei ole.
Miten olisi jos te muikkelit ette rohmuaisi vain noita top 1% miehiä itsellenne ja antaisi oman tasoisille ja vähän alle miehille mahikset?
Miksi helvetissä niin tekisin? En ole olemassa antaakseni "mahiksia" kenelläkään. Sinun mahiksesi eivät kiinnosta tippaakaan.
Joojoo, älä sit ole täällä valittamassa kun se sun ukkelis pettää ja sikailee. Sitä saa mitä tilaa.
Mutta kivempaa kai elää narsisti harhoissa...
Ei minulla ole ikinä tarvetta valittaa, koska en anna mahiksia huonoille miehille kuten yritit vaatia. Ikinä ei pidä tyytyä keskivertoon tai huonoon. Eikä tuollaiseen kyökkipsykologiin.
Ahaa, hyvännäköinen 27-vuotias nainen saa siis paljon tykkäyksiä Tinderissä. Pitäisikö tämän muka yllättää joku? Ihan yhtä lailla hyvännäköinen mies saa siellä paljon tykkäyksiä. Toki kaikki tykkääjät kummallakaan eivät ole perusnättejä tai perushyvännäköisiä, vaan joukossa on takuulla vähän kaikensorttista hiihtäjää.
Tehkää joskus toisenlainen testi, laittakaa vähän tätimäisen näköisen, ylipainoisen ja tylsän oloisen naisen kuva, ja katsokaa tuleeko yhtä paljon tykkäyksiä kuin perusnätille.
Olen seuraillut yhden kasvoiltaan ihan perusnätin kaverini Tinder-kokeilua, ja hänellekin kyllä tuli jonkin verran matcheja. Puolet oli ulko.maa.laisilta miehiltä, jotka lähettelivät erittäin päällekäyviä viestejä ja yrittivät vongata treffeille kotiin (miksiköhän?). Ja jotkut olivat sitten selkeästi ihan oikeasti etsimässä suhdetta, ja kaverini kävi joillain treffeillä - tosin ei näitäkään kovin usein ollut. Korkeintaan kymmenet treffit kunnes kaverini poistui Tinderistä, koska koki jotkut yhteydenotot ja myös pari treffikokemusta vähän pelottaviksi.
Täällä oli joku aika miehen itkuvirsi siitä, kun saa tinderissä vaan rumia mätsejä 😂
Klikkaillaan randomisti ihan ketä tahansa ja valitetaan kun nätit ei mätsää.
Siis täh?
Itse kirjoitin Tinderin bannaamisesta tänne 2-3 vuotta sitten. Ei muutaku asiaa eteenpäin, muuten jatkuu nämä haaremit ikuisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä itse asiassa satun olemaan se kaunein kukkanen eikä tuo yläkoululaisen dissaustaktiikka hetkauta yhtään tippaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, jos mies puhuu seksistä tai suhteista "antamisena" ja "saamisena" niin on kyllä niin säälittävä tapaus että kukaan järkevä ei koske pitkällä tikullakaan.
Jännä, että ne ylipainoiset yh-äipätkin löytää rakastavaa seuraa, suhteen ja saavat seksiä, toisinkun katkeroituneet tinder-klikkailijat jotka ei saa seksiä edes siltä mielestään rumalta yh-äipältä.
Miksiköhän?
Vierailija kirjoitti:
Koittakaapa katsoa ulkopuolisin silmin tilannettanne arvon herrat. Valitatte siis siitä, että joku kaunis nainen ei kiinnostu teistä? Sen sijaan että pyritte olemaan kiinnostavampia ja haluttavampia, keskitytte itkemään ja valittamaan foorumeilla miten epäreilua se on ja naiset on ilkeitä. Hulvaton yhtälö.
Jos haluat saada itseäsi tasokkaamman naisen, paras olisi olla joko helvetin hauska ja jännittävä tai muuten hyvin toimeentuleva. Ei kenelläkään ole syytä eikä varsinkaan velvollisuutta tyytyä huonoon vaihtoehtoon.
Tervetuloa deittailun maailmaan jäpit.
M33
Kannattais hakea ulkomailta seuraa niin sais huomattavasti parempaa tasoa. Varsinkin kehitysmaista saa helposti 10v nuoremman nätin naisen, eikä tarvii olla edes mikään miljonääri.
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, hyvännäköinen 27-vuotias nainen saa siis paljon tykkäyksiä Tinderissä. Pitäisikö tämän muka yllättää joku? Ihan yhtä lailla hyvännäköinen mies saa siellä paljon tykkäyksiä. Toki kaikki tykkääjät kummallakaan eivät ole perusnättejä tai perushyvännäköisiä, vaan joukossa on takuulla vähän kaikensorttista hiihtäjää.
Tehkää joskus toisenlainen testi, laittakaa vähän tätimäisen näköisen, ylipainoisen ja tylsän oloisen naisen kuva, ja katsokaa tuleeko yhtä paljon tykkäyksiä kuin perusnätille.
Olen seuraillut yhden kasvoiltaan ihan perusnätin kaverini Tinder-kokeilua, ja hänellekin kyllä tuli jonkin verran matcheja. Puolet oli ulko.maa.laisilta miehiltä, jotka lähettelivät erittäin päällekäyviä viestejä ja yrittivät vongata treffeille kotiin (miksiköhän?). Ja jotkut olivat sitten selkeästi ihan oikeasti etsimässä suhdetta, ja kaverini kävi joillain treffeillä - tosin ei näitäkään kovin usein ollut. Korkeintaan kymmenet treffit kunnes kaverini poistui Tinderistä, koska koki jotkut yhteydenotot ja myös pari treffikokemusta vähän pelottaviksi.
Muistaakseni joku nainen laittoi kuvan lampusta ja tykkäyksiä sateli... Eli ei naisissa ole se ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Ap voisi nyt postata ketjuun sen "perusnätin" kuvan jolla tinderiin liittyi. Miehillä on yleensä ihan harhainen kuva siitä, mikä on perusnätti ja mikä Kaunis
Olette te yksiä... paukapäitä. Pokkana vaan heittelette näitä moneen kertaan vääriksi todistettuja heittoja. Tutkitusti miehet osaavat arvioida naisen ulkonäön hyvinkin jetsulleen, siinä missä naisten mielestä miesten enemmistö on keskimääräistä rumempia. Siitä kai syntyykin tuo koko tinderin vääristymä, missä viidennes miehiä pyörittää siedettävän näköisiä naisia. Loput miehet taistelevat "luista".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä itse asiassa satun olemaan se kaunein kukkanen eikä tuo yläkoululaisen dissaustaktiikka hetkauta yhtään tippaa.
Ehkä kannattaisi poksauttaa se narsisti kupla missä elät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette te yksiä... paukapäitä. Pokkana vaan heittelette näitä moneen kertaan vääriksi todistettuja heittoja. Tutkitusti miehet osaavat arvioida naisen ulkonäön hyvinkin jetsulleen, siinä missä naisten mielestä miesten enemmistö on keskimääräistä rumempia. Siitä kai syntyykin tuo koko tinderin vääristymä, missä viidennes miehiä pyörittää siedettävän näköisiä naisia. Loput miehet taistelevat "luista".
Voi nenä, onnea taisteluun, tiikeri. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannattaisi poksauttaa se narsisti kupla missä elät.
Kyökkipsykologi vauhdissa.
Narsistikupla on yhdyssana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies löysi mut työpaikalta ja alko piirittämään, oli sitkeä ja huomioiva. Sillä ei kasva tukka ja ylipainoakin on eli ei käsittääkseni sitä mielestäsi 1% miehistä, mutta luonne ja persoona teki ihan vastustamattomaksi. Nyt siltä on hävinnyt pari hammastakin mut mulle kaikista komein edelleen. Sängyssä mitä huomioivin ja selkeä halu tyydyttää nainenkin, ihan jalokivi.
Itse oon hoikka ja urheilullinen ja suht nättikin kai eli siinä suhteessa kai ympäristön mielestä eri tasoilla, siitä on meille sanottukin joka on surullista.
Kannattaisko sunkin miehenä keskittyä ensin kehittämään persoonaasi vähän huomioivampaan ja iloisempaan suuntaan? Veikkaan et sängyssäkin keskityt vaan itsees eikä naisella ole väliä, kunhan antaa.
Kateus ja katkeruus paistaa pitkälle ja on rumentaa ulkokuorenkin.
Samaistun. Itse tein myös mielenkiintoisen kokeen, loin feikkiprofiilin Tinderiin, johon laitoin 3 kpl 25v perusnätin naisen kuvia (ei edes heruttelua tai juurikaan paljasta pintaa). Ei tekstiä profiilissa.
Tulokset: Annoin profiilin vain olla vähän alle tunnin, ja tänä aikana rävähti yli sata tykkäystä. Minulla ei ollut maksullista Tinderin versiota, joten Tinder näyttää siinä mätsien osiossa vaan "yli 100 tykkäystä" eikä tarkkaa summaa - tykkäyksiä saattoi siis olla paljon enemmänkin. Pyyhkiessä miehiä satunnaisesti eri suuntiin laskin, että ainakin 15 supertykkäystä oli tullut. Mätsi tuli lähestulkoon jokaisen oikealle pyyhkäisemäni miehen kohdalla.
Mielenkiintoista oli huomata, että vain osa kuitenkin aloitti keskustelun, merkittävän moni ei tullut lainkaan juttelemaan. Itse en vastannut yhteenkään viestiin/aloittanut keskustelua koska kyse on vain testistä. Keskustelun avanneet miehet olivat pääsääntöisesti niitä komeimman näköisiä ja itsevarmimman oloisia. Suurin osa näitä perus "moi, mites menee" tai "mitäs sun päivään" tyyppisiä aloituksia, jonkun verran suoraa ehdotteluakin tuli.
Minulla oli asetuksissa 18-55v. Mätsänneiden miesten ikäjakauma oli todellakin ihan laidasta laitaan, oli 18v junnuja ja keski-ikäisiä setämiehiä. Oman ikäisiä oli eniten. Eniten pervoja ehdotuksia tuli juurikin setämiehiltä. Mahtuipa mukaan yksi, joka ihan suoraan ehdotti seksiä maksua vastaan.
Että tällaista. Ja itse "oikealla" profiilillani (olen siis mies) olen ollut Tinderissä jo kolmisen vuotta, ja matcheja on yhteensä tullut ehkä joitakin kymmeniä, vaikka rima on todella matalalla ja pyyhin suurimman osan oikealle. On teillä naisilla helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäköä ei voi arvioida "jetsulleen" eikä sen oikeaan osumista voi todistaa eikä tutkia, sillä arvio on aina subjektiivinen. Mitä tahansa voi kutsua tieteeksi, myös horoskooppeja. Eivät ne silti sitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No missä kuva viipyy?
Unohdit muuten mainita, että samoissa okcupidin tutkimuksissa on todettu, että nimenomaan miehistä suurin osa lähestyy vain kaikkein kauneimpia naisia, täysin omasta tasostaan ja muusta yhteensopivuudesta huolimatta. Näin kaikki häviävät: miehet eivät saa havittelemiaan naisia ja turhautuvat, kauneimmat naiset ahdistuvat viestitulvasta ja häipyvät ja iso osa naisia jää kokonaan ilman huomiota ja turhautuvat.
Kyllä mä tinderissäkin tykkäsin niistä peikkopojista ja iskävatsaisista jotka ei yrittänyt esittää komeampaa kun on. Salimaket, rantapullistelijat ja sliipatut on yöks, ei ikinä.
Jos mies tavoittelee naista ja tärkein kriteeri on ulkonäkö, niin miksi ulistaan kun ei nappaa?
N32
Koittakaapa katsoa ulkopuolisin silmin tilannettanne arvon herrat. Valitatte siis siitä, että joku kaunis nainen ei kiinnostu teistä? Sen sijaan että pyritte olemaan kiinnostavampia ja haluttavampia, keskitytte itkemään ja valittamaan foorumeilla miten epäreilua se on ja naiset on ilkeitä. Hulvaton yhtälö.
Jos haluat saada itseäsi tasokkaamman naisen, paras olisi olla joko helvetin hauska ja jännittävä tai muuten hyvin toimeentuleva. Ei kenelläkään ole syytä eikä varsinkaan velvollisuutta tyytyä huonoon vaihtoehtoon.
Tervetuloa deittailun maailmaan jäpit.
M33