Testi: naiseksi tinderiin
1 perusnätti kuva, 27v. Alle viidessä minuutissa + 99 tykkäystä. Supertykkäyksiä, komeita, rumia, vanhoja, nuoria ja viestitulvaa. Onnea vaan miehille. Kannattaa jokaisen kokeilla, tekee gutaa pääkopalle jos luulet sieltä jotain naista löytyvän. Entä mitä tuo tekee naisen pääkopalle, en uskalla ajatella🤭. Kaikki tämä maanantaiaamuna😅
Kommentit (518)
Miten te jotkut miehenrääpäleet jaksatte vuosi vuoden jälkeen vinkua tästä samasta asiasta? Ette edes yritä tehdä mitään toisin. Lopettakaa se pölhö tinder osaltanne, niin ongelmaa ei ole.
No jes, noista suurin osa noista miehistä haluaa vaan minuutiksi ähisemään naisen päälle, jonka jälkeen pyyhkii munansa verhoon ja häipyy ikiajoiksi.
Nainen ei saa sitä mitä haluaa/toivoi eli mukavan miehen, joka rakastuisi just häneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni viikko siihen että siellä ylhäällä oli 99+. En saanut yhtään supertykkäystä ja kuukaudessa n. 25 matchia joista yksikään ei aloittanut keskustelua. Minä sitten aloitin, suurin osa ei vastannut. Muutama vastasi, juteltiin ja kun ehdotin tapaamista, joko lakkasivat vastaamasta tai poistivat matchin.
Poistin Tinderin :D.
Jaha jaha, viikossa sulle oli tullut 99+ tykkäystä, mikö tekee kuukaudessa yli 400.
Näistä sulle kelpasi 25. 25/400 = 6.25%!!
Tuossa se sun ongelma. Et sitten kuulunut top 6% naisista ja tuon takia sun tulos oli se mikä oli.
Ahneella on paskainen loppu.
Mistä hitosta kuvittelet että sain jokaisen tykkäykseni kanssa matchin? Tykkäsin kyllä sadoista erilaisista miehistä, mutta useimpien kanssa ei tullut matchia. En käyttänyt maksullista versiota niin en tiedä ketkä tykkäsivät minusta.
Mutta arvaa keistä en tykännyt? Paidattomista salipullistelijoista ynnä muista varmasti siinä mielessä suosituista. Poliisit ynnä muut ammatilla keulijat pois. Kuvattomat pois. Aurinkolasipäät pois. Tärähtäneet alaviistosta otetut sierainselfiet pois. Ainoana kuvana sarjamurh aajan tuijotuskuva - pois. S&M kuvat pois. Pariskunnat / kimppakivat pois.
Mikään sääntö tai tasapuolisuus maailmassa ei saa minua tykkäämään noista miehistä siellä, kun ällöttää jo pelkkä profiilikuvakin, saati että haluaisin tavata hänet.
Vierailija kirjoitti:
Miten te jotkut miehenrääpäleet jaksatte vuosi vuoden jälkeen vinkua tästä samasta asiasta? Ette edes yritä tehdä mitään toisin. Lopettakaa se pölhö tinder osaltanne, niin ongelmaa ei ole.
Miten olisi jos te muikkelit ette rohmuaisi vain noita top 1% miehiä itsellenne ja antaisi oman tasoisille ja vähän alle miehille mahikset?
Silloinkaan ongelmaa ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäilit sellaisia, joita feikkiprofiilisi nainen ei koskaan haluaisi tavata. Teepä testi uudestaan, eli tykkää vain alle 35v komeita miehiä.
Ihan hemmetin sama mistä tykkäsin. Kato lukuja, yli sata tykkäystä n. 300 sekunnissa, maanantaiaamuna?? Kuvana suttunen hoitsukuva, kauniit kasvot. Älkää nyt herranjestas viekö keskustelua tuohon suuntaan, pointti pitäisi olla selvä ja se myös on ainakin miehille. Ap
En ole ikinä ollut Tinderissä, mutta jos olisin, en suinkaan saisi sieltä yli sataa tykkäystä. Olen ihan kivannäköinen, hoikka nainen, ja muiden deittipalstakokemusten perusteella profiilini herätti kyllä kiinnostusta, ja onneksi myös sellaisilta ihmisiltä, jotka itsekin koin kiinnostaviksi. Mutta en saisi sataa tykkäystä, koska en missään tapauksessa tykkäisi sadasta profiilista. Minä en olisi siellä keräilemässä matcheja, vaan etsisin itselleni sopivaa kumppania, joka on samanhenkinen kuin minä ja jonka ulkonäkökin miellyttää.
Sitten taas tavallisella deittipalstalla, jossa kuka vaan voi ottaa yhteyttä kehen vaan, en suinkaan koe miehiltä tulevaa viestitulvaa itsetuntoa kohottavana. Koska en suinkaan usko kaikkien olevan oikeasti kovin kiinnostuneita, ja toisaalta usean epäsopivan yhteydenotot lähinnä olisivat masentavia, kun tulisi tunne, että eikö minun kaltaista ihmistä löydy ollenkaan. Mitä se minua liikuttaa ja kiinnostaa, jos tarjolla olisi lukuisia sellaisia, jotka eivät ole sitä, mitä etsin?
Mutta jokainen tietää monen miehen tykkäävän Tinderissä kaikista, eli monen miehen kohdalla match ei vielä kerro mitään. Tässä on taas sama kuin monessa muussakin asiassa - miehet luulevat naisten ajattelen samalla tavoin kuin he itse. Koska miehet itse haaveilevat lukuisien hyvännäköisten naisten matcheista, he kääntävät asian päässään niin, että naiset ovat ihan onnessaan sadasta epämääräisestä matchista ja epämääräisistä yhteydenotoista.
Taas yksi testailija.
Kai te miehet älyätte, että kaikki muutkin tollot tehtailevat noita testiprofiileja. Ette saa vastauksia naisilta koska suurin osa naisista on oikeasti muiden miesten testejä.
Tämä selittää myös miksi miesten mielestä suurin osa naisista on hyvän näköisiä. Koska ne ovat muiden miesten testiprofiileja missä on mallikaunottaren kuva.
Voi kun yksikin mies osaisi selittää mitä ihmettä hän kuvittelee noilla testeillä saavuttavansa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Mulla oli ihan kuvattomassa ilmoituksessa tunnin sisällä 80+ tykkäystä.
Säikähdin!
Kuvallisessa vuorokaudessa 500.
Miten epätoivoisia ne miehet on? Eikö mitään tasoa tai toivomuksia?Alkoi etomaan koko paikka ja poistin sen.
Älä nyt yritä ainakaan syyllistää miehiä siitä, että naiset ovat valikoivia. Mies ei voi pakottaa naisia kiinnostumaan itsestään, vaan pitää heittää verkot mahdollisimman laajalle ja ottaa se vähiten huono vaihtoehto, joka osoittaa vastakaikua.
Naisille taas tuo on enemmänkin irtokarkkilaari, jossa kaikkea saa ottaa, mutta voi ottaa pussinsa täyteen vain niitä omia lempikarkkeja.
Oisko mahdollista, että kumppani saattaisi löytyä paremmin keskittymällä yhteen naiseen kerrallaan?
Kokeillaan kaikkia, mutta kukaan ei kiinnostu, koska miestä kiinnostaa kaikki muutkin. Miksi kukaan haluaisi sitoutua mieheen, joka "heittää verkot mahdollisimman laajalle"?
Täähän pitäisi sanoa naisille eikä miehille. Miehet saa niin vähän osumia, että on helpompaa keskittyä vain yhteen (tai yleensä nollaan) kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi jos te muikkelit ette rohmuaisi vain noita top 1% miehiä itsellenne ja antaisi oman tasoisille ja vähän alle miehille mahikset?
Asia ei enää koske minua, mutta vastaan silti: en ikimaailmassa olisi lähtenyt parisuhteeseen ajatuksella: "annan oman tasoisilleni ja minua alempitasoisille miehille nyt mahdollisuuden". Ei, en todellakaan. Ainoa syy olla parisuhteessa on minulle rakkaus. Se, että ensin kiinnostuin aidosti ihmisestä, ihastuin häneen ja ihastus syveni rakastumiseksi. Nykyisin puhuisin jo rakastamisesta, rakkaudesta. Ilmeisesti sinulle täysin vieras käsite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se käytännössä tarkoittaa, että antaa mahiksen? Mistä esim. minä voin nyt tietää oman tasoni? Ja täytyisihän se tietää, jotta osaisin sitten päätellä, keille miehille minun pitäisi antaa se mahis? Jos sekä Pekka että Jukka ottavat minuun yhteyttä, niin mistä tiedän, kumpi on enemmän samantasoinen kanssani? Jos minua kiinnostaisi Pekka, pitäisikö kuitenkin antaa Jukalle mahis ja unohtaa Pekka? Vai mitä oikein pitäisi tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi helvetissä niin tekisin? En ole olemassa antaakseni "mahiksia" kenelläkään. Sinun mahiksesi eivät kiinnosta tippaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni viikko siihen että siellä ylhäällä oli 99+. En saanut yhtään supertykkäystä ja kuukaudessa n. 25 matchia joista yksikään ei aloittanut keskustelua. Minä sitten aloitin, suurin osa ei vastannut. Muutama vastasi, juteltiin ja kun ehdotin tapaamista, joko lakkasivat vastaamasta tai poistivat matchin.
Jaha jaha, viikossa sulle oli tullut 99+ tykkäystä, mikö tekee kuukaudessa yli 400.
Tuossa se sun ongelma. Et sitten kuulunut top 6% naisista ja tuon takia sun tulos oli se mikä oli.
Mistä hitosta kuvittelet että sain jokaisen tykkäykseni kanssa matchin? Tykkäsin kyllä sadoista erilaisista miehistä, mutta useimpien kanssa ei tullut matchia. En käyttänyt maksullista versiota niin en tiedä ketkä tykkäsivät minusta.
Mutta arvaa keistä en tykännyt? Paidattomista salipullistelijoista ynnä muista varmasti siinä mielessä suosituista. Poliisit ynnä muut ammatilla keulijat pois. Kuvattomat pois. Aurinkolasipäät pois. Tärähtäneet alaviistosta otetut sierainselfiet pois. Ainoana kuvana sarjamurh aajan tuijotuskuva - pois. S&M kuvat pois. Pariskunnat / kimppakivat pois.
Mikään sääntö tai tasapuolisuus maailmassa ei saa minua tykkäämään noista miehistä siellä, kun ällöttää jo pelkkä profiilikuvakin, saati että haluaisin tavata hänet.
Tinder kyllä laittaa jonon ekaksi miehet jotka ovat antaneet sulle tykkäyksen. Eli jos yllät miehiin joilta ei tule heti mätchiä kun vedät oikealle niin olet pyyhkinyt monta miestä läpi.
Taidat olla noita jotka antaa alle tykkäyksen alle yksi sadasta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäilit sellaisia, joita feikkiprofiilisi nainen ei koskaan haluaisi tavata. Teepä testi uudestaan, eli tykkää vain alle 35v komeita miehiä.
Ihan hemmetin sama mistä tykkäsin. Kato lukuja, yli sata tykkäystä n. 300 sekunnissa, maanantaiaamuna?? Kuvana suttunen hoitsukuva, kauniit kasvot. Älkää nyt herranjestas viekö keskustelua tuohon suuntaan, pointti pitäisi olla selvä ja se myös on ainakin miehille. Ap
En ole ikinä ollut Tinderissä, mutta jos olisin, en suinkaan saisi sieltä yli sataa tykkäystä. Olen ihan kivannäköinen, hoikka nainen, ja muiden deittipalstakokemusten perusteella profiilini herätti kyllä kiinnostusta, ja onneksi myös sellaisilta ihmisiltä, jotka itsekin koin kiinnostaviksi. Mutta en saisi sataa tykkäystä, koska en missään tapauksessa tykkäisi sadasta profiilista. Minä en olisi siellä keräilemässä matcheja, vaan etsisin itselleni sopivaa kumppania, joka on samanhenkinen kuin minä ja jonka ulkonäkökin miellyttää.
Sitten taas tavallisella deittipalstalla, jossa kuka vaan voi ottaa yhteyttä kehen vaan, en suinkaan koe miehiltä tulevaa viestitulvaa itsetuntoa kohottavana. Koska en suinkaan usko kaikkien olevan oikeasti kovin kiinnostuneita, ja toisaalta usean epäsopivan yhteydenotot lähinnä olisivat masentavia, kun tulisi tunne, että eikö minun kaltaista ihmistä löydy ollenkaan. Mitä se minua liikuttaa ja kiinnostaa, jos tarjolla olisi lukuisia sellaisia, jotka eivät ole sitä, mitä etsin?
Mutta jokainen tietää monen miehen tykkäävän Tinderissä kaikista, eli monen miehen kohdalla match ei vielä kerro mitään. Tässä on taas sama kuin monessa muussakin asiassa - miehet luulevat naisten ajattelen samalla tavoin kuin he itse. Koska miehet itse haaveilevat lukuisien hyvännäköisten naisten matcheista, he kääntävät asian päässään niin, että naiset ovat ihan onnessaan sadasta epämääräisestä matchista ja epämääräisistä yhteydenotoista.
Voin kertoa, että paljon masentavampaa se on huomata, ettei kymmenien kilometrien säteelläkään löydy kuin muutama nainen, jolle oma ulkonäkö (tai siis profiili) saattaisi kelvata. Niin Tinderissä käy miehille.
Siihen on ihan syynsä, miksi Ap & Co. eivät pariudu. Ei tarvitse edes nähdä naamaa (koska ulkonäköä voi kompensoida monella eri asialla), pelkästään nämä viestit antavat osviittaa sovinistisesta kilttiksestä, joka odottaa sitä oikeaa missiä itselleen. Hue hue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi helvetissä niin tekisin? En ole olemassa antaakseni "mahiksia" kenelläkään. Sinun mahiksesi eivät kiinnosta tippaakaan.
Joojoo, älä sit ole täällä valittamassa kun se sun ukkelis pettää ja sikailee. Sitä saa mitä tilaa.
Mutta kivempaa kai elää narsisti harhoissa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder kyllä laittaa jonon ekaksi miehet jotka ovat antaneet sulle tykkäyksen. Eli jos yllät miehiin joilta ei tule heti mätchiä kun vedät oikealle niin olet pyyhkinyt monta miestä läpi.
Taidat olla noita jotka antaa alle tykkäyksen alle yksi sadasta..
Sekin on täysin sallittua. En ole koskaan Tinderiä edes selannut, mutta veikkaan että sadasta miehestä alle 10 pyyhkäisisin oikealle.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain jo vuorokaudessa 99+ tykkäystä, nyt lunastin Tinder Goldin ja näin oikean tykkäysten määrän, niitä oli 1300. Kun siitä joukosta poisti feikit, yIi- ja alaikäiset, seksiä kinuavat, epämääräiset maisemat, pelkät kalakuvat sekä moottoripyörät/veneet, niin jäljelle jäi reilut 100. Näistäkään tuskin kaikki on tarkemmin katseltuna kiinnostavia. Lopputulos on ettei määrä ratkaise, vaan laatu. Laatukin täytyy vielä lopuksi todistaa luonnossa.
Ei ole helppoa Tinderissä kellään ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Mulla oli ihan kuvattomassa ilmoituksessa tunnin sisällä 80+ tykkäystä.
Säikähdin!
Kuvallisessa vuorokaudessa 500.
Miten epätoivoisia ne miehet on? Eikö mitään tasoa tai toivomuksia?Alkoi etomaan koko paikka ja poistin sen.
Älä nyt yritä ainakaan syyllistää miehiä siitä, että naiset ovat valikoivia. Mies ei voi pakottaa naisia kiinnostumaan itsestään, vaan pitää heittää verkot mahdollisimman laajalle ja ottaa se vähiten huono vaihtoehto, joka osoittaa vastakaikua.
Naisille taas tuo on enemmänkin irtokarkkilaari, jossa kaikkea saa ottaa, mutta voi ottaa pussinsa täyteen vain niitä omia lempikarkkeja.
Hyi helvetti, minä olen mieluummin yksin kuin jollekin "Se vähiten huono vaihtoehto". Mieshän etsii koko ajan parempaa ja lähtee heti, kun sellainen löytyy. Mitä iloa korvikkeena olosta on kenellekään?
Sinä olet vain yksi ruusu ruusutarhassa muiden ruusujen joukossa ja erityisen sinusta tekee vain se, että joku rakastaa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se käytännössä tarkoittaa, että antaa mahiksen? Mistä esim. minä voin nyt tietää oman tasoni? Ja täytyisihän se tietää, jotta osaisin sitten päätellä, keille miehille minun pitäisi antaa se mahis? Jos sekä Pekka että Jukka ottavat yhteyttä, niin mistä tiedän, kumpi on enemmän samantasoinen kanssani? Jos minua kiinnostaisi Pekka, pitäisikö kuitenkin antaa Jukalle mahis ja unohtaa Pekka? Vai mitä oikein pitäisi tehdä?
Voin kertoa sulle tasosi. Se on tavisduunari jonka ulkonäkö on timo soinin luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa, että paljon masentavampaa se on huomata, ettei kymmenien kilometrien säteelläkään löydy kuin muutama nainen, jolle oma ulkonäkö (tai siis profiili) saattaisi kelvata. Niin Tinderissä käy miehille.
Jos tiedät sen ja olet kokeillut viikkoja tai jopa kuukausia aina samalla tuloksella, niin miksi jatkat itsesi kiusaamista?