Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko realistista löytää näillä spekseillä parisuhde?

Vierailija
24.08.2020 |

Olen 3,5 v. sitten eronnut nainen, ja nyt alkanut tuntumaan, että elämässäni voisi olla tilaa parisuhteelle. Minulla on jo melko isot lapset. Olen nätiksi kehuttu, ihan normaali, työssäkäyvä nainen. Ulkonäkökriteerit ovat karisseet nuoruudesta, mutta toki jollain lailla toisen ulkonäkökin pitäisi viehättää. Pienehkö ylipainokaan ei haittaa yhtään. Lapsia saa mielelläänkin olla, mutta lapsettomuus ei haittaa sekään.

Omia kriteerejäni olen miettinyt, että mitkä ovat sellaisia asioita, joista en haluaisi tinkiä. Itseeni nämä seuraavat asiat sopivat, joten koen, että samanhenkisyys näissä asioissa on tärkeää.

Eli etsin miestä, joka..
- On ystävällinen ja lämmin, kiltit silmät. Ystävällinen myös niille, keitä ei tarvitse oman edun nimissä miellyttää. Hyväsydäminen.
- On edes vähän kiinnostunut hengellisistä asioista, ts. suhtautuu kristinuskoon myönteisesti.
- Ei ole ollut jättävä osapuoli, mikäli edellinen liitto on hajonnut.
- Seksi ei ole ykkösprioriteetti, hieman alhaisempi libido ei haittaa ollenkaan.
- Ei käytä juurikaan, tai vain vähän, alkoholia.

Kokemukseeni nojaten nämä asiat ovat sellaisia, joissa kovin suuri eroavaisuus kumppanin kanssa tuottaa eniten ristiriitoja. Kuulostaako mahdottomalta, vai onko jollain kenties tällainen mies?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo nyt mitenkään mahdottomia ole, pitää vain osua sopiva tyyppi kohdalle.

Miksi mies ei saisi olla jättäjä edellisessä suhteessa? Eikö tuollainen asia riipu aina siitä, että miksi ero on tapahtunut?

Vierailija
2/34 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähäinen libido = seksiä 3 kertaa päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nuo nyt mitenkään mahdottomia ole, pitää vain osua sopiva tyyppi kohdalle.

Miksi mies ei saisi olla jättäjä edellisessä suhteessa? Eikö tuollainen asia riipu aina siitä, että miksi ero on tapahtunut?

No periaatteessa näinkin, esim. jos vaimo on ollut vaikka uskoton, on ihan ok lähteä liitosta. Mutta itse avioliittoa suuressa arvossa pitävänä, olisi hankala niellä sitä, että mies olisi jättänyt vaimon kun arki mättää tai ei tunnu hyvältä enää. Itse kun olen tullut jätetyksi, olisi enemmän yhteistä toisen jätetyksi tulleen kanssa.

Ap

Vierailija
4/34 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo uskontopuoli voi rajata ihmisiä tehokkaasti, mitä nyt sitten tarkoitatkaan kommentillasi. 

lopulta kaikki riippuu onnesta osutko oikean ihmisen kanssa samaan aikaan, samaan paikkaan ja välillenne syntyy keskusteluyhteys.

Vierailija
5/34 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sinua vähän outona. Jo senkin takia, että kyselet täällä asiasta. Minua en ainakaan tippaakaan kiinnostaisi muiden mielipiteet.

Vierailija
6/34 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi erositte?

Vierailija
7/34 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen ja kyselee täällä. Miksi?

Vierailija
8/34 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muu vielä menee, mutta tuo seksivastaisuus johtaa siihen, että et löydä kumppania.

Vierailija
9/34 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki muu vielä menee, mutta tuo seksivastaisuus johtaa siihen, että et löydä kumppania.

Toisaalta jos uskovaiselle naiselle on jumala se ykkösmies, niin eiköhän se haluttomuuskin toteudu.

Vierailija
10/34 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän sinua vähän outona. Jo senkin takia, että kyselet täällä asiasta. Minua en ainakaan tippaakaan kiinnostaisi muiden mielipiteet.

Kyselläänhän täällä vaikka mitä asioita parisuhteista sun muista asioista? En ole ollut sinkkumarkkinoilla vuosikausiin ja lähinnä kiinnosti, onko jonkun muun kohdalle osunut tällaista miestä.

Ap

Vierailija
11/34 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalit kriteerit. Tinderistä et tuollaisia löydä. Mene juhliin, tilaisuuksiin, sellaisiin paikkoihin missä fiksut ihmiset liikkuu.

Vierailija
12/34 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole seksivastaisuudesta, vaan olen vain sellainen, jolle riittää hieman harvemmin. En jaksaisi päivittäistä seksivelvoitetta. Useinhan täällä naiset valittavat alhaisen libidon omaavista miehistään, nytkö niitä ei olekaan, kun jollekin kelpaisi sellainen? Tykkään kyllä seksistä, kun on henkinen yhteys toiseen ja molemmat ovat sillä tuulella.

Vierailija
13/34 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyselläänhän täällä vaikka mitä asioita parisuhteista sun muista asioista? En ole ollut sinkkumarkkinoilla vuosikausiin ja lähinnä kiinnosti, onko jonkun muun kohdalle osunut tällaista miestä.

Ap

Jätätkö hakematta, jos tarpeeksi monbi toteaa ettei onnistu? Voiko vastauksiin vaikuttaa vastaajan ikä tai asuinpaikka?

Loppupeleissä kriteereilläsi ei ole merkitystä, jos kohtaat oikean ihmisen ja hänen kanssa synkkaa.

Vierailija
14/34 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis seksiä olisi tiedossa kerran kuukaudessa, jos sitäkään ja saunaoluttakaan ei saisi ottaa?

No ehkä jonkun masentuneen työttömän papin voit saada.

Vierailija
15/34 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkon tilaisuuksiin ja vapaaehtoistoimintaan. Eiköhän sieltä joku uskis löydy 

Vierailija
16/34 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jostain uskollisista piireistä voisi löytyä sopiva henkilö? 

Vierailija
17/34 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös jostain seurakuntien järjestämistä tilaisuuksista löydy

Vierailija
18/34 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kriteerithän ovat juuri sen takia, ettei myöskään toinen kokisi, että jää suhteessa paitsioon, vaikka niin ettei ole tarpeeksi seksiä tai ettei voisi tissutella kotona joka viikonloppu. En etsi ihmistä, joka joutuisi jotenkin pakosta mukautumaan näihin spekseihin, vaan ne olisivat hänellekin luonnollisia ja luontevia.

Ap

Vierailija
19/34 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä kriteerithän ovat juuri sen takia, ettei myöskään toinen kokisi, että jää suhteessa paitsioon, vaikka niin ettei ole tarpeeksi seksiä tai ettei voisi tissutella kotona joka viikonloppu. En etsi ihmistä, joka joutuisi jotenkin pakosta mukautumaan näihin spekseihin, vaan ne olisivat hänellekin luonnollisia ja luontevia.

Ap

Vastaus kysymykseesi on, että ei ole realistista löytää parisuhdetta noilla spekseillä.

Vierailija
20/34 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole seksivastaisuudesta, vaan olen vain sellainen, jolle riittää hieman harvemmin. En jaksaisi päivittäistä seksivelvoitetta. Useinhan täällä naiset valittavat alhaisen libidon omaavista miehistään, nytkö niitä ei olekaan, kun jollekin kelpaisi sellainen?

Ketjussa alle 20 vastausta, joista useampi kai ap:lta. Kuinka kattavan luulet näkymysten olevan kaikkien Suomen miesten osalta?

Veikkaan, että päivittäin seksiä harrastaviern miesten osuus varsin alhainen. Joskushan pyöri tv-sarja, missä pariskunnat yritti viikon ajan harrastaa seksiä päivittäin. Harvemmin taisi onnistua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän