Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laurinlahti/Espoo?

Vierailija
10.09.2013 |

Onko kivaa aluetta? Olisi yksi asunto kiikarissa, mutta onko Kivenlahden ja Soukan välissä rauhatonta...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaamea paikka, älä muuta.

Vierailija
2/8 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteisesti Kivenlahdessa ja Soukassa on paikoin rauhatonta, mutta Laurinlahdessa meno on paljon mukavampaa. Keskiluokkaista espoolaista meininkiä. Ja kuten Espoossa yleensäkin, ilman omaa autoa on vaikea pärjäillä. Helsingin keskustaan kuitenkin pääsee bussilla sujuvasti. Paremmat kaupat ovat pääosin Lippulaivassa, johon  on pari  kilometriä matkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kivaa aluetta. Rauhallista, keskiluokkaista, paljon komeita taloja ja pieniä rivareitakin. Meren läheisyys iso plussa, mutta palveluita ei ole, on mentävä Soukkaan tai Lippulaivaan (mutta varsinkin Lippulaiva on kävelyetäisyydellä, samoin uimahalli ja muut liikuntapaikat kuten tekonurmi, jäähalli ja Fressi). Olen itse lapsuuteni Laurinlahdessa asunut. Se on tyyten erilaista seutua kuin Kivenlahti ja Soukka. Näissä jälkimmäisissä on levottomia paikkoja ja rumaa neukkuarkkitehtuuria, Laurinlahti on pientaloaluetta ja siistejä taloyhtiöitä. 

Vierailija
4/8 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitä koulupiirit. Ei paljon lohduta asua itse hyvällä alueella, jos lähikoulua käyvät myös lähistön ongelmaperheet.

Vierailija
5/8 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laurinlahti ja Kivenlahdessa Amfin seutu ja rantakaistale pidemmällekin aivan rauhallista.

Vierailija
6/8 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se Soukka ja Kivenlahti mitään rauhatonta aluetta ole. Puliukkoja voi joskus nähdä, ei sen pahempaa. Mutta Laurinlahti on kalliimpi alue niiden välissä. Ihanaa aluetta(myös Soukka ja Kivenlahti).

Vierailija
7/8 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!

Vierailija
8/8 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko asuu Laurinlahdessa. Rauhallista, hyvät palvelut ja yhteydet.