Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuva lämpöily, apua!

Vierailija
14.10.2013 |

Mulla on ollu nyt todella pitkään (melkein kuukauden) jatkuvasti lämpö koholla, sahaa siinä 37-37,5 välillä eikä tosiaan laske alle 37 eikä nouse 38. Pari kuumeetonta päivää on ollut, mutta muuten on koko ajan aivan puolikuntoinen olo enkä tiedä enään mitä tekisin. Onko tämä jo syy hakeutua lääkäriin vai onko jotain kuume -pöpöä kenties liikkeellä?

Olen nuori ja perusterve, raskauden mahdollisuutta ei ole, eikä ole muitakaan flunssan oireita (satunnaisia aivasteluja ja pientä kurkkukipua huomioon ottamatta).

Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama juttu. Vajaat pari kuukautta kestänyt. Hieman tukkoiset poskiontelot ja kurkku vähän arka. Kävin jo lääkärissäkin, jossa todettiin turvonneet poskiontelot ja punoittava kurkku. Lääkkeeksi kortisonisuihke ja turvotusta laskeva lääke, ja jos eivät auta, niin antibiootti. Kortisoni auttaa kurkun arkuuteen, mutta poskiontelot ovat turvoksissa edelleen, sen antibioottikuurin jälkeenkin.

Vierailija
2/3 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään: lämpöily jatkuu 37 - 37,5 ja olo on ihan vetämätön.

t. 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän kummaa tämä on olevinaan sitten? Itse en ole käynyt vielä lääkärissä tosiaan, kun peloittaa vähän mennä jos ne ei ota siellä tosissaan kun mitään "vakavia" oireita ei ole :o

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä