Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuus armeijan yhteistuvista (tätä et lue yleltä)

Vierailija
23.08.2020 |

Faktahan on että kun tupaan tulee edes se yksi nainen niin se vaikuttaa suuresti tuvan ryhmädynamiikkaan. Ilman naista kaikki ovat samassa veneessä ja keskittyvät vetämään yhtä köyttä hyvällä yhteishengellä. Mutta kun tupaan tulee nainen niin tämä kaikki muuttuu. Miehet alkavat kukkoilemaan ja kilpailemaan naisen huomiosta. Ne pari tuvan alfaa keskittyvät naurattamaan naista muiden jäädessä nuolemaan näppejään. Näiden miesten motivaatio laskee ja koko ryhmän suorituskyky heikkenee

Kommentit (311)

Vierailija
301/311 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee näitä kommentteja lukiessa todella likainen ja nöyryyttävä olo näin naisena. Tavallaan, että minä, jos menen miesjoukkoon missä vain, minä koen heidät rehellisesti ihmisinä. Mutta miehet näkevät minut vain otollisena reikänä tyydyttää tarpeensa ja ovat jopa valmiita tappelemaan keskenään sen takia??? Kuinka yksinkertaisia te oikein olette?

Ymmärrän. Todellisuudessa ei sitä tapahdu. Kyllähän tuolla päivittäin ollaan tekemisissä naisten kanssa ilman mitään ajatuksia seksistä tai kilpailuasetelmista. Tässä on joku teinipoika pahoittanut mielensä kun ei ole ilmeisesti saanut haluamaansa huomiota.

M42

Vierailija
302/311 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteishenki tarkoittaa lähinnä, että kaikki toivovat pääsevänsä mahdollisimman nopeasti pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/311 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako miehet valita haluavatko he yhteistupaan naisten kanssa vai pelkästään miestentupaan?

Miten esimerkiksi naimisissa oleva mies suhtautuu kun tupaan tulee alasti kekkuloiva nainen.

Vierailija
304/311 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jostakin syystä menisin armeijaan, menisin vain sillä ehdolla, että naisille on omat tuvat ja heitä kouluttavat naiset

Vierailija
305/311 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me miehet ei nähdä sinua reikänä vaan kolmena reikänä sekä parina kätenä.

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee näitä kommentteja lukiessa todella likainen ja nöyryyttävä olo näin naisena. Tavallaan, että minä, jos menen miesjoukkoon missä vain, minä koen heidät rehellisesti ihmisinä. Mutta miehet näkevät minut vain otollisena reikänä tyydyttää tarpeensa ja ovat jopa valmiita tappelemaan keskenään sen takia??? Kuinka yksinkertaisia te oikein olette?

Ja mä näen miehet vain vastenmielisinä pelleinä, joista on syytä pysyä kaukana.

-Eri

Ei kannata. Tämä palsta antaa todella vääristyneen kuvan miehistä. 

Vierailija
306/311 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Eri

Tämä palsta kertoo juurikin synkkää kuvaa miehistä. Onneksi nykyään moni nainen on vapaaehtoisesti sinkku tai lesbo

Vierailija
307/311 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, armeijan johto on päättänyt että tulee yhteistuvat, joten se on sitten heidän ongelmansa jos palvelumotivaatio huononee sen takia. Ei tavallisen varusmiehen tai reserviläisen kannata vaivata päätään sillä.

Itse tosin olisin enemmän sen kannalla että miehille ja naisille omat tuvat, mutta mielenkiintoinen sosiaalinen kokeilu nyt ainakin, jos ei muuta.

Eiköhän se ole tätä samaa suurta sukupuolineutraalia kokeilua kuin unisex-vessat ja unisex-pukuhuoneet.

Ei niistä ainakaan naiset tykkää, tuskin useimmat miehetkään.

Vielä joku vuosi sitten unisex-vessa oli vain vessa ja niitä oli.

Vierailija
308/311 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sodat on aina käyty naisista unelmoiden, siis silloin kun ei suoraan tapeltu. Kun vielä ollaan kauan ilman seksiä niin halut vaan kasvaa. Jos siellä on nainen kosketusetäisyydellä kiimaaisista miehistä niin kyllähän sen arvaa mikä todennäköisyys on että jollain paineet käy liian arvaamattomiksi. Siksi naisten paikka ei ole ainakaan miesten tupakavereina.

Ei ne nykyisten nuorten miesten testotasot ole enää kummoiset kuin harvalla. 

Eri asia on sota-ajan olot ja rauhanajan koulutus kasarmimajoituksessa.

Vierailija
309/311 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Eri

Tämä palsta kertoo juurikin

Samanlaista kuvaa täällä kerrotaan naisista.

Vierailija
310/311 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteishengen pitäisi olla hyvä armeijassa, ja sukupuolen toisarvoinen asia. Aika typerää ruveta kilpailemaan ja kukkoilemaan jonkun naisen takia, tuskin nainenkaan siitä tykkäis.

Uskomatonta, että yhä on kielteisiä ja sovinistisia asenteita naisten armeijankäyntiä kohtaan! Maailma muuttuu kovaa vauhtia, nuorten miesten kunto ja motivaatio maanpuolustukseen laskee. Ja jotkut pellet urputtavat siitä että jotkut tahtovat vielä vapaaehtoisesti puolustaa tätä maata. Hävetkää ulisija-miehet!

No ei se ainakaan aiempina vuosina ollut maanpuolustustahdosta kumpuavaa tuo naisten armeijaan meno kovinkaan monella. Leikkiähän se oli, hauskaa, jännittävää ja itsetuntoa kohottavaa. Kyllä kyse oli vain halusta tehdä jotain erityistä ja olla cool, osalla myös päästä pätemään naiseudella miesten keskelle, osalla pätemään sitten armeijan ulkopuolella. Ehkä oli haluna myös koho

Eiköhän kilpaurheilijan kannata mielummin pysyä pois intistä ja harjoitella kuin mennä "kasvattamaan"  kuntoa.

Vierailija
311/311 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Eri

Tämä palsta kertoo juurikin

Ymmärrän kantasi, mutta itse en ole koskaan törmännyt todellisessa elämässä tällaiseen käytökseen kuin täällä. Toki on varmaan mahdollista että näppiksen takana on joku kasvokkain normaalilta vaikuttava tyyppi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi