Kansanedustaja Veikko Vallin julkaisi Twitterissä kuvan päiväkotilapsista ja opettajasta...
Kommentit (202)
Silakkaparvea vastaan kirjoitti:
Sikalalle haisee täällä.
Hyh hyh.
Sikalalle :D :D :D
Arvaa mille per su haisee? 10 pisteen vihje: vaihda yksi vokaali.
Vierailija kirjoitti:
Silakkaparvea vastaan kirjoitti:
Sikalalle haisee täällä.
Hyh hyh.
Kannattaisko pestä pimpula.
Kuulostaa enemmän pallihien tuottajalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole hyvä että tuokin käy töissä? Ei ilmeisesti.
Jos kyseessä olisi todellakin alistettu nainen, ei hän töissä kävisi ja poistuisi kodista. Hijabin tai niqabin kieltämällä alistatte naisia jolloin musliminainen ei voi käydä töissä.
Maassa maan tavalla, ja lasten etu edellä. Eivät ole tottuneet, että hoitajat käyttävät mustaa kaapua. Näyttävät lapsen silmissä kummituksilta tai muuten pelottavalta. Veikkaan, että lapset nähneet painajaisia mustakaapuisista.
...lapset saavat "painajaisia" päiväkotitädistä???!!
😃😃😂😂🤣🤣
Voi luoja, nyt olen kuullut kaiken.
Jotain tasoa nyt...
Asia pitää katsoa sen sanojaan taustan mukaan. Jos laitat naisen abaya päällä sanojan ladon kulmalle, se voi olla pelottava lapsille. Helsinkiläisessä päiväkodissa tuskin.
jahas silakat ja rasmus nallet taas aloituksineen palstalla. LOL
Vierailija kirjoitti:
jahas silakat ja rasmus nallet taas aloituksineen palstalla. LOL
Terve Veikkoseni, mukava nähdä sinuakin täällä. Miten meni, noin niinku omasta mielestä?
Vallin julkaisi Silakoiden vähintäänkin kyseenalaisista toimintatavoista omassa Fb:ssään jutun, ja tämä on epäilemättä silakoiden tuorein kosto.
Hänen esitystavassaan kiteytyy persujen ongelma. Usein törmää, että he eivät osaa esittää mielipidettään asiallisesti vaan loukkaavasti. Ja usein siitä saa kuvan, että loukkaaminen aiheutetaan tahallaan. Siksi, vaikka joissakin asioissa olisin samaa mieltä persujen kanssa, en ikinä pysty heitä kunnioittamaan. En edes siinä missä olen samaa mieltä.
Korjatkaa puolue sivistyneeksi, niin voitte yllättyä uusien äänestäjien määrästä. Toisaalta en tiedä mitä sitten tapahtuu niille vanhoille äänestäjille, jotka tykkäävät öykkäröinnistä.
Jestas tätä vihan ja viherkiiman määrää, o-ou.
takkupakkuzilakat ja raakkujat taas vauhdissa. Saatteko bonareita vihav iestien lukumäärän mukaan?
Veikko presidentiksi 2024! Ja Mauri pääministeriksi 2023. Nössö-aho syrjäytettävä pj paikalta.
Ei kaapuja Suomeen lainkaan kirjoitti:
Minun lapsiani ei hoida yksikään kaapuun pukeutunut, oli minkämaalainen vaan.
Ihmeellistä öyhöttämistä taas turhasta.
Sinulla on toki oikeus tähän, mutta öyhöttämistä on puolestaan se, että jos kuvassa olevien lasten vanhempia ei pelota yksittäinen ulkomaalaistaustainen nainen ja Veikko maalittaa syytöntä ihmistä saaden muut kaltaisensa pelkurit kiljumaan hätäänsä kuin jotain kamalaa olisi tapahtunut.
Ei kaapuja Suomeen lainkaan kirjoitti:
Minun lapsiani ei hoida yksikään kaapuun pukeutunut, oli minkämaalainen vaan.
Ihmeellistä öyhöttämistä taas turhasta.
Ihanaa kun sinulla on vapaus valita, ts. jäät sitten varmaan kotiin tai palkkaat ihan yksityisen hoitajan? Katsos kun kunnallisen päiväkodin henkilökuntavalintoihin et voi vaikuttaa :) .
Silloin kun minä olin lapsi 80-luvulla, meidän kaupungissa oli sellainen harvinainen asia, kuin romaninainen töissä päiväkodissa. (Kyllä, se oli silloin kovin harvinaista ja ehkä vieläkin rakenteellisen syrjinnän vuoksi.)Hän oli ihana! Nyt aikuisena tiemme kohtasivat vielä, kun olin töissä kunnallisena vanhusten palvveluohjaajaana ja tein kotikäynnin hänen luo ja järjestin tarvittavat palvelut. Ja vaikka ei sinänsä olisi enää kuulunut, niin hänen poika ilmoitti minulle, kun äiti siityi ajasta ikuisuuteen. Silloin itkin. Harvemmin olen asiakkaiden takia itkenyt.
Vierailija kirjoitti:
Miksi muumilaakson Mörkö on tuossa hoitopaikassa lastenhoitajana?
Miksi persumies stalkkaa lapsia päiväkodin portilla?
Vajoaako uunipankkopoika niin alas että tulee tekemään tuostakin jutun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi stalkkaa lapsia päiväkotien ulkopuolella? Aikuinen mies, hyi olkoon.
Mahdollisesti joku lähetti hänelle tuon kuvan, ja tarttui syöttiin. Älkää olko noin helkkarin puusilmäisiä ja uskoko kaikkea annettuna. Tottakai Suomen vasemmistolainen toimittajakunta tarttuu tähän kynsin hampain. Tyhmä oli, kun laittoi kuvan, josta henkilöt on tunnistettavissa. Jos halusi julkaista, miksi ei editoinut kuvaa. Tämä mies työskentelee Virossa, ja siellä suhtautuminen näihin asuihin on kielteisempää kuin Suomessa.
Mutta kuuluu myös vastakkaista kommentointia. On niitäkin, jotka kauhistuivat, että heidän lapsiaan hoitaa tuollaiseen mustaan kaapuun pukeutunut ihminen. Lapset voivat kokea tuon asun pelottavana, ja jotkut vanhemmat ovat tyytyväisiä, että heille näytettiin tämä kuva. Tuohon asuun voi pukeutua myös mies.
Lapsen ehdoilla pitäisi toimia, ja itse en veisi lastani paikkaan, jossa hoitaja pukeutuu toista uskontoa edustavaan asuun, ja joka mielletään myös terojen kansallisasuksi.
Minä taas en ikinä antaisi lastani persumiehen hoidettavaksi. Meitä on moneen lähtöön!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko kansan Miljonääri Veikko...
https://veropolitiikka.blog/2019/09/16/perussuomalaiset-varakkaiden-asi…
Sellainen isänmaan ystävä
Laillisesti toiminut. Toisin kuin moni vihervasemmistolainen: Rinne, Diarrhea, Husu, Toivola,...
Ja kokkareiden koko puolueohjelma on tällaista verovälttelyä hyväosaisille. Joten miksi maalitatte Veikkoa?
Eli jos veroja kiertää "laillisesti" niin se on ihan ok? Entäs huonolaatuisten tuotteiden myynti ylihintaan?
Yritykset harrastavat tätä jatkuvasti ja sinä kitiset siitä vain kun Persu tekee niin, voi huokaus. Ikinä kuullut sanaa verosuunnittelu? Nordean pääkonttori palasi Suomeen Ruotsista koska pienemmät verot.. Miksi et luo tästä keskustelua?
Joko Jussi, Riikka ja Ville ovat harjannneet Veikon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisesti joku lähetti hänelle tuon kuvan, ja tarttui syöttiin. Älkää olko noin helkkarin puusilmäisiä ja uskoko kaikkea annettuna. Tottakai Suomen vasemmistolainen toimittajakunta tarttuu tähän kynsin hampain. Tyhmä oli, kun laittoi kuvan, josta henkilöt on tunnistettavissa. Jos halusi julkaista, miksi ei editoinut kuvaa. Tämä mies työskentelee Virossa, ja siellä suhtautuminen näihin asuihin on kielteisempää kuin Suomessa.
Mutta kuuluu myös vastakkaista kommentointia. On niitäkin, jotka kauhistuivat, että heidän lapsiaan hoitaa tuollaiseen mustaan kaapuun pukeutunut ihminen. Lapset voivat kokea tuon asun pelottavana, ja jotkut vanhemmat ovat tyytyväisiä, että heille näytettiin tämä kuva. Tuohon asuun voi pukeutua myös mies.
Lapsen ehdoilla pitäisi toimia, ja itse en veisi lastani paikkaan, jossa hoitaja pukeutuu toista uskontoa edustavaan asuun, ja joka mielletään myös terojen kansallisasuksi.
Lapset tuskin pelkää vaatetta, jollei heitä sitä opeteta pelkäämään. Lapsille merkitsee enemmän se miten se hoitaja heihin suhtautuu, onko mukava, hoitaako hyvin, onko oikeudenmukainen jne. Lapselle aikuisen luonne on ratkaisevin, ei vaatetus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en ikinä antaisi lastani persumiehen hoidettavaksi. Meitä on moneen lähtöön!
Lapsesi kasvaa monikultturisessa yhteiskunnassa
Ei siinä ole mitään laitonta, että julkaisee normaalin kuvan ihmisistä jotka ovat julkisella paikalla. Laitonta se voisi olla vain silloin, jos ne ihmiset olisivat siinä kuvassa jossain nolossa tilanteessa, kuten vaikka housut alhaalla.
Kannattaisko pestä pimpula.