Voi jehna! Olen ihastunut naapuriini ja hänkin taitaa olla sinkku!
Meillä on saman ikäiset tytöt ja nähdään toisinaan pihallamme. Emme ole suoranaisesti jutelleet, naureskelleet tyttöjen jutuille lähinnä. Eilen tuo mies hymyili minulle tosi nätisti ja katsoi pitkään silmiin. Näin hänestä unta viime yönä. Luulen, että on minua lähes kymmenen vuotta nuorempi. Kuinka tässä pitäisi toimia, vai unohtaa koko juttu?
Kommentit (32)
On vain tunne, että olisi sinkku. En osaa sanoa mihin tuntemukseni perustuu. Enkä ole aikeissa ehdotella hävyttömyyksiä, te per verssit.
Vierailija kirjoitti:
On vain tunne, että olisi sinkku. En osaa sanoa mihin tuntemukseni perustuu. Enkä ole aikeissa ehdotella hävyttömyyksiä, te per verssit.
Ei ole perverssiä haluta munaa välillä.
Voi jehna. Miten olet lapsesi aikoineen hankkinut? Postimyynnistä vai? Se on mies ja ainakin jossain suhteessa kiinnostunut sinusta? Kimppuun vaan.
Ja taas aloitukselle alapeukut. Mikä tässäkin nyt mättää?
Pyydät kahville, ja jos hän kieltäytyy, tai sanoo olevansa varattu, pysyttelet sen jälkeen kaukana.
Stalkkaava naapuri on painajainen.
Voithan kutsua tytön teille leikkimään, ja isin myös.
No olishan se varmaan ihan mukavaa saada lapsellesi "sisko" ja samalla itsellesi puoliso. Pyydä illalliselle ja teet oikein hyvää ruokaa ja tarjoat punkkua.
Jotain on tehtävä asian suhteen. Olisihan se kätevä jos naapurista löytyisi sutinaa.
Mene lainaamaan jotain pelkässä alustakissa. Sitten alustakki valahtaa...
No niin nyt sitten laitat vähän parvvyymihaisua ja tyrkyt pimssushortsit ja topin päälle. Kyttäät ikkunasta koska mies menee ulos ja hyökkäät ku sika limppuun kiinni.
No mitä ihmettelet? Mee jutulle vaan ja sittenpä asiat siitä selviää, etenee tai ei.
Älä tee ainakaan kuten minä.
Naapurin söpö nuori mies tuli samaan hissiin mun kans porakone käsissään. Tervehdin ja totesin et "aika miehekäs vehje sulla, toimiiko hyvin". Valahdin ihan punaiseksi kun tajusin mitä hölisen, eikä mieskään tainnut olla otettu ainakaan 😳
Jatka moikkailua ja hymyilyä ja sopivassa kohdassa kysy kahville.
Vierailija kirjoitti:
Mene lainaamaan jotain pelkässä alustakissa. Sitten alustakki valahtaa...
Ja alustakin alta paljastuu seisokissa oleva penis/klitta.
Mulle kaikki naapurit mummosta vaariin tervehtivät hymyillen.
Mitäköhän ovat vailla, hyi irstaat papat!
Vierailija kirjoitti:
Älä tee ainakaan kuten minä.
Naapurin söpö nuori mies tuli samaan hissiin mun kans porakone käsissään. Tervehdin ja totesin et "aika miehekäs vehje sulla, toimiiko hyvin". Valahdin ihan punaiseksi kun tajusin mitä hölisen, eikä mieskään tainnut olla otettu ainakaan 😳Jatka moikkailua ja hymyilyä ja sopivassa kohdassa kysy kahville.
Apua 😂
Kieltämättä tullut sinkkuiltua jo pidempään. Täytyy vain odottaa nätisti seuraavaa tapaamista ja katsoa luistaako juttu.
Pyydä sitä pimpille ööörhm ... sumpille... pimpille.